Skip to main content



 



***



 



Muokkaus 17.4.



 



Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.



 



Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:



 



Laturi --> @KaPe67 



Reppu --> @jesso 



 



Onneksi olkoon voittajille :)



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.



 





  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)


  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa


  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena


  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin


  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee




Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.



 



***



 



Muokkaus 15.4.



 



Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.



 



***



Muokkaus 14.4.



 



Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:



 



Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:



 





  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.


  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.




***



Muokkaus 14.4.



 



Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.



 



***



 



 



Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:



 



järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON



 



Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.



 



Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 



 



Eikä siinä vielä kaikki:



 



Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.



 



online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN



 





  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon ?) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon


  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron


  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti


  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.


  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta


  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!


  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin




 



Huomioithan nämä:



 





  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa ?


  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena


  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin




online pop-up-jonossa on myös arvonta



 



Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.



 



Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.



 



Lead with speed ?



 



Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!



 



Hide content



Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju




Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).



 



Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.



 



Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.



 



Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.



Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 



 



Arvontaan osallistuminen



Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.



 



Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.



 



Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.



Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.



 



Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja



 



Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.




Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020





 

Onko sinisen Pron toimitusajasta mitään lisätietoja, joko ovat lähtökuopissa?


Menipä hienosti tää homma.. Puhelin tulee tod näk aikaisintaan huomenna, jolloin sen pääsisi jo muutenkin hakemaan aamusta alkaen kaupoista.

Hienosti hoidettu POP UP myynti :D

Ensimmäinen ja viimeinen puhelin kyllä telialta.



@Karvis79@  kirjoitti:


Onko sinisen Pron toimitusajasta mitään lisätietoja, joko ovat lähtökuopissa?






Kysyin tuoreen tilannetiedon ja sain kuulla, että vielä eivät ole saapuneet varastoon. Seuraan tilannetta ja kerron täällä, kun tapahtuu.



 




@JesseK86@  kirjoitti:


Menipä hienosti tää homma.. Puhelin tulee tod näk aikaisintaan huomenna, jolloin sen pääsisi jo muutenkin hakemaan aamusta alkaen kaupoista.



Hienosti hoidettu POP UP myynti :D



Ensimmäinen ja viimeinen puhelin kyllä telialta.






Tämän kyseisen mallin osalta meni kyllä aika isosti tosiaan vihkoon, siis jos/kun tarkoitat tuota Pro-mallia Ultramarine Bluena. OnePlussan @MSVain kirjoitti aikaisemmin näin:



 




@MSVain  kirjoitti:

Ikävä kyllä logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset päästään näillä näkymin aloittamaan 20.4. eikä huomenna 17.4., kuten viimeisin tieto oli.





@TeroRe@  kirjoitti:

@JesseK86@  kirjoitti:

Menipä hienosti tää homma.. Puhelin tulee tod näk aikaisintaan huomenna, jolloin sen pääsisi jo muutenkin hakemaan aamusta alkaen kaupoista.

Hienosti hoidettu POP UP myynti :D

Ensimmäinen ja viimeinen puhelin kyllä telialta.


Tämän kyseisen mallin osalta meni kyllä aika isosti tosiaan vihkoon, siis jos/kun tarkoitat tuota Pro-mallia Ultramarine Bluena. OnePlussan @MSVain kirjoitti aikaisemmin näin:

 


@MSVain@  kirjoitti:
Ikävä kyllä logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset päästään näillä näkymin aloittamaan 20.4. eikä huomenna 17.4., kuten viimeisin tieto oli.


Ongelmia ongelmien perään. Ei näy puhelimen lähetysvahvistusta sähköpostissa, joten taitaa olla turha odottaa, että puhelimen saisi edes huomiseksi. 


Onhan tämä mennyt jo aika pahasti vihkoon, tuskin mitään hyvityksiäkään odotettavissa...? Lahjakorttia tms...?


Joo kyllä tää meni todella pahasti vihkoon... Ovela tapa saada ihmiset tilaamaan tuotteet telialta :D


Mahtaakohan Ultramarine Blue lähtee tänäänkään Telialta eteenpäin. Tilaus näyttää edelleen olevan käsittelyssä.

 

Edit. Näyttää olevan sama tilanne muilla Sinisen tilanneilla. Jos tätä ei hyvitetä mitenkään niin on minun ja Telian suhde vaakalaudalla, koska muitakin vaihtoehtoja on.


Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...

Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.

Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.



@JesseK86@  kirjoitti:

Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...

Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.

Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.


Ja täällä edelleen sanotaan toimitusten tapahtuvan tänään. Herää kysymys, että onkohan todellinen toimituspäivä ollut tiedossa alusta asti, mikä se sitten tulee olemaankaan?

 

Juu, eipä Telia enää itselle tarjoa mitään sellaista mitä ei saisi kilpailijalta. 



@JesseK86@  kirjoitti:


Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...



Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.



Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.






Tuo 21.4. on se päivämäärä, joka näkyi silloin tilausvahvistuksissa. Ja kuten silloin pop-up-iltana viestin tässä ketjussa ja myös privassa niin se ei ole päivämäärä, jonka mukaisesti pop-upista tilatut laitteet toimitettiin tai toimitetaan.



 



Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

- OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.
- OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.


Jos Ultramarine Blue saapuu meille tänään - muuta tietoa ei ole edelleenkään tullut etteikö saapuisi - postitoimipaikasta riippuen ne voivat olla huomenna perillä:



 




@TeroRe@  kirjoitti:
Meillä pakataan kamaa päivittäin aina kello 20 asti, joten tässä on vielä hyvin aikaa. Viimeinen rekka lähtee liikkeelle kello 2030 ja siitä jaetaan lähetyksiä siten, että osa on perillä huomenna (sanon osa siksi koska toimitusaika riippuu siitä missä asutte).

Kyllä tämä kieltämättä alkaa vähän ottaa päähän. Olin varausjonossa sijalla 22., tilasin puhelimen 19.07 ja tässä tuntuu jäävän luu pahasti käteen. Pop-up paketista ei ole tietoa saanko sen, eikä puhelin välttämättä ehdi edes julkaisupäiväksi :D

Olisihan tästä joku pieni hyvitys kiva saada, mutta siitä taitaa joutua vain unelmoimaan.

 

Tiedän siis, että paketin pop-up paketin sisällön tulen kyllä saamaan, mutta tuo unboksauskokemus ei ole sama.



@TeroRe@  kirjoitti:

@JesseK86@  kirjoitti:

Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...

Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.

Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.


Tuo 21.4. on se päivämäärä, joka näkyi silloin tilausvahvistuksissa. Ja kuten silloin pop-up-iltana viestin tässä ketjussa ja myös privassa niin se ei ole päivämäärä, jonka mukaisesti pop-upista tilatut laitteet toimitettiin tai toimitetaan.

 

Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

- OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.
- OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.

Jos Ultramarine Blue saapuu meille tänään - muuta tietoa ei ole edelleenkään tullut etteikö saapuisi - postitoimipaikasta riippuen ne voivat olla huomenna perillä:

 


@TeroRe@  kirjoitti:
Meillä pakataan kamaa päivittäin aina kello 20 asti, joten tässä on vielä hyvin aikaa. Viimeinen rekka lähtee liikkeelle kello 2030 ja siitä jaetaan lähetyksiä siten, että osa on perillä huomenna (sanon osa siksi koska toimitusaika riippuu siitä missä asutte).

Miten kyseistä sinistä väriä ei teille alunperin tullut, kun sitä kuitenkin sai julkaisupäivänä OnePlussalta?



@Crimsoni@  kirjoitti:

Olisihan tästä joku pieni hyvitys kiva saada, mutta siitä taitaa joutua vain unelmoimaan.

 


No sitä tuskin tulee tapahtumaan, eikä se sinällään edes korjaisi mitään kun homma on sössitty niin silloin se on sössitty.

Fiilis puhelinta kohtaan on laskenut kuin lehmän häntä enkä ole enää lainkaan varma haluanko edes ottaa tätä vastaan, se on kuitenkin varmaa että oli tasan viimeinen kerta kun osallistun mihinkään ennakkotilauksiin tai varauksiin kun nämä päivät ei koskaan pidä. Selkein kun kävelee julkaisupäivänä kauppaan ja ostaa tuotteen suoraan hyllystä.


Gigantti näkyy antavan Ultramarine Blue 12/256:n tilaajille kylkiäisenä langattoman laturin. Klubilaisille myös pikatoimitus.

 

https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/puhelimet/162401/oneplus-8-pro-alypuhelin-12-256-gb-ultramarine-blue?gclid=EAIaIQobChMI34jHg_z26AIVzeWaCh3ukgSdEAQYASABEgJRCfD_BwE


Taitaa olla helpon lampsia aamulla giganttiin ja hakea sieltä kyseinen laite.


Olisko paikallaan saada vähän tuoretta tilannetietoa, että missä mennään sinisen toimitusten suhteen? Lisäksi olisi jees, jos Telia esim. lähettäisi laitteet pikatoimituksilla, jotta huono fiilis ei tästä lisääntyisi.



@Var1ety@  kirjoitti:


Olisko paikallaan saada vähän tuoretta tilannetietoa, että missä mennään sinisen toimitusten suhteen? Lisäksi olisi jees, jos Telia esim. lähettäisi laitteet pikatoimituksilla, jotta huono fiilis ei tästä lisääntyisi.






Täällä ollaan valmiina kertomaan tilannetietoa heti, kun sitä minulle asti kantautuu 🙂 Tosiaan laitteet tulevat, postitoimipaikasta riippuen, seuraavana päivänä lähettämisestä perille. 


Muut operaattorit jo lähettää sinistä, kyllä tässä tuntee itsensä todella etuoikeutetuksi popuppiennakotilaajaksi.


Kyllä tää niin *******elleen meni koko pop-up homma kun vaan ikinä voi mennä. Ihan täyttä *******usta.


Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.


OnePlus sivuilta tilatut siniset lähti matkaan keskiviikkona 15.4. Elisakta tilatut näyttää lähteneen tänään, mitä matkapuhelinfoorumilta lueskelin. Mutta mites Telian Pop upista tilatut?  Ei minkäänlaista varmaa tietoa koska puhelimet sieltä lähtevät. Tai edes koska he saavat puhelimet...



@MSVain@  kirjoitti:

Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.


Ulkopuolisena, asiasta tietämättömänä, ei voi tajuta miten juuri Telian kanssa on logistisia haasteita. Kun puhelimia on kuitenkin teillä ollut ja nyt niitä on myös muilla Operaattoreilla ja myyjillä. Mutta ei edelleenkään Suomessa _virallisen_ pop up myynnin järjestäneellä Telialla?!

 

Nyt sentään joku nosti käden ylös virheen merkiksi. Onko tästä tulossa asiakkaille jonkunlainen hyvitys?



@K0nna@  kirjoitti:



@MSVain@  kirjoitti:


Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.






Ulkopuolisena, asiasta tietämättömänä, ei voi tajuta miten juuri Telian kanssa on logistisia haasteita. Kun puhelimia on kuitenkin teillä ollut ja nyt niitä on myös muilla Operaattoreilla ja myyjillä. Mutta ei edelleenkään Suomessa _virallisen_ pop up myynnin järjestäneellä Telialla?!



 



Nyt sentään joku nosti käden ylös virheen merkiksi. Onko tästä tulossa asiakkaille jonkunlainen hyvitys?






No eipä olisi tosiaan voinut epäonnisemmin käydä tämän osalta. Kuten sanoin kuormat menee eri reittejä ja jos esim. lento X peruuntuu, niin voi olla että korvaavaa rahtia ei saada ihan samalle päivälle järjestymään. 

Jotain hyvitystä aiheutuneesta harmista on kyllä mietitty, mutta palaamme siihen mitä se olisi, kun tärkeimmät eli puhelimet on saatu jokaisen osalta liikkeelle.



@MSVain@  kirjoitti:

Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.


Telia ja OnePlus järjestävät pop-upin. Tapahtumaan osallistujat jonottavat uusia puhelimia. Lopulta selviää, että puhelimen saa nopeammin hakemalla sen kaupasta viikkoa myöhemmin puhelimen myynnin alkaessa. Sen päälle ongelmat Telian verkkokaupassa ja toimitusongelmat boxien ja kuulokkeiden kanssa. Rahat ostoksesta toki kelpasi Telialle ja OnePlussan väki valittaa logistiikkaongelmasta. Mitäs luulette, onko huomenna logistiikkaongelmia muilla, jotka aloittavat puhelimien myynnin?



@MSVain@  kirjoitti:
No eipä olisi tosiaan voinut epäonnisemmin käydä tämän osalta. Kuten sanoin kuormat menee eri reittejä ja jos esim. lento X peruuntuu, niin voi olla että korvaavaa rahtia ei saada ihan samalle päivälle järjestymään. 


Jotain hyvitystä aiheutuneesta harmista on kyllä mietitty, mutta palaamme siihen mitä se olisi, kun tärkeimmät eli puhelimet on saatu jokaisen osalta liikkeelle.


Kai te nyt sen tiedätte, onko nuo OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12/256 luurit toimitettu tänään Telialle vai ei ole, jotta ne lähtevät sieltä eteenpäin? Milloin luurit liikkuvat asiakkaiden suuntaan?


Vastaa