Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

805 kommenttia


@Hokkeist@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Tilannetieto toimituksista.

 

Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena. Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.

 

Jälkitoimituksista ei tule erillistä vahvistusta etukäteen, niillä ei ole erillistä seurantaa. Ilmoitus tulee toki silloin, kun lähetys on noudettavissa.

 

Myönnämme, että tämä ensimmäinen online pop-up-tapahtuma olisi voinut mennä paremminkin. Tässä meni moni asia pieleen. Ja kuten myös OnePlussan @MSVain kirjoitti jo aikaisemmin, lahjaboxin suosio/tärkeys - siis sen itse boxin ei sen sisällön – yllätti myös meidät. Haluamme korostaa, että toimitamme kaikille pop-up-tilaajille samat tarvikkeet. Jälkitoimituksena, mutta kuitenkin. Useammalle, kuin mitä alun perin lupasimme boxeja. Nyt tiedämme, että se ei ole sama asia. Toivomme kuitenkin, että uudesta puhelimesta hyvine tarvikkeineen jää kuitenkin loppujen lopuksi hyvä fiilis.

 

Mahdolliset tulevat online pop-upit meillä pitää miettiä toteutettavaksi toisella tavalla.

 

Pahoittelut tapahtuneesta.


Kyllähän tämä pistää ärsyttämään, ei pop-up boxia näkynyt lupauksista huolimatta.

 

Molemmissa oli maininta boxista, tilausvahvisteessa ja toimitusilmoituksessa.

Lähetys (xxx) sisältää seuraavat tuotteet:
  OnePlus 8 Pro 12+256GB Ultramarine Blue, IMEI: xxx
  OnePlus Bullets Wireless 2 Black
  OnePlus 8 Pro Pop up Bundle 8+128 Black

 

Toimitushan oli tuolloin puutteellinen? @TeroRe 


Mulla kans samanlainen tilausvahvistus ja toimitusilmoitus, paketissa kuitenkin pelkkä luuri ja kuulokkeet.

No luuri sentäs tuli ja näyttökin vaikuttaa olevan ihan ok, ei mitään huomattavaa värivirhettä.

Kyllä minun mielestäni meille pop-up boxi kuuluu, joilla tuo näkyy tilausvahvistuksessakin. Mulla oli kans puhelimen paketissa kaks suojakalvoo ja onhan mielenkiintoiset asentaa

Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta


@JesseK86@  kirjoitti:

Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta


Siis missä mallissa tuli kalvoja mukana? Tilasin 8 pro:n tässä näytti olevan kelmu valmiina asennettuna. En ainakaan paketista löytänyt kalvoja?

Kunniamerkki +2

@Tomppa2020@  kirjoitti:

@JesseK86@  kirjoitti:

Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta


Siis missä mallissa tuli kalvoja mukana? Tilasin 8 pro:n tässä näytti olevan kelmu valmiina asennettuna. En ainakaan paketista löytänyt kalvoja?


Sininen Pro 8 12/256

Joo sinises pros 12/256 oli kaks kalvoo paketis.. 


@JesseK86@  kirjoitti:

Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta


1,5h tässä nyhräsin, että sain ilmakuplat pois ja reunat meinasi silti nousta ylös kun oli vielä se päällimäinen suoja irrottamatta. Nyt sitten huomasin, että alaosioon jäi vielä valkoinen pölyhiukkanen, vaikka kuinka jynssäsin sormenjäljet ja pölyt pois.. :smileymad:

 

Onneksi on toinen kalvo, niin vien jossain välissä Telian liikkeeseen laitettavaksi. Mielestäni tuo on jo sen verran ikävää kettuilua asiakasta kohtaan, että saavat laittaa tuon nätimmin. Eniten tässä ärsyttää, että puolison vihreässä mallissa oli kalvo valmiina ja se näyttääkin aivan erilaiselta (paremmalta) kuin tämä kalvo. 


@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Kysyin juuri tilannetta ja sain kuulla, että osassa laitteita suoja on tosiaan paikallaan valmiiksi asennettuna ja osassa ei. Niissä, missä se ei ole asennettuna, pakkauksessa tulee mukana kaksi näytönsuojaa.

 

Tämä siis tuore, OnePlussalta saatu tieto. Päivitämme tämän myös verkkokauppaamme.

Mitä tarkoittaa osassa laitteita? Tietyissä malleissa on ja joissakin malleissa ei ole? Joissakin laitteissa on, mutta joihinkin sitä ei asennettu?

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että verkkokaupassa oli virheelliset tuotetiedot ja näytönsuojan osalta tuote ei vastaa verkkokaupan kuvausta. Valmiiksi asennettu näytönsuoja on aika olennainen asia. Sen paketissa olevan liimalapun laittaminen omatoimisesti näyttöön ei nyt vain ole sama asia.

Pop-up-myynnissä pieleen menneet asiat:
- ongelmia verkkokaupan kanssa pop-upissa

- ongelmia boxien toimittamisessa ja ongelmat jatkuvat edelleen
- ongelmia puhelimien toimittamisen kanssa 
- ongelmia valitun toimituspaikan kanssa (saatta toki olla Postin vika)

- virheelliset tuotetiedot verkkokaupassa näytönsuojan osalta

Ikimuistettava pop-up-myynti!


Se tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoitin.

 

Tällaisen tiedon OnePlussalta sain, osassa se on paikallaan, osassa ei. Nopea silmäys muutamiin suomalaisiin verkkokauppoihin osoittaa, että heillä on sama tieto tuotekorteilla kuin mitä meillä. Tämä tieto on tullut OnePlussalta meille jälläreille, ja tänään nyt illalla selvisi, että näytönsuojan osalta osin virheellinen tieto. Pahoittelut tästä.

 

Kieltämättä tätä näytönsuojasouvia emme olisi enää tarvinneet. Vaikkakin ei kosketa vain meitä, niin kuitenkin. Boxien kanssa ei ole sinänsä ongelmia, niitä on edelleen meillä ns. jälkitoimituksessa. Se selvisi ihan hetki sitten, siihen tuli jo kuittaus. Ei niitä toki kuitenkaan kaikille riitä, mutta tiedoksi ettei niitä kaikkia olla vielä jaettu.


Telia on myyjä, joten Telia vastaa Telian myymien tuotteiden näytönsuoja-asiasta. Jos te olette saaneet OnePlussalta väärää tietoa, niin siitä te väännätte heidän kanssa. Silti myyjä vastaa myymistään tuotteista. Se, mitä muut tahot ovat väittäneet myymistään tuotteista, ei liity millään lailla teidän myymiin tuotteisiin.

 

Suosittelen kokeilemaan tuon paketissa olleen näytönsuojan asentamista. Sen asentaminen liimapintaisena näytönsuojana ei onnistu ilmakuplitta ja ilmakuplien poistaminen liimapinnasta johtuen on hankalaa tai mahdotonta. Kyseessä ei siis ole mikään pieni ja vähäpätöinen asia, koska verkkokaupassa luki selvästi, että näytönsuoja on valmiiksi asennettu. Mitäs aiotte asialle tehdä? Lähinnä tulee mieleen puhelimen hinnasta hyvittäminen, koska pelkästään tämä virhe on olennainen ja koskee suoraan myytyä tuotetta.

 

Tuon päälle vielä puuttuvat boksit ja muut ongelmat.


@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Kysyin juuri tilannetta ja sain kuulla, että osassa laitteita suoja on tosiaan paikallaan valmiiksi asennettuna ja osassa ei. Niissä, missä se ei ole asennettuna, pakkauksessa tulee mukana kaksi näytönsuojaa.

 

Tämä siis tuore, OnePlussalta saatu tieto. Päivitämme tämän myös verkkokauppaamme.

Mitä tarkoittaa osassa laitteita? Tietyissä malleissa on ja joissakin malleissa ei ole? Joissakin laitteissa on, mutta joihinkin sitä ei asennettu?

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että verkkokaupassa oli virheelliset tuotetiedot ja näytönsuojan osalta tuote ei vastaa verkkokaupan kuvausta. Valmiiksi asennettu näytönsuoja on aika olennainen asia. Sen paketissa olevan liimalapun laittaminen omatoimisesti näyttöön ei nyt vain ole sama asia.

Pop-up-myynnissä pieleen menneet asiat:
- ongelmia verkkokaupan kanssa pop-upissa

- ongelmia boxien toimittamisessa ja ongelmat jatkuvat edelleen
- ongelmia puhelimien toimittamisen kanssa 
- ongelmia valitun toimituspaikan kanssa (saatta toki olla Postin vika)

- virheelliset tuotetiedot verkkokaupassa näytönsuojan osalta

Ikimuistettava pop-up-myynti!


Se tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoitin.

 

Tällaisen tiedon OnePlussalta sain, osassa se on paikallaan, osassa ei. Nopea silmäys muutamiin suomalaisiin verkkokauppoihin osoittaa, että heillä on sama tieto tuotekorteilla kuin mitä meillä. Tämä tieto on tullut OnePlussalta meille jälläreille, ja tänään nyt illalla selvisi, että näytönsuojan osalta osin virheellinen tieto. Pahoittelut tästä.

 

Kieltämättä tätä näytönsuojasouvia emme olisi enää tarvinneet. Vaikkakin ei kosketa vain meitä, niin kuitenkin. Boxien kanssa ei ole sinänsä ongelmia, niitä on edelleen meillä ns. jälkitoimituksessa. Se selvisi ihan hetki sitten, siihen tuli jo kuittaus. Ei niitä toki kuitenkaan kaikille riitä, mutta tiedoksi ettei niitä kaikkia olla vielä jaettu.


Telia on myyjä, joten Telia vastaa Telian myymien tuotteiden näytönsuoja-asiasta. Jos te olette saaneet OnePlussalta väärää tietoa, niin siitä te väännätte heidän kanssa. Silti myyjä vastaa myymistään tuotteista. Se, mitä muut tahot ovat väittäneet myymistään tuotteista, ei liity millään lailla teidän myymiin tuotteisiin.

 

Suosittelen kokeilemaan tuon paketissa olleen näytönsuojan asentamista. Sen asentaminen liimapintaisena näytönsuojana ei onnistu ilmakuplitta ja ilmakuplien poistaminen liimapinnasta johtuen on hankalaa tai mahdotonta. Kyseessä ei siis ole mikään pieni ja vähäpätöinen asia, koska verkkokaupassa luki selvästi, että näytönsuoja on valmiiksi asennettu. Mitäs aiotte asialle tehdä? Lähinnä tulee mieleen puhelimen hinnasta hyvittäminen, koska pelkästään tämä virhe on olennainen ja koskee suoraan myytyä tuotetta.

 

Tuon päälle vielä puuttuvat boksit ja muut ongelmat.


Tai sitten tämän sinisen 12/256 tuotteen vaihtaminen vastaavaan vihreään, mikäli siinä on ilmakuplaton näytönsuoja valmiiksi asennettuna. Toki voitte asentaa tai asennuttaa myös tähän siniseen ilmakuplattoman suojakalvon, mutta sitten tarvitaan korvaava tuote vaihtoprosessin ajaksi, mikäli asennus kestää. 

 

Odotan Telian suunnalta yhteydenottoa tähän asiaan liittyen. 

Osallistuin viime viikon tiistaina Pop Up-tilaisuuteen, ja ostin itselleni OnePlus 8 pro puhelimen. Se sitten saapui pitkän odotuksen jälkeen saman viikon perjantaina. Kun olin saanut puhelimen avattua ja omat asetukset sinne muutettua, huomasin, että puhelimen reunassa oli noin 2mm halkaisijan kokoinen musta kohta. Vein puhelimen sitten samana päivänä Telian liikkeeseen josta se otettiin korjattavaksi. Äskön tuli ilmoitus, että puhelin saapuisi tänään vasta korjattavaksi ja siksi teenkin tätä päivitystä tänne. Ken tietää kauanko sitten korjailevat puhelinta siellä ja kauanko siinä kestää kuljettaa se takaisin minulle. Rehellisesti sanottuna hieman pännii, että jotain joka minun olisi pitänyt saada ensimmäisten joukossa, tuleekin valitettavista syistä vasta virallisen julkaisun ostajien jälkeen.


 


Edit ReOlivia: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Poimin tämän viestin mutta vastauksena samalla myös muille kommentoijille. Ryhmittelin aiemman viestini vähän toisella tavalla.


 



@JesseK86@  kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni meille pop-up boxi kuuluu, joilla tuo näkyy tilausvahvistuksessakin.




 



@TeroRe@  kirjoitti:

Tilannetieto toimituksista.


 


Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena.


 


Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.


 


Jälkitoimituksista ei tule erillistä vahvistusta etukäteen, niillä ei ole erillistä seurantaa. Ilmoitus tulee toki silloin, kun lähetys on noudettavissa.




Boxeja on edelleen vielä toimittamatta, jälkitoimituksia on siis vielä luvassa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:

Telia on myyjä, joten Telia vastaa Telian myymien tuotteiden näytönsuoja-asiasta. Jos te olette saaneet OnePlussalta väärää tietoa, niin siitä te väännätte heidän kanssa. Silti myyjä vastaa myymistään tuotteista. Se, mitä muut tahot ovat väittäneet myymistään tuotteista, ei liity millään lailla teidän myymiin tuotteisiin.




En kiistä myyjän vastuuta. Tarkoitin viestilläni oikeastaan sitä, että vaikka olemme tämän pop-upin aika hyvin ryssineet niin emme me nyt aivan täysin kädettömiä sentään olla :)

Noutoilmoitus tuli eilen illalla 19:15, mutta silloin oli jo meidän posti, eli  lähin r-kioski, mennyt kiinni. Eli aamulla heti hakemaan pakettia ja sieltä löytyi puhelin (se sininen 12/256GB) ja Bullets 2-luurit. Eli ei vielä tullut tilausvahvistuksessa (tilaus vahvistettu 19:17) mainittu pop up-boxia. No, kai se sieltä joskus tulee, tai ainakin sisältö.

Ihan hyvinnäköinen ja tuntuinen puhelin, ja kiva tuo läpinäkyvä kotelo. Pieni pettymys kyllä ettei suojakalvo ollut valmiina puhelimessa koska tiedän ennestään miten #@//%& vaikea se on saada siististi paikalleen. :smileysad: En jaksanut nyt taistella kuplien kanssa vaan jätin luurin lataukseen. Onko muuten mitään tietoa siitä milloin olisi tulossa kunnon panssarilasi (joka toivon mukaan peittäisi koko näytön)?

Olemme toimittaneet virheelliset tiedot Telialle tämän osalta. Osassa laitteita tuo näytönsuoja on valmiiksi asennettuna, mutta osassa taas ei. Tämä tieto pitäisi nyt olla korjattuna ainakin Telian sivuille ja toivottavasti pian myös muiden jälleenmyyjien.

Asennusohjeet heille joilla suojakalvo ei ole ollut valmiiksi näytössä:

https://s3.amazonaws.com/oneplussupport/OP8/OnePlus%208%20Series%20protective%20film%20attaching%20guidance%20video.mp4

jos asut lähistöllä niin näytön suojakalvo voidaan asentaa puolestasi meidän Helsingin Kampissa sijaitsevassa huoltokeskuksessa:
https://forums.oneplus.com/threads/oneplus-exclusive-service-center-helsinki.1099093/

Ilmakuplat yleensä häviävät noin vuorokauden kuluessa.

Jos käy niin että suojakalvon asennus ei onnistu ja molemmat kalvot menevät käyttökelvottomaksi pyydän soittamaan tai laittamaan meille viestiä maililla tai chatissa -> https://www.oneplus.com/fi/support
tai käymään meidän Helsingin huoltokeskuksessa.

Kiitokset, eilen saapuneen Midnight Bluen kaveriksi saapui tänään pop up boxi. Aivan kuten alkuperäisessä tilausvahvistuksessa oli. Ei saapunut samassa paketissa puhelimen kanssa ja toki reilusti luvattua myöhemmin.

 

Toisella foorumilla lueskelin, että Midnight Bluen toimitukset eivät ole muuallakaan ihan luonistuneet eli olettaisin, ettei kukaan ole kyseistä väriversiota ainakaan aiemmin saanut käsiinsä kuin täältä pop upin kautta tilaten. Ja ei kyseistä väriversiota ainakaan aiemmin tänään G-kodinkoneketjun myymälähyllysaldoissakaan näkynyt.

 

Lueskelin toisaalla myös, ettei niihin valmiiksi asennettuihinkaan näyttökalvoihin olla täysin tyytyväisiä. Suo siellä, vetelä täällä. Ja etämyyntiähän tämä pop up on eli ei muuta kuin palauttaa puhelimen, jos ei näyttökalvot tai niiden puute miellytä.

 

Ketjussa mainitut ongelmat itse koin erityisesti liittyvän odotuksiin vs. toteutumaan. Tottakai asia itseäkin harmitti. Aina kannattaisi mieluummin ylittää odotukset kuin alittaa. Eli esimerkiksi kaikkiin toimitusaikoihin lisää pari päivää ja ihmiset olisivat ikionnellisia saadessaan puhelimen päivää ennen luvattua.


Kiitos vielä järjestelyistä ja joka tapauksessa mukava saada hieman ylimääräistä tavaraa kaupan päälle. Ja onhan tämä puhelin nyt selvä parannus aiempaan verrattuna :)

 

P.S. Jos joku tosi kovasti haluaa saada luvatut lisätarvikkeet boksissa, niin voin laittaa Telialle asiakaspalautuksena tyhjän boksin.

Olen tätä keskustelua aktiivisesti seuraillut tähän asti, mutta en ole jaksanut lähteä kommentoimaan, mutta nyt on pakko kompata @latelammas12345  asennetta asiaa kohtaan. 

 

Vanha viisaus yrityskentässä on se, että päin seiniä menneet asiatkin voi kääntää arvostukseksi asiakkaan silmissä, jos reagointi vain on oikeaa. Koska faktahan on, että aina se jokin voi mennä pieleen, monestakin eri syystä. Vaikka itse yritän tätä näkökulmaa vaalia myös kuluttaja-asiakkaana, niin valitettavasti kaikilla ei tunnu olevan sama asenne. 

 

Tässäkin keississä virheitä on tapahtunut ja asioita mennyt mönkään. Minun mielestäni positiivisen kuvan Telian ja Oneplus:an ja heidän väen @TeroRe @MSVain toiminnasta saa juurikin sen vuoksi, että virheet on tunnistettu ja ne on myönnetty, avoimesti on tultu tänne ottamaan palaute vastaan ja asioita on ihan aidosti yritetty korjata. Eikä ole lähetty osoittelemaan sormella tai syyttelemään muita tahoja vaikka tässäkin monessa kohtaa se olisi voinut olla jopa oikeutettua.

 

Joten minäpä haluankin kiittää Teliaa ja Oneplus:aa tilanteen niin hyvästä hoidosta kun se nyt realiteetit huomioiden on mahdollista!

 

T: Onnellinen ja tyytyväinen 8 Pron omistaja ja Telian asiakas.

Lisäys tähän nyt sitten että mulle ei ollut tärkeää saada puhelin ennen muita, oli vain kivaa kun kerrankin pystyin osallistua tällaiseen tapahtumaan. Tilasin sen Telian kautta koska oli kätevä kun olen jo asiakas. Ja aion kyllä pysyä asiakkaana. Pieniä tilapäisiä pettymyksiä joo, mutta olen itse töissä asiakaspalvelu/ myyntialalla ja tiedän hyvin että eri syistä ei aina mene niin kuin Strömsössä. :smileywink:

Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen puhelimeen, enemmän siitä vähitellen siellä Käyttökokemuksissa. Nyt haluaisin vain saada ne pop-up-lisukkeet vielä jotta pääsisin kokeilemaan ne uudet Bulletsit. :smileyvery-happy:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@bikingbookworm@  kirjoitti:

Lisäys tähän nyt sitten että mulle ei ollut tärkeää saada puhelin ennen muita, oli vain kivaa kun kerrankin pystyin osallistua tällaiseen tapahtumaan. Tilasin sen Telian kautta koska oli kätevä kun olen jo asiakas. Ja aion kyllä pysyä asiakkaana. Pieniä tilapäisiä pettymyksiä joo, mutta olen itse töissä asiakaspalvelu/ myyntialalla ja tiedän hyvin että eri syistä ei aina mene niin kuin Strömsössä. :smileywink:


Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen puhelimeen, enemmän siitä vähitellen siellä Käyttökokemuksissa. Nyt haluaisin vain saada ne pop-up-lisukkeet vielä jotta pääsisin kokeilemaan ne uudet Bulletsit. :smileyvery-happy:




Kiitos, mukava kuulla että olet tyytyväinen :)

Tiedoksi myös muille, että varusteita on edelleen vielä tulossa. Kaikkia emme ole päässeet vieläkään toimittamaan. Pahoittelut tästä.

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?




Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.


@TeroRe@  kirjoitti:

@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?


Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.


Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@escore@  kirjoitti:


@TeroRe@  kirjoitti:


@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?




Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.




Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?




Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Karvis79@  kirjoitti:

Näissä on jonkunverran raportoitu näyttöjen laatuongelmia, mikä on Telian käytäntö palautuksissa, saako laitteen laittaa päälle ja tutustua aiheeseen vai meneekö palautusoikeus jo siinä? @TeroRe 




Palaan nyt tähän viestiin. OnePlus kertoo asiasta näin:


 


"Kun AMOLED-näytön kirkkaus käännetään erittäin matalaksi, jotkut käyttäjät saattavat huomata värimuutoksia, jotka katoavat näytön kirkkauden lisääntyessä. Olemme pyrkineet ratkaisemaan ongelman uusimmalla ohjelmistopäivityksellämme, joka on jo jakelussa ja jonka versionumero on OxygenOS 10.5.5."

Eli, jos sinulla on OnePlus 8 Pro niin tsekkaa, että puhelimen käyttis on ajan tasalla ja päivitä tuohon uuteen tarvittaessa. Jos tilanne ei korjaannu niin voit kysyä asiaan lisävinkkejä myös OnePlussalta.

OnePlus 8 12GB+256GB Interstellar Glow, olisi kysymys kyseiseen malliin, alkaako noiden toimitus 4.5 vai 5.5 vai voiko käydä tuuri ja niiden toimitus alkaisi aikaisemmin ??? 

Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:

Vastaa