Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

805 kommenttia

Näissä on jonkunverran raportoitu näyttöjen laatuongelmia, mikä on Telian käytäntö palautuksissa, saako laitteen laittaa päälle ja tutustua aiheeseen vai meneekö palautusoikeus jo siinä? @TeroRe 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Karvis79@  kirjoitti:

Näissä on jonkunverran raportoitu näyttöjen laatuongelmia, mikä on Telian käytäntö palautuksissa, saako laitteen laittaa päälle ja tutustua aiheeseen vai meneekö palautusoikeus jo siinä? @TeroRe 




En ota kantaa nyt tuohon näyttöasiaan, palaamme siihen myöhemmin tai sitten kommentti tulee OnePlussan puolelta :)


 


Mitä tulee verkosta tilaamiseen ja palautusoikeuteen niin meidän palautusohjeet sanovat näin:


 


"Voit avata saamasi paketin, tutustua rauhassa sen sisältöön sekä tarkastaa laitteen ominaisuudet ja toimivuuden.

Mikäli kuitenkin otat laitteen käyttöön ja peruutat sen jälkeen tekemäsi sopimuksen peruutusajan puitteissa, on mahdollista, että perimme sinulta laitteen arvon alentumisen johdosta 30 % laitteen myyntihinnasta."

Eli kyllä, voit laittaa puhelimen päälle ja tutustua.

Ultramarine Blue noudettu Postista. Saapui tänään klo 11 jälkeen. Mukana Wireless 2 -kuulokkeet. Kiitokset.

 

Postin seurannan mukaan tänään lähtenyt toinen paketti matkaan eli oletettavasti joko boxi tai boxin sisältöä vastaavat tavarat vielä tulossa.

Ongelmat jatkuvat, ei pieniä vihreitä miehiä. Tällä kertaa Posti... ?

 

Telia oli (muutaman sentin säästääkseen) lähettänyt paketin pakettiautomaattiin, joka sattuu olemaan täynnä. Saapuneen tekstiviestin mukaan paketti on em. syystä toimitettu väliaikaiseen noutopisteeseen, joka on pieni tiettyihin tuotteisiin erikoistunut kauppa ja auki vain klo 18.00 saakka. Kuten arvata saattaa, niin tämä väliaikainen noutopiste sijaitsee myös kauempana kuin Postin pakettiautomaatti ja vielä kauempana kuin lähin Posti.

 

@TeroRe: Miksi tätä pakettia ei toimitettu lähimpään Postiin?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:

Ongelmat jatkuvat, ei pieniä vihreitä miehiä. Tällä kertaa Posti... ?


 


Telia oli (muutaman sentin säästääkseen) lähettänyt paketin pakettiautomaattiin, joka sattuu olemaan täynnä. Saapuneen tekstiviestin mukaan paketti on em. syystä toimitettu väliaikaiseen noutopisteeseen, joka on pieni tiettyihin tuotteisiin erikoistunut kauppa ja auki vain klo 18.00 saakka. Kuten arvata saattaa, niin tämä väliaikainen noutopiste sijaitsee myös kauempana kuin Postin pakettiautomaatti ja vielä kauempana kuin lähin Posti.


 


@TeroRe: Miksi tätä pakettia ei toimitettu lähimpään Postiin?




Hmm. Valitsitko toimitustavaksi toimitus Postin pakettiautomaattiin ja valitsit, että minne automaattiin toimitetaan?


 


Jos/kun kyllä niin siitä syystä tietenkin sinne yritimme toimituksen saada. Jos ko. automaatti on täynnä, niin kuin tällä hetkellä aika usein saattaa olla (koska jengi tilaa tällä hetkellä paljon kamaa ympäri nettiä) niin oletuksena paketti ohjataan sitten lähimpään noutopisteeseen. Jos haluat tietää miksi lähetys on ohjautunut jonnekin kauemmas, että lähempänäkin olisi ollut noutopiste, siitä kannattaa kysyä Postilta tarkemmin. Voihan esimerkiksi olla, että se Postin oma automaatti on saattanut olla täynnä?

Itselle pärähti juuri viesti (15.10), että lähetys saapunut. Ehti näin sitten tänään Vaasaan! ? Sitten vaan katsomaan toimituksen sisältö ja ennen kaikkea tustustumaan itse puhelimeen.

Myös minulla ohjattu eri Paikkaan, toki Postin viralliseen noutopisteeseen. Tuntuu nuo pakettiautomaatit olevat tukossa jokapuolella, luonnolliseti nyt kun tilaamme enemmän kuin normaalisti netin kautta.


@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe: Miksi tätä pakettia ei toimitettu lähimpään Postiin?


Hmm. Valitsitko toimitustavaksi toimitus Postin pakettiautomaattiin ja valitsit, että minne automaattiin toimitetaan?

 

Jos/kun kyllä niin siitä syystä tietenkin sinne yritimme toimituksen saada. Jos ko. automaatti on täynnä, niin kuin tällä hetkellä aika usein saattaa olla (koska jengi tilaa tällä hetkellä paljon kamaa ympäri nettiä) niin oletuksena paketti ohjataan sitten lähimpään noutopisteeseen. Jos haluat tietää miksi lähetys on ohjautunut jonnekin kauemmas, että lähempänäkin olisi ollut noutopiste, siitä kannattaa kysyä Postilta tarkemmin. Voihan esimerkiksi olla, että se Postin oma automaatti on saattanut olla täynnä?


Sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa lukee varsin selvästi:

Toimitusmaksu postiin

Toimitus asiakkaan lähipostiin

4,90 € (alv 24%)
3,95 € (alv 0%)

Täällä ois toinen paketti tullut eilen jo mutta oli automaatti täynnä niin posti käänsi sen seuraavaan noutopisteeseen. Eka luuri..sitten bulletit..sit vielä ku loput tulis joskus???

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:
Sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa lukee varsin selvästi:

 










Toimitusmaksu postiin


Toimitus asiakkaan lähipostiin



4,90 € (alv 24%)
3,95 € (alv 0%)





Selvä, toi on kyllä sitten selkeä. Kyllä meillä pitäisi noudattaa ja kunnioittaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa ja näin kyllä teemmekin. En osaa kertoa tarkemmin, mikä on johtanut juuri sinun toimituksesi osalta siihen, että näin ei tapahtunut. Tarkistaisin asiaa Postista, tai vaihtoehtoisesti asiakaspalvelustamme. Voi toki olla, kuten moni on kommentoinut, että tilauksia on nyt paljon ja automaatit täynnä. Voiko tämä sitten vaikuttaa myös muihin toimitustapoihin, en ikävä kyllä osaa sanoa.


 


Pahoittelut tästä.

Luuri ja kuulokkeet tuli tänään, muttei pop-up boxia vaikka tilausvahvistuksessa sellanen luki

 


@JesseK86@  kirjoitti:

Luuri ja kuulokkeet tuli tänään, muttei pop-up boxia vaikka tilausvahvistuksessa sellanen luki

 


Olen juuri menossa hakemaan omaa pakettia postista. Epäilen paketin painon perusteella siellä olevan vain puhelin ja kuulokkeet. Vaikka tilausvahvistuksessa oli myös boksi ja @TeroRe  mukaan se pitäisi tulla jos tilausvahvistuksessa se on mainittu

Hienoa lukee, että paketti on päässyt Vaasaan asti, ei sit Vantaalle ?


@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:
Sähköpostiin tulleessa tilausvahvistuksessa lukee varsin selvästi:

 

Toimitusmaksu postiin

Toimitus asiakkaan lähipostiin

4,90 € (alv 24%)
3,95 € (alv 0%)


Selvä, toi on kyllä sitten selkeä. Kyllä meillä pitäisi noudattaa ja kunnioittaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa ja näin kyllä teemmekin. En osaa kertoa tarkemmin, mikä on johtanut juuri sinun toimituksesi osalta siihen, että näin ei tapahtunut. Tarkistaisin asiaa Postista, tai vaihtoehtoisesti asiakaspalvelustamme. Voi toki olla, kuten moni on kommentoinut, että tilauksia on nyt paljon ja automaatit täynnä. Voiko tämä sitten vaikuttaa myös muihin toimitustapoihin, en ikävä kyllä osaa sanoa.

 

Pahoittelut tästä.


Postin asiakaspalvelun kanssa asioiminen on kuin löisi itseään vesurilla polveen. Ei siitä ole mitään hyötyä. 

Puhelin ja Bullets 2 -kuulokkeet löytyi yllätyspussista. Ei boxia, vaikka se oli tilausvahvistuksella.

 

@TeroRe: Eikös tuo boxi pitänyt tulla puhelimen kanssa niille, joilla boxi näkyi tilausvahvistuksella?

Kunniamerkki +2

No niin, Ultramariini puhelin latautuu tuossa pöydällä ja nyt mietiskelen tässä että laittaisinko toisen noista kahdesta mukana tulleesta näytönsuojasta paikalleen vaiko josko hankkisi ihan panssarilasin.

 

Joka tapauksessa, puhelin on saapunut ja tämä asiakas tyytyväinen. Bulletsit oli mukana ja loppuja odotellaan sitten aikanaan saapuvaksi.


@K0nna@  kirjoitti:

@JesseK86@  kirjoitti:

Luuri ja kuulokkeet tuli tänään, muttei pop-up boxia vaikka tilausvahvistuksessa sellanen luki

 


Olen juuri menossa hakemaan omaa pakettia postista. Epäilen paketin painon perusteella siellä olevan vain puhelin ja kuulokkeet. Vaikka tilausvahvistuksessa oli myös boksi ja @TeroRe  mukaan se pitäisi tulla jos tilausvahvistuksessa se on mainittu


 

 

Ja niinhän sieltä pussista löytyi vain puhelin ja bullets 2:set. Ei ollu puhelin boxissa

 


@KKKaitsu@  kirjoitti:

No niin, Ultramariini puhelin latautuu tuossa pöydällä ja nyt mietiskelen tässä että laittaisinko toisen noista kahdesta mukana tulleesta näytönsuojasta paikalleen vaiko josko hankkisi ihan panssarilasin.

 

Joka tapauksessa, puhelin on saapunut ja tämä asiakas tyytyväinen. Bulletsit oli mukana ja loppuja odotellaan sitten aikanaan saapuvaksi.


Juuri olin kysymässä tuosta näytönsuojasta, koska Telian sivuilta lukee seuraavaa:

Myyntipakkauksen sisältöPuhelin, Warp Charge 30 -adapteri, Warp USB Type-C -kaapeli (tukee myös USB 2.0:aa), pikaopas, kiitoskirje, turvallisuus- ja takuutiedot, logotarra, suojakuori, näytönsuoja (valmiiksi asennettuna), SIM-työkalu
https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/puhelin/OnePlus-8-Pro-12-Plus-256-Gt-5G

Ei tässä ole valmiiksi asennettua näytönsuojaa, vaikka Telian sivulla niin väitetään.


@TeroRe@  kirjoitti:

Tilannetieto toimituksista.

 

Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena. Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.

 

Jälkitoimituksista ei tule erillistä vahvistusta etukäteen, niillä ei ole erillistä seurantaa. Ilmoitus tulee toki silloin, kun lähetys on noudettavissa.

 

Myönnämme, että tämä ensimmäinen online pop-up-tapahtuma olisi voinut mennä paremminkin. Tässä meni moni asia pieleen. Ja kuten myös OnePlussan @MSVain kirjoitti jo aikaisemmin, lahjaboxin suosio/tärkeys - siis sen itse boxin ei sen sisällön – yllätti myös meidät. Haluamme korostaa, että toimitamme kaikille pop-up-tilaajille samat tarvikkeet. Jälkitoimituksena, mutta kuitenkin. Useammalle, kuin mitä alun perin lupasimme boxeja. Nyt tiedämme, että se ei ole sama asia. Toivomme kuitenkin, että uudesta puhelimesta hyvine tarvikkeineen jää kuitenkin loppujen lopuksi hyvä fiilis.

 

Mahdolliset tulevat online pop-upit meillä pitää miettiä toteutettavaksi toisella tavalla.

 

Pahoittelut tapahtuneesta.


Kyllähän tämä pistää ärsyttämään, ei pop-up boxia näkynyt lupauksista huolimatta.

 

Molemmissa oli maininta boxista, tilausvahvisteessa ja toimitusilmoituksessa.

Lähetys (xxx) sisältää seuraavat tuotteet:
  OnePlus 8 Pro 12+256GB Ultramarine Blue, IMEI: xxx
  OnePlus Bullets Wireless 2 Black
  OnePlus 8 Pro Pop up Bundle 8+128 Black

 

Toimitushan oli tuolloin puutteellinen? @TeroRe 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:


@KKKaitsu@  kirjoitti:

No niin, Ultramariini puhelin latautuu tuossa pöydällä ja nyt mietiskelen tässä että laittaisinko toisen noista kahdesta mukana tulleesta näytönsuojasta paikalleen vaiko josko hankkisi ihan panssarilasin.


 


Joka tapauksessa, puhelin on saapunut ja tämä asiakas tyytyväinen. Bulletsit oli mukana ja loppuja odotellaan sitten aikanaan saapuvaksi.




Juuri olin kysymässä tuosta näytönsuojasta, koska Telian sivuilta lukee seuraavaa:

Myyntipakkauksen sisältöPuhelin, Warp Charge 30 -adapteri, Warp USB Type-C -kaapeli (tukee myös USB 2.0:aa), pikaopas, kiitoskirje, turvallisuus- ja takuutiedot, logotarra, suojakuori, näytönsuoja (valmiiksi asennettuna), SIM-työkalu
https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/puhelin/OnePlus-8-Pro-12-Plus-256-Gt-5G

Ei tässä ole valmiiksi asennettua näytönsuojaa, vaikka Telian sivulla niin väitetään.




Kysyin juuri tilannetta ja sain kuulla, että osassa laitteita suoja on tosiaan paikallaan valmiiksi asennettuna ja osassa ei. Niissä, missä se ei ole asennettuna, pakkauksessa tulee mukana kaksi näytönsuojaa.


 


Tämä siis tuore, OnePlussalta saatu tieto. Päivitämme tämän myös verkkokauppaamme.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Hokkeist@  kirjoitti:


@TeroRe@  kirjoitti:

Tilannetieto toimituksista.


 


Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena. Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.


 


Jälkitoimituksista ei tule erillistä vahvistusta etukäteen, niillä ei ole erillistä seurantaa. Ilmoitus tulee toki silloin, kun lähetys on noudettavissa.


 


Myönnämme, että tämä ensimmäinen online pop-up-tapahtuma olisi voinut mennä paremminkin. Tässä meni moni asia pieleen. Ja kuten myös OnePlussan @MSVain kirjoitti jo aikaisemmin, lahjaboxin suosio/tärkeys - siis sen itse boxin ei sen sisällön – yllätti myös meidät. Haluamme korostaa, että toimitamme kaikille pop-up-tilaajille samat tarvikkeet. Jälkitoimituksena, mutta kuitenkin. Useammalle, kuin mitä alun perin lupasimme boxeja. Nyt tiedämme, että se ei ole sama asia. Toivomme kuitenkin, että uudesta puhelimesta hyvine tarvikkeineen jää kuitenkin loppujen lopuksi hyvä fiilis.


 


Mahdolliset tulevat online pop-upit meillä pitää miettiä toteutettavaksi toisella tavalla.


 


Pahoittelut tapahtuneesta.




Kyllähän tämä pistää ärsyttämään, ei pop-up boxia näkynyt lupauksista huolimatta.


 


Molemmissa oli maininta boxista, tilausvahvisteessa ja toimitusilmoituksessa.


Lähetys (xxx) sisältää seuraavat tuotteet:
  OnePlus 8 Pro 12+256GB Ultramarine Blue, IMEI: xxx
  OnePlus Bullets Wireless 2 Black
  OnePlus 8 Pro Pop up Bundle 8+128 Black


 


Toimitushan oli tuolloin puutteellinen? @TeroRe 




En uskalla sanoa enää tälle illalle tähän mitään, menee huomiseen :)

"Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa"

 

 

Jes.. lähti klo 12 n.20km postin päästä automaattia kohti, arvio klo 19 perillä.. Hyvä hype oli päällä mutta ei voi mitään. No, ainakin melko lähellä nyt.

 

Tsemppiä @TeroRe eiköhän kohta rauhotu tilanne. 


@TeroRe@  kirjoitti:

Kysyin juuri tilannetta ja sain kuulla, että osassa laitteita suoja on tosiaan paikallaan valmiiksi asennettuna ja osassa ei. Niissä, missä se ei ole asennettuna, pakkauksessa tulee mukana kaksi näytönsuojaa.

 

Tämä siis tuore, OnePlussalta saatu tieto. Päivitämme tämän myös verkkokauppaamme.

Mitä tarkoittaa osassa laitteita? Tietyissä malleissa on ja joissakin malleissa ei ole? Joissakin laitteissa on, mutta joihinkin sitä ei asennettu?

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että verkkokaupassa oli virheelliset tuotetiedot ja näytönsuojan osalta tuote ei vastaa verkkokaupan kuvausta. Valmiiksi asennettu näytönsuoja on aika olennainen asia. Sen paketissa olevan liimalapun laittaminen omatoimisesti näyttöön ei nyt vain ole sama asia.

Pop-up-myynnissä pieleen menneet asiat:
- ongelmia verkkokaupan kanssa pop-upissa

- ongelmia boxien toimittamisessa ja ongelmat jatkuvat edelleen
- ongelmia puhelimien toimittamisen kanssa 
- ongelmia valitun toimituspaikan kanssa (saatta toki olla Postin vika)

- virheelliset tuotetiedot verkkokaupassa näytönsuojan osalta

Ikimuistettava pop-up-myynti!


@TeroRe@  kirjoitti:

@Hokkeist@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Tilannetieto toimituksista.

 

Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena. Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.

 

Jälkitoimituksista ei tule erillistä vahvistusta etukäteen, niillä ei ole erillistä seurantaa. Ilmoitus tulee toki silloin, kun lähetys on noudettavissa.

 

Myönnämme, että tämä ensimmäinen online pop-up-tapahtuma olisi voinut mennä paremminkin. Tässä meni moni asia pieleen. Ja kuten myös OnePlussan @MSVain kirjoitti jo aikaisemmin, lahjaboxin suosio/tärkeys - siis sen itse boxin ei sen sisällön – yllätti myös meidät. Haluamme korostaa, että toimitamme kaikille pop-up-tilaajille samat tarvikkeet. Jälkitoimituksena, mutta kuitenkin. Useammalle, kuin mitä alun perin lupasimme boxeja. Nyt tiedämme, että se ei ole sama asia. Toivomme kuitenkin, että uudesta puhelimesta hyvine tarvikkeineen jää kuitenkin loppujen lopuksi hyvä fiilis.

 

Mahdolliset tulevat online pop-upit meillä pitää miettiä toteutettavaksi toisella tavalla.

 

Pahoittelut tapahtuneesta.


Kyllähän tämä pistää ärsyttämään, ei pop-up boxia näkynyt lupauksista huolimatta.

 

Molemmissa oli maininta boxista, tilausvahvisteessa ja toimitusilmoituksessa.

Lähetys (xxx) sisältää seuraavat tuotteet:
  OnePlus 8 Pro 12+256GB Ultramarine Blue, IMEI: xxx
  OnePlus Bullets Wireless 2 Black
  OnePlus 8 Pro Pop up Bundle 8+128 Black

 

Toimitushan oli tuolloin puutteellinen? @TeroRe 


En uskalla sanoa enää tälle illalle tähän mitään, menee huomiseen :)


Samanlainen tilausvahvistus ja tosiaan ei pop up boxia mukana. Pääasia kuitenkin, että puhelin löysi perille. Vähän tietysti harmittaa että se unboxaus fiilis jäi nyt todella laimeaksi, varsinkin kun olin varma, että tilausvahvistuksen johdosta saisin nimenomaan sen pop up laatikon.

Aina ei voi onnistua, eikä nytkään ihan putkeen mennyt. Vaikka suurimmalta osin pop up -tapahtuman negatiiviset seikat eivät olleet Telian aiheuttamia, niin jäi sellainen kuva että pop up -laatikot menivät puhtaasti pakettien lähetysjärjestyksessä.

Toivottavasti seuraava pop up -tapahtuma sujuu paremmin. 

Tänään saapui puhelin itselle ja sillä tätä kirjoitusta juuri näpyttelen.

 

Hieman jäi tosiaan unboxauskokemus laimeaksi, kun tilauksessa tuli vain luuri ja bullets 2:t. Olisihan se ollut hieno kokea olevansa suuri tech influencer pop-up pakettia avatessa, mutta toivotaan Telian hyvityksen korvaavan tämän.

 

Onneksi luuri on sentään ollut juuri niin nopea kuin olen osannut odottaa! Bulletsit olivat äänellään myös kiva yllätys. Pitää vapailla lähteä kokeilemaan mitä tämän puhelimen kamerasta saa irti.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:


@TeroRe@  kirjoitti:


Kysyin juuri tilannetta ja sain kuulla, että osassa laitteita suoja on tosiaan paikallaan valmiiksi asennettuna ja osassa ei. Niissä, missä se ei ole asennettuna, pakkauksessa tulee mukana kaksi näytönsuojaa.

 


Tämä siis tuore, OnePlussalta saatu tieto. Päivitämme tämän myös verkkokauppaamme.



Mitä tarkoittaa osassa laitteita? Tietyissä malleissa on ja joissakin malleissa ei ole? Joissakin laitteissa on, mutta joihinkin sitä ei asennettu?


Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että verkkokaupassa oli virheelliset tuotetiedot ja näytönsuojan osalta tuote ei vastaa verkkokaupan kuvausta. Valmiiksi asennettu näytönsuoja on aika olennainen asia. Sen paketissa olevan liimalapun laittaminen omatoimisesti näyttöön ei nyt vain ole sama asia.

Pop-up-myynnissä pieleen menneet asiat:
- ongelmia verkkokaupan kanssa pop-upissa


- ongelmia boxien toimittamisessa ja ongelmat jatkuvat edelleen
- ongelmia puhelimien toimittamisen kanssa 
- ongelmia valitun toimituspaikan kanssa (saatta toki olla Postin vika)


- virheelliset tuotetiedot verkkokaupassa näytönsuojan osalta

Ikimuistettava pop-up-myynti!




Se tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoitin.


 


Tällaisen tiedon OnePlussalta sain, osassa se on paikallaan, osassa ei. Nopea silmäys muutamiin suomalaisiin verkkokauppoihin osoittaa, että heillä on sama tieto tuotekorteilla kuin mitä meillä. Tämä tieto on tullut OnePlussalta meille jälläreille, ja tänään nyt illalla selvisi, että näytönsuojan osalta osin virheellinen tieto. Pahoittelut tästä.


 


Kieltämättä tätä näytönsuojasouvia emme olisi enää tarvinneet. Vaikkakin ei kosketa vain meitä, niin kuitenkin. Boxien kanssa ei ole sinänsä ongelmia, niitä on edelleen meillä ns. jälkitoimituksessa. Se selvisi ihan hetki sitten, siihen tuli jo kuittaus. Ei niitä toki kuitenkaan kaikille riitä, mutta tiedoksi ettei niitä kaikkia olla vielä jaettu.


@MontyMole@  kirjoitti:

@KKKaitsu@  kirjoitti:

No niin, Ultramariini puhelin latautuu tuossa pöydällä ja nyt mietiskelen tässä että laittaisinko toisen noista kahdesta mukana tulleesta näytönsuojasta paikalleen vaiko josko hankkisi ihan panssarilasin.

 

Joka tapauksessa, puhelin on saapunut ja tämä asiakas tyytyväinen. Bulletsit oli mukana ja loppuja odotellaan sitten aikanaan saapuvaksi.


Juuri olin kysymässä tuosta näytönsuojasta, koska Telian sivuilta lukee seuraavaa:

Myyntipakkauksen sisältöPuhelin, Warp Charge 30 -adapteri, Warp USB Type-C -kaapeli (tukee myös USB 2.0:aa), pikaopas, kiitoskirje, turvallisuus- ja takuutiedot, logotarra, suojakuori, näytönsuoja (valmiiksi asennettuna), SIM-työkalu
https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/puhelin/OnePlus-8-Pro-12-Plus-256-Gt-5G

Ei tässä ole valmiiksi asennettua näytönsuojaa, vaikka Telian sivulla niin väitetään.


Näemmä vihreässä on ja sinisessä ei ole. Onkohan sinisen tuotannossa tullu kiire koronan takia tms..? :smileyindifferent:

 

Vähän haittaa unboxailua kun yrittää nyrhätä tuosta itse laitettavasta kalvosta ilmakuplia *******ihin. Kohta jo puoli tuntia tätä väkertänyt. Jos Telian liike olisi auki, niin kävelisin sinne ja tuumaisin tiskillä, että laittakaahan kiinni. :smileyfrustrated:

 

Lisäksi on jännä homma, että lähetysluettelossa näkyi myös boxi, mutta tulikin vain puhelin ja kuulokkeet. Telian tilausseurannassa boxin lähetystä taas ei näy, joten tulkitsen tuon järjestelmän tekemäksi omituisuudeksi.

Vastaa