Skip to main content



 



***



 



Muokkaus 17.4.



 



Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.



 



Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:



 



Laturi --> @KaPe67 



Reppu --> @jesso 



 



Onneksi olkoon voittajille :)



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.



 





  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)


  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa


  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena


  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin


  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee




Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.



 



***



 



Muokkaus 15.4.



 



Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.



 



***



Muokkaus 14.4.



 



Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:



 



Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:



 





  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.


  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.




***



Muokkaus 14.4.



 



Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.



 



***



 



 



Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:



 



järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON



 



Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.



 



Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 



 



Eikä siinä vielä kaikki:



 



Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.



 



online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN



 





  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon ?) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon


  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron


  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti


  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.


  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta


  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!


  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin




 



Huomioithan nämä:



 





  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa ?


  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena


  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin




online pop-up-jonossa on myös arvonta



 



Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.



 



Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.



 



Lead with speed ?



 



Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!



 



Hide content



Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju




Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).



 



Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.



 



Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.



 



Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.



Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 



 



Arvontaan osallistuminen



Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.



 



Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.



 



Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.



Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.



 



Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja



 



Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.




Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020





 


@AlohaTowers@  kirjoitti:

Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:


Täälä myös jumittaa, samoin välillä netti ei toimi vaikka palkkeja jäljellä ja mobiilidata päällä (dna)



@AlohaTowers@  kirjoitti:

Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:


Tämä jumitus ongelma taitaa koskea kaikki joissa on android 10. Mulla one kutosessa jumitti ja jumittaa uudessa 8 proossa samanlailla. 



@Pressa84@  kirjoitti:


OnePlus 8 12GB+256GB Interstellar Glow, olisi kysymys kyseiseen malliin, alkaako noiden toimitus 4.5 vai 5.5 vai voiko käydä tuuri ja niiden toimitus alkaisi aikaisemmin ??? 






Kysyin tuoreen tilanteen ja tämänhetkinen arvio on sama mikä alunperinkin, eli toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.



@PaFinen@  kirjoitti:

@AlohaTowers@  kirjoitti:

Onko jollain muulla ongelmia chromen kanssa? Välillä jumittaa ja ei tee yhtään mitään... OP 8 Pro on puhelin. Voi olla että onkin chromessa vikaa mutta kuhan kyselen :smileyhappy:


Täälä myös jumittaa, samoin välillä netti ei toimi vaikka palkkeja jäljellä ja mobiilidata päällä (dna)


Sama ongelma on mulla. Jumittaa ja hävittää netin vaikka palkkeja täydet, ärsyttävä ongelma.(DNA) 


Täällä kanssa jumitus ongelmaa,myös DNA:n liittymä 4g.



@TeroRe@  kirjoitti:

@escore@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?


Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.


Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?


Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.



Vastausten mukaan nuo puuttuvat tarvikkeet ovat olleet alusta saakka saapumassa minä hetkenä hyvänsä. Oikeasti Telia myi verkkokaupassa puhelimia tarvikkeiden kanssa, mutta tarvikkeita ei ollutkaan saatavilla. Verkkokaupassa ei ollut mainintaa jälkitoimituksesta. Lisäksi puhelimessa piti verkkokaupassa olleen kuvauksen mukaan olla asennettu näytönsuoja, mutta ei ollutkaan. Ongelman ratkaisuna keskustelupalstalle välitetty video, jolla suoja pitäisi itse asentaa. Vaihtoehtoisesti pitäisi matkustaa Helsinkiin OnePlussan korjauspisteeseen, jossa se asennetaan. Lopulta tarjositte hyvityksenä selkäreppua ja juomapulloa? Selkäreppu ja juomapullo… 

 

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."



@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@escore@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@Karvis79@  kirjoitti:

Oliko niistä pop-up tavaroiden toimituksista mitään käryä?


Tilanne ei ole ikävä kyllä muuttunut perjantaista, odotamme edelleen että pääsemme toimittamaan puuttuvat varusteet. Pahoittelut tästä.


Puhutaanko nyt siis vielä Pop Up -laatikoista vai sen sisältämien tuotteiden lähettämisestä?


Hyvä tarkennus, tässä menee helposti asiat sekaisin. Tarkoitin molempia, eli itse laatikoita ja sekä tarvikkeita, meillä on molempia vielä toimittamatta. Odotimme puuttuvia tarvikkeita saapuvaksi jo viime viikolla, joten hetkenä minä hyvänsä ne saapuvat meille ja saamme loputkin lähetykset matkaan.



Vastausten mukaan nuo puuttuvat tarvikkeet ovat olleet alusta saakka saapumassa minä hetkenä hyvänsä. Oikeasti Telia myi verkkokaupassa puhelimia tarvikkeiden kanssa, mutta tarvikkeita ei ollutkaan saatavilla. Verkkokaupassa ei ollut mainintaa jälkitoimituksesta. Lisäksi puhelimessa piti verkkokaupassa olleen kuvauksen mukaan olla asennettu näytönsuoja, mutta ei ollutkaan. Ongelman ratkaisuna keskustelupalstalle välitetty video, jolla suoja pitäisi itse asentaa. Vaihtoehtoisesti pitäisi matkustaa Helsinkiin OnePlussan korjauspisteeseen, jossa se asennetaan. Lopulta tarjositte hyvityksenä selkäreppua ja juomapulloa? Selkäreppu ja juomapullo… 

 

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."


Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. :smileysurprised:



@Var1ety@  kirjoitti:

Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. :smileysurprised:


Yhteisömanageri lähetti yksityisviestin.



@MontyMole@  kirjoitti:

@Var1ety@  kirjoitti:

Missä on tarjottu hyvityksenä pulloa ja reppua? Ei ole tullut sellaista viestiä missään vastaan. :smileysurprised:


Yhteisömanageri lähetti yksityisviestin.


Mitähän hemmettiä nyt? Itellä kun on samat perusteet millä vaatia hyvitystä.


Joo eipä ollu mullakaan kalvot paikallaan eikä kylää ole näkynyt loppuja tarvikkeitakaan. Jäi kyllä *******a maku tästä hommasta. Sen verran kyrsinyt tämä että puhelinki on vielä paketissa!


OnePlus 8 12GB+256GB Interstellar Glow onko kyseinen malli saapunut telian varastoon, ihmetyttää ku kyseistä mallia on ainakin Elisan verkkokaupassa reilusti ja dna:aalla sama tilanne, ihan vaan sillä ku olisi kova hinku päästä käsiksi uuteen puhelimeen


Tuore tilannetieto tukun puolelta kertoo, että Interstellar Glow -puhelimia on saapunut varastoomme ja pääsemme pakkaamaan niitä matkaan :)

Kuten tuossa yllä on kommentoitu niin tosiaan boxeja ja/tai vastaavia tarvikkeita on ikävä kyllä edelleen toimittamatta. Juuri nyt en pysty vahvistamaan niille aikataulua.



 



@MontyMole  kirjoitti:

"Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, sinulla on oikeus hyvitykseen. Ensiksi voit vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtamista virheettömään. Jos se ei onnistu kohtuullisessa ajassa, voit vaatia hinnanalennusta. Jos virhe on niin merkittävä, ettei sitä voi hyvittää näillä keinoin, voit vaatia kaupan purkamista."





Kyllä, juuri näin. Tällaiset tilanteet (virheen korjaaminen, tuotteen vaihto, hinnanalennus, kaupan purku) käsittelemme asiakaspalvelussamme, kuten muissakin mahdollisissa virhetilanteissa. Joten jos koet/koette tarvetta tällaiseen niin suosittelen tekemään meille reklamaation esimerkiksi soittaen tai jättämällä viesti telia.fi -sivuston kautta. Nämä molemmat löytyvät tämän linkin kautta. En kuitenkaan lupaa mitään tiettyä lopputulosta, reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti.



 



@MontyMole:n mainitsemia hyvityksiä meillä ei riitä kaikille tilaajille, toisaalta osalla on mennyt kaikki ok. Tästä syystä olemme poimineet tähän ketjuun kommentoineista sekä minulle privaa lähettäneistä nickejä, joita olen lähestynyt privalla.


Jippii nyt vaan pitää jännittää tuleeko huomenna postiin


Tuleekohan tapahtumat tilauksen seurantaa viiveellä

Koska alkaa näyttää siltä että puhelin ja kuulokkeet ei tänään lähde mihinkään telian vatastolta ??????



@Pressa84@  kirjoitti:


Tuleekohan tapahtumat tilauksen seurantaa viiveellä



 



Koska alkaa näyttää siltä että puhelin ja kuulokkeet ei tänään lähde mihinkään telian vatastolta ??????






Kyllä se aika reaaliaikainen se seuranta on.



 



Tukussa työskennellään iltakasiin asti ja vaikka lähettäminen menisi aivan viime tinkaan niin on silti mahdollista, että lähetys on perillä jo huomenna. Rekka/rekat lähtevät meiltä illalla vielä matkaan.


Eipä telia saanut pakettia tänään postiin, ymmärrän että tilauksia on paljon mutta eikö näitä lähdetä purkamaan vanhimmasta päästä?? 


Onko pop-up boksien lähetyksestä vielä tietoa puhelin on kyllä löytänyt omistajansa mutta tarvikkeita ei ole näkynyt?


Koko päivän odotin, että paketti lähtisi tänään matkaan ja huomenna saisi jo ensikosketuksen, mutta nyt valtasi iso pettymys ? Ei puhelin lähtenytkään tänään mihinkään. On kyllä tuskallista odottelua ?


Alkaa usko loppumaan siitä että saisi puhelimen huomiseksi, aina ennen telialta tilatut tuotteet on tullut seuraavana päivänä kun sen on tilannut, mutta nyt näyttää että tulee kestämään 3-4 päivää


Miksi sitä puhelinta ei postiteta? Mikäköhän tekosyy tähän löytyy, muista liikkeistä kyseisen puhelimen jo saisi paitsi telialta, taitaa olla viimeinen oneplus puhelin minkä tulen ikinä ostaamaan ???



@TeroRe@  kirjoitti:


Tuore tilannetieto tukun puolelta kertoo, että Interstellar Glow -puhelimia on saapunut varastoomme ja pääsemme pakkaamaan niitä matkaan :)






Puhelimet saapuivat tosiaan eilen varastoomme mutta matkaan saamme ne vasta tänään ja tilausseurannassa pitäisi tänään näkyä tieto siitä, että paketti on matkalla.



@Villisilli@  kirjoitti:


Onko pop-up boksien lähetyksestä vielä tietoa puhelin on kyllä löytänyt omistajansa mutta tarvikkeita ei ole näkynyt?






Boxien ja/tai vastaavien tarvikkeiden osalta en pysty vahvistamaan juuri nyt aikataulua. Tulossa on kuitenkin.


Mukava että tulee, eihän tässä olla kuin kolme viikkoa niitä jo odotettu. Eiköhän ne seuraavat kolme viikkoa mene siinä samalla. *sarcasm*

 

Mahtoi olla ensimmäinen ja viimeinen puhelin minkä ostan Telian kautta, sen verran huono maku jäi koko prosessista.



@TeroRe@  kirjoitti:

@Villisilli@  kirjoitti:

Onko pop-up boksien lähetyksestä vielä tietoa puhelin on kyllä löytänyt omistajansa mutta tarvikkeita ei ole näkynyt?


Boxien ja/tai vastaavien tarvikkeiden osalta en pysty vahvistamaan juuri nyt aikataulua. Tulossa on kuitenkin.


En ole yllättynyt, koska ne piti tulla jonottaneille jo puhelimen mukana. Nyt ei ole enää mitään tietoa asiasta tai toimitusaikataulusta. Lienee telialainen toimintatapa. Tämä ohjevideon mukaisesti itse asennettu näytönsuoja ei muuten pysy reunoilta kiinni. Piti olla tehdasasenteinen näytönsuoja. Asiakaskokemus tällä hetkellä nolla. Katsotaan miten reklamaatio etenee.



@Murmeli66@  kirjoitti:


Mukava että tulee, eihän tässä olla kuin kolme viikkoa niitä jo odotettu. Eiköhän ne seuraavat kolme viikkoa mene siinä samalla. *sarcasm*



 



Mahtoi olla ensimmäinen ja viimeinen puhelin minkä ostan Telian kautta, sen verran huono maku jäi koko prosessista.






Tosi kauan tässä on tosiaan mennyt, ei voi kiistää kyllä millään. Ja kuten todettua niin parannettavaa tästä koko tapahtumasta jäi, tosi harmi että ensimmäinen vastaava tapahtuma vielä.



 



Palaan kaikille jonottajille asiaan privan kautta, kunhan aikataulu lopuille varusteille varmistuu. Näin tieto tulee kaikille, privasta kun menee aina oletuksena myös sähköposti.


Vastaa