Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

805 kommenttia

Onko sinisen Pron toimitusajasta mitään lisätietoja, joko ovat lähtökuopissa?

Menipä hienosti tää homma.. Puhelin tulee tod näk aikaisintaan huomenna, jolloin sen pääsisi jo muutenkin hakemaan aamusta alkaen kaupoista.

Hienosti hoidettu POP UP myynti :D

Ensimmäinen ja viimeinen puhelin kyllä telialta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Karvis79@  kirjoitti:

Onko sinisen Pron toimitusajasta mitään lisätietoja, joko ovat lähtökuopissa?




Kysyin tuoreen tilannetiedon ja sain kuulla, että vielä eivät ole saapuneet varastoon. Seuraan tilannetta ja kerron täällä, kun tapahtuu.


 



@JesseK86@  kirjoitti:

Menipä hienosti tää homma.. Puhelin tulee tod näk aikaisintaan huomenna, jolloin sen pääsisi jo muutenkin hakemaan aamusta alkaen kaupoista.


Hienosti hoidettu POP UP myynti :D


Ensimmäinen ja viimeinen puhelin kyllä telialta.




Tämän kyseisen mallin osalta meni kyllä aika isosti tosiaan vihkoon, siis jos/kun tarkoitat tuota Pro-mallia Ultramarine Bluena. OnePlussan @MSVain kirjoitti aikaisemmin näin:


 



@MSVain  kirjoitti:
Ikävä kyllä logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset päästään näillä näkymin aloittamaan 20.4. eikä huomenna 17.4., kuten viimeisin tieto oli.



@TeroRe@  kirjoitti:

@JesseK86@  kirjoitti:

Menipä hienosti tää homma.. Puhelin tulee tod näk aikaisintaan huomenna, jolloin sen pääsisi jo muutenkin hakemaan aamusta alkaen kaupoista.

Hienosti hoidettu POP UP myynti :D

Ensimmäinen ja viimeinen puhelin kyllä telialta.


Tämän kyseisen mallin osalta meni kyllä aika isosti tosiaan vihkoon, siis jos/kun tarkoitat tuota Pro-mallia Ultramarine Bluena. OnePlussan @MSVain kirjoitti aikaisemmin näin:

 


@MSVain@  kirjoitti:
Ikävä kyllä logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset päästään näillä näkymin aloittamaan 20.4. eikä huomenna 17.4., kuten viimeisin tieto oli.


Ongelmia ongelmien perään. Ei näy puhelimen lähetysvahvistusta sähköpostissa, joten taitaa olla turha odottaa, että puhelimen saisi edes huomiseksi. 

Onhan tämä mennyt jo aika pahasti vihkoon, tuskin mitään hyvityksiäkään odotettavissa...? Lahjakorttia tms...?

Joo kyllä tää meni todella pahasti vihkoon... Ovela tapa saada ihmiset tilaamaan tuotteet telialta :D

Mahtaakohan Ultramarine Blue lähtee tänäänkään Telialta eteenpäin. Tilaus näyttää edelleen olevan käsittelyssä.

 

Edit. Näyttää olevan sama tilanne muilla Sinisen tilanneilla. Jos tätä ei hyvitetä mitenkään niin on minun ja Telian suhde vaakalaudalla, koska muitakin vaihtoehtoja on.

Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...

Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.

Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.


@JesseK86@  kirjoitti:

Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...

Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.

Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.


Ja täällä edelleen sanotaan toimitusten tapahtuvan tänään. Herää kysymys, että onkohan todellinen toimituspäivä ollut tiedossa alusta asti, mikä se sitten tulee olemaankaan?

 

Juu, eipä Telia enää itselle tarjoa mitään sellaista mitä ei saisi kilpailijalta. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@JesseK86@  kirjoitti:

Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...


Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.


Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.




Tuo 21.4. on se päivämäärä, joka näkyi silloin tilausvahvistuksissa. Ja kuten silloin pop-up-iltana viestin tässä ketjussa ja myös privassa niin se ei ole päivämäärä, jonka mukaisesti pop-upista tilatut laitteet toimitettiin tai toimitetaan.


 


Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

- OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.
- OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.

Jos Ultramarine Blue saapuu meille tänään - muuta tietoa ei ole edelleenkään tullut etteikö saapuisi - postitoimipaikasta riippuen ne voivat olla huomenna perillä:


 



@TeroRe@  kirjoitti:
Meillä pakataan kamaa päivittäin aina kello 20 asti, joten tässä on vielä hyvin aikaa. Viimeinen rekka lähtee liikkeelle kello 2030 ja siitä jaetaan lähetyksiä siten, että osa on perillä huomenna (sanon osa siksi koska toimitusaika riippuu siitä missä asutte).

Kyllä tämä kieltämättä alkaa vähän ottaa päähän. Olin varausjonossa sijalla 22., tilasin puhelimen 19.07 ja tässä tuntuu jäävän luu pahasti käteen. Pop-up paketista ei ole tietoa saanko sen, eikä puhelin välttämättä ehdi edes julkaisupäiväksi :D

Olisihan tästä joku pieni hyvitys kiva saada, mutta siitä taitaa joutua vain unelmoimaan.

 

Tiedän siis, että paketin pop-up paketin sisällön tulen kyllä saamaan, mutta tuo unboksauskokemus ei ole sama.


@TeroRe@  kirjoitti:

@JesseK86@  kirjoitti:

Aikaisemmin tänään firman muita asioita telian kanssa soiteltuani kysäisin samalla onko näistä toimituksista nyt jotain tietoa (ultramarine blue). Sieltä ainakin yrityspuolen henkilö sanoi, että heidän järjestelmissä toimitus näyttää alkavan 21.4...

Liian toiveikas ei näköjään tämän päivän osaltakaan kannata olla.

Ja huomennahan tuon pääsee jo hakemaan kaupasta. Samalla voi kääntää kaikki liittymät toiselle operaattorille.


Tuo 21.4. on se päivämäärä, joka näkyi silloin tilausvahvistuksissa. Ja kuten silloin pop-up-iltana viestin tässä ketjussa ja myös privassa niin se ei ole päivämäärä, jonka mukaisesti pop-upista tilatut laitteet toimitettiin tai toimitetaan.

 

Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:

Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:

- OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.
- OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti
- OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.

Jos Ultramarine Blue saapuu meille tänään - muuta tietoa ei ole edelleenkään tullut etteikö saapuisi - postitoimipaikasta riippuen ne voivat olla huomenna perillä:

 


@TeroRe@  kirjoitti:
Meillä pakataan kamaa päivittäin aina kello 20 asti, joten tässä on vielä hyvin aikaa. Viimeinen rekka lähtee liikkeelle kello 2030 ja siitä jaetaan lähetyksiä siten, että osa on perillä huomenna (sanon osa siksi koska toimitusaika riippuu siitä missä asutte).

Miten kyseistä sinistä väriä ei teille alunperin tullut, kun sitä kuitenkin sai julkaisupäivänä OnePlussalta?


@Crimsoni@  kirjoitti:

Olisihan tästä joku pieni hyvitys kiva saada, mutta siitä taitaa joutua vain unelmoimaan.

 


No sitä tuskin tulee tapahtumaan, eikä se sinällään edes korjaisi mitään kun homma on sössitty niin silloin se on sössitty.

Fiilis puhelinta kohtaan on laskenut kuin lehmän häntä enkä ole enää lainkaan varma haluanko edes ottaa tätä vastaan, se on kuitenkin varmaa että oli tasan viimeinen kerta kun osallistun mihinkään ennakkotilauksiin tai varauksiin kun nämä päivät ei koskaan pidä. Selkein kun kävelee julkaisupäivänä kauppaan ja ostaa tuotteen suoraan hyllystä.

Gigantti näkyy antavan Ultramarine Blue 12/256:n tilaajille kylkiäisenä langattoman laturin. Klubilaisille myös pikatoimitus.

 

https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/puhelimet/162401/oneplus-8-pro-alypuhelin-12-256-gb-ultramarine-blue?gclid=EAIaIQobChMI34jHg_z26AIVzeWaCh3ukgSdEAQYASABEgJRCfD_BwE

Taitaa olla helpon lampsia aamulla giganttiin ja hakea sieltä kyseinen laite.

Olisko paikallaan saada vähän tuoretta tilannetietoa, että missä mennään sinisen toimitusten suhteen? Lisäksi olisi jees, jos Telia esim. lähettäisi laitteet pikatoimituksilla, jotta huono fiilis ei tästä lisääntyisi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Var1ety@  kirjoitti:

Olisko paikallaan saada vähän tuoretta tilannetietoa, että missä mennään sinisen toimitusten suhteen? Lisäksi olisi jees, jos Telia esim. lähettäisi laitteet pikatoimituksilla, jotta huono fiilis ei tästä lisääntyisi.




Täällä ollaan valmiina kertomaan tilannetietoa heti, kun sitä minulle asti kantautuu 🙂 Tosiaan laitteet tulevat, postitoimipaikasta riippuen, seuraavana päivänä lähettämisestä perille. 

Muut operaattorit jo lähettää sinistä, kyllä tässä tuntee itsensä todella etuoikeutetuksi popuppiennakotilaajaksi.

Kyllä tää niin *******elleen meni koko pop-up homma kun vaan ikinä voi mennä. Ihan täyttä *******usta.

Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.

OnePlus sivuilta tilatut siniset lähti matkaan keskiviikkona 15.4. Elisakta tilatut näyttää lähteneen tänään, mitä matkapuhelinfoorumilta lueskelin. Mutta mites Telian Pop upista tilatut?  Ei minkäänlaista varmaa tietoa koska puhelimet sieltä lähtevät. Tai edes koska he saavat puhelimet...


@MSVain@  kirjoitti:

Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.


Ulkopuolisena, asiasta tietämättömänä, ei voi tajuta miten juuri Telian kanssa on logistisia haasteita. Kun puhelimia on kuitenkin teillä ollut ja nyt niitä on myös muilla Operaattoreilla ja myyjillä. Mutta ei edelleenkään Suomessa _virallisen_ pop up myynnin järjestäneellä Telialla?!

 

Nyt sentään joku nosti käden ylös virheen merkiksi. Onko tästä tulossa asiakkaille jonkunlainen hyvitys?


@K0nna@  kirjoitti:


@MSVain@  kirjoitti:

Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.




Ulkopuolisena, asiasta tietämättömänä, ei voi tajuta miten juuri Telian kanssa on logistisia haasteita. Kun puhelimia on kuitenkin teillä ollut ja nyt niitä on myös muilla Operaattoreilla ja myyjillä. Mutta ei edelleenkään Suomessa _virallisen_ pop up myynnin järjestäneellä Telialla?!


 


Nyt sentään joku nosti käden ylös virheen merkiksi. Onko tästä tulossa asiakkaille jonkunlainen hyvitys?




No eipä olisi tosiaan voinut epäonnisemmin käydä tämän osalta. Kuten sanoin kuormat menee eri reittejä ja jos esim. lento X peruuntuu, niin voi olla että korvaavaa rahtia ei saada ihan samalle päivälle järjestymään. 

Jotain hyvitystä aiheutuneesta harmista on kyllä mietitty, mutta palaamme siihen mitä se olisi, kun tärkeimmät eli puhelimet on saatu jokaisen osalta liikkeelle.


@MSVain@  kirjoitti:

Meidän päävarastolta lähetykset eri kumppaneillemme ympäri maailmaa tapahtuvat monesti eri lähetyksillä ja eri kuormissa. Tässä tapauksessa odottamattomien logistiikkahaasteiden takia 8 Pro Ultramarine Blue värin toimitus meidän varastolta Telian varastolle viivästyi. Tämän värin osalta viivästys ei siis ole missään nimessä kenenkään muun, kuin meidän eli OnePlussan vastuulla ja tästä vielä kerran erittäin isot pahoittelut.


Telia ja OnePlus järjestävät pop-upin. Tapahtumaan osallistujat jonottavat uusia puhelimia. Lopulta selviää, että puhelimen saa nopeammin hakemalla sen kaupasta viikkoa myöhemmin puhelimen myynnin alkaessa. Sen päälle ongelmat Telian verkkokaupassa ja toimitusongelmat boxien ja kuulokkeiden kanssa. Rahat ostoksesta toki kelpasi Telialle ja OnePlussan väki valittaa logistiikkaongelmasta. Mitäs luulette, onko huomenna logistiikkaongelmia muilla, jotka aloittavat puhelimien myynnin?


@MSVain@  kirjoitti:
No eipä olisi tosiaan voinut epäonnisemmin käydä tämän osalta. Kuten sanoin kuormat menee eri reittejä ja jos esim. lento X peruuntuu, niin voi olla että korvaavaa rahtia ei saada ihan samalle päivälle järjestymään. 


Jotain hyvitystä aiheutuneesta harmista on kyllä mietitty, mutta palaamme siihen mitä se olisi, kun tärkeimmät eli puhelimet on saatu jokaisen osalta liikkeelle.


Kai te nyt sen tiedätte, onko nuo OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12/256 luurit toimitettu tänään Telialle vai ei ole, jotta ne lähtevät sieltä eteenpäin? Milloin luurit liikkuvat asiakkaiden suuntaan?

Vastaa