Skip to main content

Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju


Näytä ensimmäinen kirjoitus

  • Uusi jäsen
  • 30. huhtikuuta 2020

@AlohaTowers@  kirjoitti:

Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:


Täälä myös jumittaa, samoin välillä netti ei toimi vaikka palkkeja jäljellä ja mobiilidata päällä (dna)


  • Uusi jäsen
  • 30. huhtikuuta 2020

@AlohaTowers@  kirjoitti:

Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:


Tämä jumitus ongelma taitaa koskea kaikki joissa on android 10. Mulla one kutosessa jumitti ja jumittaa uudessa 8 proossa samanlailla. 


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 30. huhtikuuta 2020

@Pressa84@  kirjoitti:

OnePlus 8 12GB+256GB Interstellar Glow, olisi kysymys kyseiseen malliin, alkaako noiden toimitus 4.5 vai 5.5 vai voiko käydä tuuri ja niiden toimitus alkaisi aikaisemmin ??? 


Kysyin tuoreen tilanteen ja tämänhetkinen arvio on sama mikä alunperinkin, eli toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.


  • Uusi jäsen
  • 3. toukokuuta 2020

@PaFinen@  kirjoitti:

@AlohaTowers@  kirjoitti:

Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:


Täälä myös jumittaa, samoin välillä netti ei toimi vaikka palkkeja jäljellä ja mobiilidata päällä (dna)


Sama ongelma on mulla. Jumittaa ja hävittää netin vaikka palkkeja täydet, ärsyttävä ongelma.(DNA) 


  • Uusi jäsen
  • 3. toukokuuta 2020

Täällä kanssa jumitus ongelmaa,myös DNA:n liittymä 4g.


  • Uusi jäsen
  • 3. toukokuuta 2020

@TeroRe@  kirjoitti:

@escore@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?


Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.


Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?


Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.



Vastausten mukaan nuo puuttuvat tarvikkeet ovat olleet alusta saakka saapumassa minä hetkenä hyvänsä. Oikeasti Telia myi verkkokaupassa puhelimia tarvikkeiden kanssa, mutta tarvikkeita ei ollutkaan saatavilla. Verkkokaupassa ei ollut mainintaa jälkitoimituksesta. Lisäksi puhelimessa piti verkkokaupassa olleen kuvauksen mukaan olla asennettu näytönsuoja, mutta ei ollutkaan. Ongelman ratkaisuna keskustelupalstalle välitetty video, jolla suoja pitäisi itse asentaa. Vaihtoehtoisesti pitäisi matkustaa Helsinkiin OnePlussan korjauspisteeseen, jossa se asennetaan. Lopulta tarjositte hyvityksenä selkäreppua ja juomapulloa? Selkäreppu ja juomapullo… 

 

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."


Var1ety
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 3. toukokuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@escore@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?


Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.


Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?


Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.



Vastausten mukaan nuo puuttuvat tarvikkeet ovat olleet alusta saakka saapumassa minä hetkenä hyvänsä. Oikeasti Telia myi verkkokaupassa puhelimia tarvikkeiden kanssa, mutta tarvikkeita ei ollutkaan saatavilla. Verkkokaupassa ei ollut mainintaa jälkitoimituksesta. Lisäksi puhelimessa piti verkkokaupassa olleen kuvauksen mukaan olla asennettu näytönsuoja, mutta ei ollutkaan. Ongelman ratkaisuna keskustelupalstalle välitetty video, jolla suoja pitäisi itse asentaa. Vaihtoehtoisesti pitäisi matkustaa Helsinkiin OnePlussan korjauspisteeseen, jossa se asennetaan. Lopulta tarjositte hyvityksenä selkäreppua ja juomapulloa? Selkäreppu ja juomapullo… 

 

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."


Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. :smileysurprised:


  • Uusi jäsen
  • 4. toukokuuta 2020

@Var1ety@  kirjoitti:

Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. :smileysurprised:


Yhteisömanageri lähetti yksityisviestin.


Var1ety
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 4. toukokuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:

@Var1ety@  kirjoitti:

Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. :smileysurprised:


Yhteisömanageri lähetti yksityisviestin.


Mitähän hemmettiä nyt? Itellä kun on samat perusteet millä vaatia hyvitystä.


  • Uusi jäsen
  • 4. toukokuuta 2020

Joo eipä ollu mullakaan kalvot paikallaan eikä kylää ole näkynyt loppuja tarvikkeitakaan. Jäi kyllä *******a maku tästä hommasta. Sen verran kyrsinyt tämä että puhelinki on vielä paketissa!


  • Savumerkittäjä
  • 4. toukokuuta 2020

OnePlus 8 12GB+256GB Interstellar Glow onko kyseinen malli saapunut telian varastoon, ihmetyttää ku kyseistä mallia on ainakin Elisan verkkokaupassa reilusti ja dna:aalla sama tilanne, ihan vaan sillä ku olisi kova hinku päästä käsiksi uuteen puhelimeen


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 4. toukokuuta 2020

Tuore tilannetieto tukun puolelta kertoo, että Interstellar Glow -puhelimia on saapunut varastoomme ja pääsemme pakkaamaan niitä matkaan :)

Kuten tuossa yllä on kommentoitu niin tosiaan boxeja ja/tai vastaavia tarvikkeita on ikävä kyllä edelleen toimittamatta. Juuri nyt en pysty vahvistamaan niille aikataulua.

 

@MontyMole  kirjoitti:

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."

Kyllä, juuri näin. Tällaiset tilanteet (virheen korjaaminen, tuotteen vaihto, hinnanalennus, kaupan purku) käsittelemme asiakaspalvelussamme, kuten muissakin mahdollisissa virhetilanteissa. Joten jos koet/koette tarvetta tällaiseen niin suosittelen tekemään meille reklamaation esimerkiksi soittaen tai jättämällä viesti telia.fi -sivuston kautta. Nämä molemmat löytyvät tämän linkin kautta. En kuitenkaan lupaa mitään tiettyä lopputulosta, reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

 

@MontyMole:n mainitsemia hyvityksiä meillä ei riitä kaikille tilaajille, toisaalta osalla on mennyt kaikki ok. Tästä syystä olemme poimineet tähän ketjuun kommentoineista sekä minulle privaa lähettäneistä nickejä, joita olen lähestynyt privalla.


  • Savumerkittäjä
  • 4. toukokuuta 2020

Jippii nyt vaan pitää jännittää tuleeko huomenna postiin


  • Savumerkittäjä
  • 4. toukokuuta 2020

Tuleekohan tapahtumat tilauksen seurantaa viiveellä

Koska alkaa näyttää siltä että puhelin ja kuulokkeet ei tänään lähde mihinkään telian vatastolta ??????


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 4. toukokuuta 2020

@Pressa84@  kirjoitti:

Tuleekohan tapahtumat tilauksen seurantaa viiveellä

 

Koska alkaa näyttää siltä että puhelin ja kuulokkeet ei tänään lähde mihinkään telian vatastolta ??????


Kyllä se aika reaaliaikainen se seuranta on.

 

Tukussa työskennellään iltakasiin asti ja vaikka lähettäminen menisi aivan viime tinkaan niin on silti mahdollista, että lähetys on perillä jo huomenna. Rekka/rekat lähtevät meiltä illalla vielä matkaan.


  • Savumerkittäjä
  • 4. toukokuuta 2020

Eipä telia saanut pakettia tänään postiin, ymmärrän että tilauksia on paljon mutta eikö näitä lähdetä purkamaan vanhimmasta päästä?? 


  • Uusi jäsen
  • 4. toukokuuta 2020

Onko pop-up boksien lähetyksestä vielä tietoa puhelin on kyllä löytänyt omistajansa mutta tarvikkeita ei ole näkynyt?


  • Uusi jäsen
  • 4. toukokuuta 2020

Koko päivän odotin, että paketti lähtisi tänään matkaan ja huomenna saisi jo ensikosketuksen, mutta nyt valtasi iso pettymys ? Ei puhelin lähtenytkään tänään mihinkään. On kyllä tuskallista odottelua ?


  • Savumerkittäjä
  • 5. toukokuuta 2020

Alkaa usko loppumaan siitä että saisi puhelimen huomiseksi, aina ennen telialta tilatut tuotteet on tullut seuraavana päivänä kun sen on tilannut, mutta nyt näyttää että tulee kestämään 3-4 päivää


  • Savumerkittäjä
  • 5. toukokuuta 2020

Miksi sitä puhelinta ei postiteta? Mikäköhän tekosyy tähän löytyy, muista liikkeistä kyseisen puhelimen jo saisi paitsi telialta, taitaa olla viimeinen oneplus puhelin minkä tulen ikinä ostaamaan ???


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 5. toukokuuta 2020

@TeroRe@  kirjoitti:

Tuore tilannetieto tukun puolelta kertoo, että Interstellar Glow -puhelimia on saapunut varastoomme ja pääsemme pakkaamaan niitä matkaan :)


Puhelimet saapuivat tosiaan eilen varastoomme mutta matkaan saamme ne vasta tänään ja tilausseurannassa pitäisi tänään näkyä tieto siitä, että paketti on matkalla.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 5. toukokuuta 2020

@Villisilli@  kirjoitti:

Onko pop-up boksien lähetyksestä vielä tietoa puhelin on kyllä löytänyt omistajansa mutta tarvikkeita ei ole näkynyt?


Boxien ja/tai vastaavien tarvikkeiden osalta en pysty vahvistamaan juuri nyt aikataulua. Tulossa on kuitenkin.


  • Uusi jäsen
  • 6. toukokuuta 2020

Mukava että tulee, eihän tässä olla kuin kolme viikkoa niitä jo odotettu. Eiköhän ne seuraavat kolme viikkoa mene siinä samalla. *sarcasm*

 

Mahtoi olla ensimmäinen ja viimeinen puhelin minkä ostan Telian kautta, sen verran huono maku jäi koko prosessista.


  • Uusi jäsen
  • 6. toukokuuta 2020

@TeroRe@  kirjoitti:

@Villisilli@  kirjoitti:

Onko pop-up boksien lähetyksestä vielä tietoa puhelin on kyllä löytänyt omistajansa mutta tarvikkeita ei ole näkynyt?


Boxien ja/tai vastaavien tarvikkeiden osalta en pysty vahvistamaan juuri nyt aikataulua. Tulossa on kuitenkin.


En ole yllättynyt, koska ne piti tulla jonottaneille jo puhelimen mukana. Nyt ei ole enää mitään tietoa asiasta tai toimitusaikataulusta. Lienee telialainen toimintatapa. Tämä ohjevideon mukaisesti itse asennettu näytönsuoja ei muuten pysy reunoilta kiinni. Piti olla tehdasasenteinen näytönsuoja. Asiakaskokemus tällä hetkellä nolla. Katsotaan miten reklamaatio etenee.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 7. toukokuuta 2020

@Murmeli66@  kirjoitti:

Mukava että tulee, eihän tässä olla kuin kolme viikkoa niitä jo odotettu. Eiköhän ne seuraavat kolme viikkoa mene siinä samalla. *sarcasm*

 

Mahtoi olla ensimmäinen ja viimeinen puhelin minkä ostan Telian kautta, sen verran huono maku jäi koko prosessista.


Tosi kauan tässä on tosiaan mennyt, ei voi kiistää kyllä millään. Ja kuten todettua niin parannettavaa tästä koko tapahtumasta jäi, tosi harmi että ensimmäinen vastaava tapahtuma vielä.

 

Palaan kaikille jonottajille asiaan privan kautta, kunhan aikataulu lopuille varusteille varmistuu. Näin tieto tulee kaikille, privasta kun menee aina oletuksena myös sähköposti.


Vastaa