Skip to main content



 



***



 



Muokkaus 17.4.



 



Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.



 



Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:



 



Laturi --> @KaPe67 



Reppu --> @jesso 



 



Onneksi olkoon voittajille :)



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.



 





  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)


  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa


  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena


  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin


  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee




Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.



 



***



 



Muokkaus 15.4.



 



Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.



 



***



Muokkaus 14.4.



 



Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:



 



Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:



 





  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.


  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.




***



Muokkaus 14.4.



 



Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.



 



***



 



 



Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:



 



järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON



 



Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.



 



Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 



 



Eikä siinä vielä kaikki:



 



Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.



 



online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN



 





  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon ?) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon


  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron


  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti


  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.


  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta


  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!


  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin




 



Huomioithan nämä:



 





  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa ?


  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena


  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin




online pop-up-jonossa on myös arvonta



 



Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.



 



Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.



 



Lead with speed ?



 



Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!



 



Hide content



Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju




Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).



 



Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.



 



Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.



 



Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.



Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 



 



Arvontaan osallistuminen



Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.



 



Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.



 



Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.



Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.



 



Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja



 



Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.




Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020





 


@Hokkeist@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Tilannetieto toimituksista.

 

Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena. Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.

 

Jälkitoimituksista ei tule erillistä vahvistusta etukäteen, niillä ei ole erillistä seurantaa. Ilmoitus tulee toki silloin, kun lähetys on noudettavissa.

 

Myönnämme, että tämä ensimmäinen online pop-up-tapahtuma olisi voinut mennä paremminkin. Tässä meni moni asia pieleen. Ja kuten myös OnePlussan @MSVain kirjoitti jo aikaisemmin, lahjaboxin suosio/tärkeys - siis sen itse boxin ei sen sisällön – yllätti myös meidät. Haluamme korostaa, että toimitamme kaikille pop-up-tilaajille samat tarvikkeet. Jälkitoimituksena, mutta kuitenkin. Useammalle, kuin mitä alun perin lupasimme boxeja. Nyt tiedämme, että se ei ole sama asia. Toivomme kuitenkin, että uudesta puhelimesta hyvine tarvikkeineen jää kuitenkin loppujen lopuksi hyvä fiilis.

 

Mahdolliset tulevat online pop-upit meillä pitää miettiä toteutettavaksi toisella tavalla.

 

Pahoittelut tapahtuneesta.


Kyllähän tämä pistää ärsyttämään, ei pop-up boxia näkynyt lupauksista huolimatta.

 

Molemmissa oli maininta boxista, tilausvahvisteessa ja toimitusilmoituksessa.

Lähetys (xxx) sisältää seuraavat tuotteet:
  OnePlus 8 Pro 12+256GB Ultramarine Blue, IMEI: xxx
  OnePlus Bullets Wireless 2 Black
  OnePlus 8 Pro Pop up Bundle 8+128 Black

 

Toimitushan oli tuolloin puutteellinen? @TeroRe 


Mulla kans samanlainen tilausvahvistus ja toimitusilmoitus, paketissa kuitenkin pelkkä luuri ja kuulokkeet.

No luuri sentäs tuli ja näyttökin vaikuttaa olevan ihan ok, ei mitään huomattavaa värivirhettä.


Kyllä minun mielestäni meille pop-up boxi kuuluu, joilla tuo näkyy tilausvahvistuksessakin. Mulla oli kans puhelimen paketissa kaks suojakalvoo ja onhan mielenkiintoiset asentaa


Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta



@JesseK86@  kirjoitti:

Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta


Siis missä mallissa tuli kalvoja mukana? Tilasin 8 pro:n tässä näytti olevan kelmu valmiina asennettuna. En ainakaan paketista löytänyt kalvoja?



@Tomppa2020@  kirjoitti:

@JesseK86@  kirjoitti:

Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta


Siis missä mallissa tuli kalvoja mukana? Tilasin 8 pro:n tässä näytti olevan kelmu valmiina asennettuna. En ainakaan paketista löytänyt kalvoja?


Sininen Pro 8 12/256


Joo sinises pros 12/256 oli kaks kalvoo paketis.. 



@JesseK86@  kirjoitti:

Miten muilla toi kalvon asennus sujui? Itel meni pienen taistelun jälkee muute iha jees mut näytön vasemmalle ja oikeelle nostaa ilmakuplaa koko matkalta


1,5h tässä nyhräsin, että sain ilmakuplat pois ja reunat meinasi silti nousta ylös kun oli vielä se päällimäinen suoja irrottamatta. Nyt sitten huomasin, että alaosioon jäi vielä valkoinen pölyhiukkanen, vaikka kuinka jynssäsin sormenjäljet ja pölyt pois.. :smileymad:

 

Onneksi on toinen kalvo, niin vien jossain välissä Telian liikkeeseen laitettavaksi. Mielestäni tuo on jo sen verran ikävää kettuilua asiakasta kohtaan, että saavat laittaa tuon nätimmin. Eniten tässä ärsyttää, että puolison vihreässä mallissa oli kalvo valmiina ja se näyttääkin aivan erilaiselta (paremmalta) kuin tämä kalvo. 



@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Kysyin juuri tilannetta ja sain kuulla, että osassa laitteita suoja on tosiaan paikallaan valmiiksi asennettuna ja osassa ei. Niissä, missä se ei ole asennettuna, pakkauksessa tulee mukana kaksi näytönsuojaa.

 

Tämä siis tuore, OnePlussalta saatu tieto. Päivitämme tämän myös verkkokauppaamme.

Mitä tarkoittaa osassa laitteita? Tietyissä malleissa on ja joissakin malleissa ei ole? Joissakin laitteissa on, mutta joihinkin sitä ei asennettu?

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että verkkokaupassa oli virheelliset tuotetiedot ja näytönsuojan osalta tuote ei vastaa verkkokaupan kuvausta. Valmiiksi asennettu näytönsuoja on aika olennainen asia. Sen paketissa olevan liimalapun laittaminen omatoimisesti näyttöön ei nyt vain ole sama asia.

Pop-up-myynnissä pieleen menneet asiat:
- ongelmia verkkokaupan kanssa pop-upissa

- ongelmia boxien toimittamisessa ja ongelmat jatkuvat edelleen
- ongelmia puhelimien toimittamisen kanssa 
- ongelmia valitun toimituspaikan kanssa (saatta toki olla Postin vika)

- virheelliset tuotetiedot verkkokaupassa näytönsuojan osalta

Ikimuistettava pop-up-myynti!


Se tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoitin.

 

Tällaisen tiedon OnePlussalta sain, osassa se on paikallaan, osassa ei. Nopea silmäys muutamiin suomalaisiin verkkokauppoihin osoittaa, että heillä on sama tieto tuotekorteilla kuin mitä meillä. Tämä tieto on tullut OnePlussalta meille jälläreille, ja tänään nyt illalla selvisi, että näytönsuojan osalta osin virheellinen tieto. Pahoittelut tästä.

 

Kieltämättä tätä näytönsuojasouvia emme olisi enää tarvinneet. Vaikkakin ei kosketa vain meitä, niin kuitenkin. Boxien kanssa ei ole sinänsä ongelmia, niitä on edelleen meillä ns. jälkitoimituksessa. Se selvisi ihan hetki sitten, siihen tuli jo kuittaus. Ei niitä toki kuitenkaan kaikille riitä, mutta tiedoksi ettei niitä kaikkia olla vielä jaettu.


Telia on myyjä, joten Telia vastaa Telian myymien tuotteiden näytönsuoja-asiasta. Jos te olette saaneet OnePlussalta väärää tietoa, niin siitä te väännätte heidän kanssa. Silti myyjä vastaa myymistään tuotteista. Se, mitä muut tahot ovat väittäneet myymistään tuotteista, ei liity millään lailla teidän myymiin tuotteisiin.

 

Suosittelen kokeilemaan tuon paketissa olleen näytönsuojan asentamista. Sen asentaminen liimapintaisena näytönsuojana ei onnistu ilmakuplitta ja ilmakuplien poistaminen liimapinnasta johtuen on hankalaa tai mahdotonta. Kyseessä ei siis ole mikään pieni ja vähäpätöinen asia, koska verkkokaupassa luki selvästi, että näytönsuoja on valmiiksi asennettu. Mitäs aiotte asialle tehdä? Lähinnä tulee mieleen puhelimen hinnasta hyvittäminen, koska pelkästään tämä virhe on olennainen ja koskee suoraan myytyä tuotetta.

 

Tuon päälle vielä puuttuvat boksit ja muut ongelmat.



@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Kysyin juuri tilannetta ja sain kuulla, että osassa laitteita suoja on tosiaan paikallaan valmiiksi asennettuna ja osassa ei. Niissä, missä se ei ole asennettuna, pakkauksessa tulee mukana kaksi näytönsuojaa.

 

Tämä siis tuore, OnePlussalta saatu tieto. Päivitämme tämän myös verkkokauppaamme.

Mitä tarkoittaa osassa laitteita? Tietyissä malleissa on ja joissakin malleissa ei ole? Joissakin laitteissa on, mutta joihinkin sitä ei asennettu?

Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että verkkokaupassa oli virheelliset tuotetiedot ja näytönsuojan osalta tuote ei vastaa verkkokaupan kuvausta. Valmiiksi asennettu näytönsuoja on aika olennainen asia. Sen paketissa olevan liimalapun laittaminen omatoimisesti näyttöön ei nyt vain ole sama asia.

Pop-up-myynnissä pieleen menneet asiat:
- ongelmia verkkokaupan kanssa pop-upissa

- ongelmia boxien toimittamisessa ja ongelmat jatkuvat edelleen
- ongelmia puhelimien toimittamisen kanssa 
- ongelmia valitun toimituspaikan kanssa (saatta toki olla Postin vika)

- virheelliset tuotetiedot verkkokaupassa näytönsuojan osalta

Ikimuistettava pop-up-myynti!


Se tarkoittaa juuri sitä mitä kirjoitin.

 

Tällaisen tiedon OnePlussalta sain, osassa se on paikallaan, osassa ei. Nopea silmäys muutamiin suomalaisiin verkkokauppoihin osoittaa, että heillä on sama tieto tuotekorteilla kuin mitä meillä. Tämä tieto on tullut OnePlussalta meille jälläreille, ja tänään nyt illalla selvisi, että näytönsuojan osalta osin virheellinen tieto. Pahoittelut tästä.

 

Kieltämättä tätä näytönsuojasouvia emme olisi enää tarvinneet. Vaikkakin ei kosketa vain meitä, niin kuitenkin. Boxien kanssa ei ole sinänsä ongelmia, niitä on edelleen meillä ns. jälkitoimituksessa. Se selvisi ihan hetki sitten, siihen tuli jo kuittaus. Ei niitä toki kuitenkaan kaikille riitä, mutta tiedoksi ettei niitä kaikkia olla vielä jaettu.


Telia on myyjä, joten Telia vastaa Telian myymien tuotteiden näytönsuoja-asiasta. Jos te olette saaneet OnePlussalta väärää tietoa, niin siitä te väännätte heidän kanssa. Silti myyjä vastaa myymistään tuotteista. Se, mitä muut tahot ovat väittäneet myymistään tuotteista, ei liity millään lailla teidän myymiin tuotteisiin.

 

Suosittelen kokeilemaan tuon paketissa olleen näytönsuojan asentamista. Sen asentaminen liimapintaisena näytönsuojana ei onnistu ilmakuplitta ja ilmakuplien poistaminen liimapinnasta johtuen on hankalaa tai mahdotonta. Kyseessä ei siis ole mikään pieni ja vähäpätöinen asia, koska verkkokaupassa luki selvästi, että näytönsuoja on valmiiksi asennettu. Mitäs aiotte asialle tehdä? Lähinnä tulee mieleen puhelimen hinnasta hyvittäminen, koska pelkästään tämä virhe on olennainen ja koskee suoraan myytyä tuotetta.

 

Tuon päälle vielä puuttuvat boksit ja muut ongelmat.


Tai sitten tämän sinisen 12/256 tuotteen vaihtaminen vastaavaan vihreään, mikäli siinä on ilmakuplaton näytönsuoja valmiiksi asennettuna. Toki voitte asentaa tai asennuttaa myös tähän siniseen ilmakuplattoman suojakalvon, mutta sitten tarvitaan korvaava tuote vaihtoprosessin ajaksi, mikäli asennus kestää. 

 

Odotan Telian suunnalta yhteydenottoa tähän asiaan liittyen. 


Osallistuin viime viikon tiistaina Pop Up-tilaisuuteen, ja ostin itselleni OnePlus 8 pro puhelimen. Se sitten saapui pitkän odotuksen jälkeen saman viikon perjantaina. Kun olin saanut puhelimen avattua ja omat asetukset sinne muutettua, huomasin, että puhelimen reunassa oli noin 2mm halkaisijan kokoinen musta kohta. Vein puhelimen sitten samana päivänä Telian liikkeeseen josta se otettiin korjattavaksi. Äskön tuli ilmoitus, että puhelin saapuisi tänään vasta korjattavaksi ja siksi teenkin tätä päivitystä tänne. Ken tietää kauanko sitten korjailevat puhelinta siellä ja kauanko siinä kestää kuljettaa se takaisin minulle. Rehellisesti sanottuna hieman pännii, että jotain joka minun olisi pitänyt saada ensimmäisten joukossa, tuleekin valitettavista syistä vasta virallisen julkaisun ostajien jälkeen.



 



Edit ReOlivia: Yhdistetty olemassa olevaan ketjuun


Poimin tämän viestin mutta vastauksena samalla myös muille kommentoijille. Ryhmittelin aiemman viestini vähän toisella tavalla.



 




@JesseK86@  kirjoitti:


Kyllä minun mielestäni meille pop-up boxi kuuluu, joilla tuo näkyy tilausvahvistuksessakin.






 




@TeroRe@  kirjoitti:


Tilannetieto toimituksista.



 



Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena.



 



Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.



 



Jälkitoimituksista ei tule erillistä vahvistusta etukäteen, niillä ei ole erillistä seurantaa. Ilmoitus tulee toki silloin, kun lähetys on noudettavissa.






Boxeja on edelleen vielä toimittamatta, jälkitoimituksia on siis vielä luvassa.



@MontyMole@  kirjoitti:


Telia on myyjä, joten Telia vastaa Telian myymien tuotteiden näytönsuoja-asiasta. Jos te olette saaneet OnePlussalta väärää tietoa, niin siitä te väännätte heidän kanssa. Silti myyjä vastaa myymistään tuotteista. Se, mitä muut tahot ovat väittäneet myymistään tuotteista, ei liity millään lailla teidän myymiin tuotteisiin.






En kiistä myyjän vastuuta. Tarkoitin viestilläni oikeastaan sitä, että vaikka olemme tämän pop-upin aika hyvin ryssineet niin emme me nyt aivan täysin kädettömiä sentään olla :)


Noutoilmoitus tuli eilen illalla 19:15, mutta silloin oli jo meidän posti, eli  lähin r-kioski, mennyt kiinni. Eli aamulla heti hakemaan pakettia ja sieltä löytyi puhelin (se sininen 12/256GB) ja Bullets 2-luurit. Eli ei vielä tullut tilausvahvistuksessa (tilaus vahvistettu 19:17) mainittu pop up-boxia. No, kai se sieltä joskus tulee, tai ainakin sisältö.

Ihan hyvinnäköinen ja tuntuinen puhelin, ja kiva tuo läpinäkyvä kotelo. Pieni pettymys kyllä ettei suojakalvo ollut valmiina puhelimessa koska tiedän ennestään miten #@//%& vaikea se on saada siististi paikalleen. :smileysad: En jaksanut nyt taistella kuplien kanssa vaan jätin luurin lataukseen. Onko muuten mitään tietoa siitä milloin olisi tulossa kunnon panssarilasi (joka toivon mukaan peittäisi koko näytön)?


Olemme toimittaneet virheelliset tiedot Telialle tämän osalta. Osassa laitteita tuo näytönsuoja on valmiiksi asennettuna, mutta osassa taas ei. Tämä tieto pitäisi nyt olla korjattuna ainakin Telian sivuille ja toivottavasti pian myös muiden jälleenmyyjien.

Asennusohjeet heille joilla suojakalvo ei ole ollut valmiiksi näytössä:

https://s3.amazonaws.com/oneplussupport/OP8/OnePlus%208%20Series%20protective%20film%20attaching%20guidance%20video.mp4

jos asut lähistöllä niin näytön suojakalvo voidaan asentaa puolestasi meidän Helsingin Kampissa sijaitsevassa huoltokeskuksessa:
https://forums.oneplus.com/threads/oneplus-exclusive-service-center-helsinki.1099093/

Ilmakuplat yleensä häviävät noin vuorokauden kuluessa.

Jos käy niin että suojakalvon asennus ei onnistu ja molemmat kalvot menevät käyttökelvottomaksi pyydän soittamaan tai laittamaan meille viestiä maililla tai chatissa -> https://www.oneplus.com/fi/support
tai käymään meidän Helsingin huoltokeskuksessa.


Kiitokset, eilen saapuneen Midnight Bluen kaveriksi saapui tänään pop up boxi. Aivan kuten alkuperäisessä tilausvahvistuksessa oli. Ei saapunut samassa paketissa puhelimen kanssa ja toki reilusti luvattua myöhemmin.

 

Toisella foorumilla lueskelin, että Midnight Bluen toimitukset eivät ole muuallakaan ihan luonistuneet eli olettaisin, ettei kukaan ole kyseistä väriversiota ainakaan aiemmin saanut käsiinsä kuin täältä pop upin kautta tilaten. Ja ei kyseistä väriversiota ainakaan aiemmin tänään G-kodinkoneketjun myymälähyllysaldoissakaan näkynyt.

 

Lueskelin toisaalla myös, ettei niihin valmiiksi asennettuihinkaan näyttökalvoihin olla täysin tyytyväisiä. Suo siellä, vetelä täällä. Ja etämyyntiähän tämä pop up on eli ei muuta kuin palauttaa puhelimen, jos ei näyttökalvot tai niiden puute miellytä.

 

Ketjussa mainitut ongelmat itse koin erityisesti liittyvän odotuksiin vs. toteutumaan. Tottakai asia itseäkin harmitti. Aina kannattaisi mieluummin ylittää odotukset kuin alittaa. Eli esimerkiksi kaikkiin toimitusaikoihin lisää pari päivää ja ihmiset olisivat ikionnellisia saadessaan puhelimen päivää ennen luvattua.


Kiitos vielä järjestelyistä ja joka tapauksessa mukava saada hieman ylimääräistä tavaraa kaupan päälle. Ja onhan tämä puhelin nyt selvä parannus aiempaan verrattuna :)

 

P.S. Jos joku tosi kovasti haluaa saada luvatut lisätarvikkeet boksissa, niin voin laittaa Telialle asiakaspalautuksena tyhjän boksin.


Olen tätä keskustelua aktiivisesti seuraillut tähän asti, mutta en ole jaksanut lähteä kommentoimaan, mutta nyt on pakko kompata @latelammas12345  asennetta asiaa kohtaan. 

 

Vanha viisaus yrityskentässä on se, että päin seiniä menneet asiatkin voi kääntää arvostukseksi asiakkaan silmissä, jos reagointi vain on oikeaa. Koska faktahan on, että aina se jokin voi mennä pieleen, monestakin eri syystä. Vaikka itse yritän tätä näkökulmaa vaalia myös kuluttaja-asiakkaana, niin valitettavasti kaikilla ei tunnu olevan sama asenne. 

 

Tässäkin keississä virheitä on tapahtunut ja asioita mennyt mönkään. Minun mielestäni positiivisen kuvan Telian ja Oneplus:an ja heidän väen @TeroRe @MSVain toiminnasta saa juurikin sen vuoksi, että virheet on tunnistettu ja ne on myönnetty, avoimesti on tultu tänne ottamaan palaute vastaan ja asioita on ihan aidosti yritetty korjata. Eikä ole lähetty osoittelemaan sormella tai syyttelemään muita tahoja vaikka tässäkin monessa kohtaa se olisi voinut olla jopa oikeutettua.

 

Joten minäpä haluankin kiittää Teliaa ja Oneplus:aa tilanteen niin hyvästä hoidosta kun se nyt realiteetit huomioiden on mahdollista!

 

T: Onnellinen ja tyytyväinen 8 Pron omistaja ja Telian asiakas.


Lisäys tähän nyt sitten että mulle ei ollut tärkeää saada puhelin ennen muita, oli vain kivaa kun kerrankin pystyin osallistua tällaiseen tapahtumaan. Tilasin sen Telian kautta koska oli kätevä kun olen jo asiakas. Ja aion kyllä pysyä asiakkaana. Pieniä tilapäisiä pettymyksiä joo, mutta olen itse töissä asiakaspalvelu/ myyntialalla ja tiedän hyvin että eri syistä ei aina mene niin kuin Strömsössä. :smileywink:

Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen puhelimeen, enemmän siitä vähitellen siellä Käyttökokemuksissa. Nyt haluaisin vain saada ne pop-up-lisukkeet vielä jotta pääsisin kokeilemaan ne uudet Bulletsit. :smileyvery-happy:



@bikingbookworm@  kirjoitti:


Lisäys tähän nyt sitten että mulle ei ollut tärkeää saada puhelin ennen muita, oli vain kivaa kun kerrankin pystyin osallistua tällaiseen tapahtumaan. Tilasin sen Telian kautta koska oli kätevä kun olen jo asiakas. Ja aion kyllä pysyä asiakkaana. Pieniä tilapäisiä pettymyksiä joo, mutta olen itse töissä asiakaspalvelu/ myyntialalla ja tiedän hyvin että eri syistä ei aina mene niin kuin Strömsössä. :smileywink:



Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen puhelimeen, enemmän siitä vähitellen siellä Käyttökokemuksissa. Nyt haluaisin vain saada ne pop-up-lisukkeet vielä jotta pääsisin kokeilemaan ne uudet Bulletsit. :smileyvery-happy:






Kiitos, mukava kuulla että olet tyytyväinen :)

Tiedoksi myös muille, että varusteita on edelleen vielä tulossa. Kaikkia emme ole päässeet vieläkään toimittamaan. Pahoittelut tästä.


Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?



@Karvis79@  kirjoitti:


Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?






Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.



@TeroRe@  kirjoitti:

@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?


Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.


Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?



@escore@  kirjoitti:



@TeroRe@  kirjoitti:



@Karvis79@  kirjoitti:


Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?






Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.






Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?






Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.



@Karvis79@  kirjoitti:


Näissä on jonkunverran raportoitu näyttöjen laatuongelmia, mikä on Telian käytäntö palautuksissa, saako laitteen laittaa päälle ja tutustua aiheeseen vai meneekö palautusoikeus jo siinä? @TeroRe 






Palaan nyt tähän viestiin. OnePlus kertoo asiasta näin:



 



"Kun AMOLED-näytön kirkkaus käännetään erittäin matalaksi, jotkut käyttäjät saattavat huomata värimuutoksia, jotka katoavat näytön kirkkauden lisääntyessä. Olemme pyrkineet ratkaisemaan ongelman uusimmalla ohjelmistopäivityksellämme, joka on jo jakelussa ja jonka versionumero on OxygenOS 10.5.5."


Eli, jos sinulla on OnePlus 8 Pro niin tsekkaa, että puhelimen käyttis on ajan tasalla ja päivitä tuohon uuteen tarvittaessa. Jos tilanne ei korjaannu niin voit kysyä asiaan lisävinkkejä myös OnePlussalta.


OnePlus 8 12GB+256GB Interstellar Glow, olisi kysymys kyseiseen malliin, alkaako noiden toimitus 4.5 vai 5.5 vai voiko käydä tuuri ja niiden toimitus alkaisi aikaisemmin ??? 


Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:


Vastaa