Skip to main content

Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju


Näytä ensimmäinen kirjoitus

805 kommenttia

Baron
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • 172 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

Telia voisi vastata kuka tässä toimitusketjussa ei ole hoitanut vastuutaan. Ei riitä että vastaat että on tyritty. 

Minulla on asiakkaita, jotka tekee varmistuskyselyja ennen tilausta. Kun vastaan joka rivillä kyllä, niin asiakas tilaa tuotteen.

Tuntuu siltä, että Telialla ei ole kyllin tiukkaa henkilöä varmistamaan, että kaikki toimii ennenkuin annetaan lupauksia meille pienille ihmisille. 


  • Uusi jäsen
  • 16 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

@Villisilli@  kirjoitti:

Onko pop-up boksien lähetyksestä vielä tietoa puhelin on kyllä löytänyt omistajansa mutta tarvikkeita ei ole näkynyt?


Boxien ja/tai vastaavien tarvikkeiden osalta en pysty vahvistamaan juuri nyt aikataulua. Tulossa on kuitenkin.


En ole yllättynyt, koska ne piti tulla jonottaneille jo puhelimen mukana. Nyt ei ole enää mitään tietoa asiasta tai toimitusaikataulusta. Lienee telialainen toimintatapa. Tämä ohjevideon mukaisesti itse asennettu näytönsuoja ei muuten pysy reunoilta kiinni. Piti olla tehdasasenteinen näytönsuoja. Asiakaskokemus tällä hetkellä nolla. Katsotaan miten reklamaatio etenee.


Itellä sama ongelma näyttösuojien kanssa... Pari päivää ihan ookoo mut sit alkaa kaarevilta osilta irtoilemaan. Todella huono fiilis koko hommasta.. pop-up boxeja ootellessa


  • Uusi jäsen
  • 6 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

Eikä ainakaan minua lämmitä mitkään ilmaisreput tai juomapullot korvauksena näistä viivästymistä ja ongelmista. Tietää yleensä noiden romujen laadun niin parempi vaan käyttää jo varta vasten hankittuja tavaroita.


  • Uusi jäsen
  • 7 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

@Murmeli66@  kirjoitti:

Eikä ainakaan minua lämmitä mitkään ilmaisreput tai juomapullot korvauksena näistä viivästymistä ja ongelmista. Tietää yleensä noiden romujen laadun niin parempi vaan käyttää jo varta vasten hankittuja tavaroita.


Ihan on laadukkaita tuotteita jos samaa laatua kun edellinen reppu,pullosta en tiedä,innolla odotan boxia tai sisältöä ja reppua ja pulloa? 


  • Uusi jäsen
  • 11 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

@Murmeli66@  kirjoitti:

Eikä ainakaan minua lämmitä mitkään ilmaisreput tai juomapullot korvauksena näistä viivästymistä ja ongelmista. Tietää yleensä noiden romujen laadun niin parempi vaan käyttää jo varta vasten hankittuja tavaroita.


Juuri saapui postilla reppu ja juomapullo. Molemmat vaikuttavat kyllä todella hyviltä vehkeillä, eivätkä miltään halvoilta rimpuloilta. Reppu menee kyllä itsellä heti aktiiviseen käyttöön.


  • Uusi jäsen
  • 4 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

Aika heikolta vaikuttaa kyllä tuo boksin saapuminen, ei ole pihaustakaan kuulunut kilkkeistä sitten tilauksen.


  • Uusi jäsen
  • 7 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

@Jarpett@  kirjoitti:

@Murmeli66@  kirjoitti:

Eikä ainakaan minua lämmitä mitkään ilmaisreput tai juomapullot korvauksena näistä viivästymistä ja ongelmista. Tietää yleensä noiden romujen laadun niin parempi vaan käyttää jo varta vasten hankittuja tavaroita.


Ihan on laadukkaita tuotteita jos samaa laatua kun edellinen reppu,pullosta en tiedä,innolla odotan boxia tai sisältöä ja reppua ja pulloa? 


Reppu ja pullo tuli ja on kyllä komia.


  • Savumerkittäjä
  • 4 kommenttia
  • 7. toukokuuta 2020

Reppu ja pullo saapu. Olisivat voineet heittää samaan pakettiin sen boxin tarvikkeet kans.

 

Aika jännä et reppu+pullo kerkes ennen jo matkalla? Olleita tarvikkeita. Ei siinä, fiksun oloinen reppu ja pullo.:smileywink:


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10389 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2020

@Baron@  kirjoitti:

Telia voisi vastata kuka tässä toimitusketjussa ei ole hoitanut vastuutaan. Ei riitä että vastaat että on tyritty. 


Emme lähde syyttelemään ketään, tämä on/oli meidän case asiakkaiden näkökulmasta niin meille palaute myös kuuluu.

 


@PahkiQ@  kirjoitti:

Aika heikolta vaikuttaa kyllä tuo boksin saapuminen, ei ole pihaustakaan kuulunut kilkkeistä sitten tilauksen.


Pieni radiohiljaisuus johtuu vain siitä, että odotan että pääsen vahvistamaan aikataulun. Laitan kaikille jonottajille privaa sitten, kun pääsen aikataulun kertomaan.


  • Savumerkittäjä
  • 7 kommenttia
  • 9. toukokuuta 2020

Ei ole reppua eikä pulloa kuulunut... Eikä kyllä ole myöskään pop up boxia / tarvikkeita vaikka vahvistuksen mukaan olisi pitänyt tulla... Noh ehkä ne joskus vielä tulee. ?


  • Uusi jäsen
  • 16 kommenttia
  • 12. toukokuuta 2020

Kyl tää homma oli kans yks vitsi... Pop up hommasta jo kuukaus ja vieläkään näistä kamoista oo kuulunu yhtään mitään vaikka tilausvahvistus tuli aikanaan heti


  • Uusi jäsen
  • 28 kommenttia
  • 13. toukokuuta 2020

Nyt tuli Telialta lähetystunnus. Tuleekohan pop-up boksi vihdoinkin


  • Uusi jäsen
  • 2 kommenttia
  • 13. toukokuuta 2020

Lähetystunnus tuli tännekin... Oli jo aikakin.. 

Olisi mielestäni silti kohtuullista jos esim langattoman laturin saisi pilkkahintaan jollakin alennuskoodilla tms.. ?


  • Savumerkittäjä
  • 6 kommenttia
  • 14. toukokuuta 2020

Eipä tullut itelle vielä lähetystunnusta, eikä muutakaan päivitystä. Mahtaakohan tavaroita koskaan saada?


  • Uusi jäsen
  • 6 kommenttia
  • 14. toukokuuta 2020

@Cubetuz@  kirjoitti:

Lähetystunnus tuli tännekin... Oli jo aikakin.. 

Olisi mielestäni silti kohtuullista jos esim langattoman laturin saisi pilkkahintaan jollakin alennuskoodilla tms.. ?


Lähetys tunnus tuli mulle kanssa ja paketti matkalla pitäisi olla tänään perillä. Innolla odotan...

Langattoman laturin alennuskoodi olisi kiva juttu @TeroRe  miten olisi?


  • Uusi jäsen
  • 3 kommenttia
  • 14. toukokuuta 2020

Ei ole tännekkään tullut lähetystunnuksia....


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10389 kommenttia
  • 14. toukokuuta 2020

Loppujen kamojen (eli pop-up-boxit ja/tai vastaavat tarvikkeet) toimitukset ovat tosiaan käynnistyneet eilen. Laitoin juuri äsken koko poppoolle tiedoksi myös privaan.


  • Uusi jäsen
  • 28 kommenttia
  • 14. toukokuuta 2020

@K0nna@  kirjoitti:

Nyt tuli Telialta lähetystunnus. Tuleekohan pop-up boksi vihdoinkin


Kyllähän sieltä tänään pop-up paketti saapui, ilman puhelinta :smileymad:

No ei tuon avaamiseen enää mitään fiilistä ollut, useamman tunnin paketti makoilikin pöydällä ennen avaamista. Karboninen kuori päätyi kuitenkin käyttöön. Sandstone kuori tuntui omaan käteen liian paksulta.


elpollo
  • Uusi jäsen
  • 14 kommenttia
  • 18. toukokuuta 2020

Kuinkahan kauan tässä saa vielä jännätä koska niitä tarvikkeita saa, ei ole tullut seurantatunnusta vieläkään, vaikka tuon yksityisviestin mukaan keskiviikkona aloitettiin nuo toimitukset.


  • Savumerkittäjä
  • 6 kommenttia
  • 19. toukokuuta 2020

Samassa tilanteessa itselläkin. Oisko jokin bitti vinossa eikä kellään tiedossa keille pitäisi noita lähettää?


  • Uusi jäsen
  • 3 kommenttia
  • 19. toukokuuta 2020

Kohta jo viisi viikkoa tilauksesta, eikä luvattuja pop-up lahjoja ole vieläkään saatu. Telialta olisi jopa kohtuullista muistaa pettyneitä asiakkaitaan jollakin tavalla, kuten em. viesteissä mainitulla langattomalla laturilla tms. Ikävä kyllä, tämä luku oli Telialta farssi. 


elpollo
  • Uusi jäsen
  • 14 kommenttia
  • 20. toukokuuta 2020

@TeroRe@  kirjoitti:

Loppujen kamojen (eli pop-up-boxit ja/tai vastaavat tarvikkeet) toimitukset ovat tosiaan käynnistyneet eilen. Laitoin juuri äsken koko poppoolle tiedoksi myös privaan.


Nyt on mennyt yli 5 viikkoa tilauksesta, eikä ole vieläkään tietoa milloin pop-up-boxin/vastaavat tarvikkeet tulee saamaan (yllä oleva lainattu viesti ei nähtävästi pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, koska vieläkään ei ole tullut seurantakoodia tai muutakaan tietoa lähetyksestä).

 

Telian laitemyyntiehdoissa lukee näin:

"4.1 Laitteen toimittaminen
Telia toimittaa tilatun Laitteen kohtuullisessa ajassa
(normaalisti 7 arkipäivää), viimeistään viiden (5) viikon kuluessa sopimuksen syntymisestä."

 

Voisiko käyttäjä @TeroRe tulla kertomaan milloin nämä tarvikkeet lähetetään?


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10389 kommenttia
  • 20. toukokuuta 2020

@elpollo@  kirjoitti:

@TeroRe@  kirjoitti:

Loppujen kamojen (eli pop-up-boxit ja/tai vastaavat tarvikkeet) toimitukset ovat tosiaan käynnistyneet eilen. Laitoin juuri äsken koko poppoolle tiedoksi myös privaan.


Nyt on mennyt yli 5 viikkoa tilauksesta, eikä ole vieläkään tietoa milloin pop-up-boxin/vastaavat tarvikkeet tulee saamaan (yllä oleva lainattu viesti ei nähtävästi pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, koska vieläkään ei ole tullut seurantakoodia tai muutakaan tietoa lähetyksestä).

 

Telian laitemyyntiehdoissa lukee näin:

"4.1 Laitteen toimittaminen
Telia toimittaa tilatun Laitteen kohtuullisessa ajassa
(normaalisti 7 arkipäivää), viimeistään viiden (5) viikon kuluessa sopimuksen syntymisestä."

 

Voisiko käyttäjä @TeroRe tulla kertomaan milloin nämä tarvikkeet lähetetään?


Toimitukset tosiaan käynnistyivät loppujen kamojen osalta silloin, kun viimeksi kerroin. Muutama yksittäinen tilaus on vielä joista kamoja vielä puuttuu. Heidät kontaktoidaan meidän toimesta henkilökohtaisesti lähipäivinä, huominen pyhäpäivä tulee huonoon saumaan, käytännössä perjantai/maanantai-akselilla. Minulle ei tarvitse ilmoittaa mitään, meillä on tiedossa keneltä vielä tarvikkeita puuttuu.

 

En lähde syitä avaamaan enkä selittele mitään. Tässä vain meni melkein kaikki pieleen, mikä vain voi pieleen mennä. Ei onneksi kaikkien tilaajien kohdalla mutta yksikin huono kokemus on liikaa. Pyydän kaikilta anteeksi.


  • Uusi jäsen
  • 33 kommenttia
  • 20. toukokuuta 2020

@TeroRe@  kirjoitti:
En lähde syitä avaamaan enkä selittele mitään. Tässä vain meni melkein kaikki pieleen, mikä vain voi pieleen mennä. Ei onneksi kaikkien tilaajien kohdalla mutta yksikin huono kokemus on liikaa. Pyydän kaikilta anteeksi.

Eihän nämä huonot kokemukset rajoitu pelkästään tähän. Ensimmäisen reklamaation kaikesta pieleen menneestä tein asiakaspalveluun jo aikoja sitten, jolloin asiakaspalvelun työntekijä lupasi selvittää asiaa ja soittaa takaisin. Ei minkäänlaista yhteydenottoa minun suuntaan.

 

Uuden reklamaation tein @TeroRe:n ohjeiden mukaisesti, jolloin asiakaspalvelu jälleen kerran otti sen vastaan ja lupasi palata asiaan. Tälläkään kertaa ei minkäänlaista yhteydenottoa minun suuntaan.

 

19.5.2020 soitin kolmannen kerran kysyäkseni asian etenemisestä. Samalla pyysin kopioita kirjatuista reklamaatioista, jotta voin tarvittaessa asioida kuluttaneuvonnan kanssa. Jälleen kerran asiakaspalvelun työntekijä lupasi soittaa takaisin keskipäivän aikoihin. Ei luvattua puhelua tälläkään kertaa, mutta iltapäivästä tuli tekstiviesti. Tekstiviestissä kerrottiin, että suojakalvoon liittyvä asia on nyt otettu käsittelyyn. Noita pyytämiäni reklamaatiokirjauksia en ole saanut vieläkään ja muutenkaan kyse ei ole pelkästään puuttuvasta suojakalvosta.

 

Luvatut suojakotelot ja puuttuneet kuulokkeet saapuivat lopulta lähes kuukauden myöhässä. Suojakalvoa ei ollut asennettu puhelimeen, vaikka verkkokaupassa luki niin. Yksityisviestillä hyvityksenä luvatut reppu ja juomapullo eivät kelpaa hyvityksenä. Todettakoon vielä, että lähetyksen ohjautuminen väärään paikkaan oli Postin tekosia.

 

Olkoot syyt mitkä tahansa, niin homma meni pahasti pieleen ja sen korjaaminen näyttää menevän samalla lailla pieleen.


  • Uusi jäsen
  • 33 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2020

@TeroRe@  kirjoitti:

 

En lähde syitä avaamaan enkä selittele mitään. Tässä vain meni melkein kaikki pieleen, mikä vain voi pieleen mennä. Ei onneksi kaikkien tilaajien kohdalla mutta yksikin huono kokemus on liikaa. Pyydän kaikilta anteeksi.


Ei yllätä, koska näyttää reklamaation hoitokin menevän pieleen.

 

Noin kuukausi sitten tein Telian asiakaspalveluun tähän asiaan liittyvän reklamaation. Asiakaspalvelusta luvattiin soittaa. Ei soittoa tai yhteydenottoa. 

 

Uuden reklamaation asiakaspalveluun tein @TeroRe:n antamien ohjeiden mukaan. Taas sieltä luvattiin olla yhteydessä. Ei soittoa tai muutakaan yhteydenottoa. 

 

19.5. tiedustelin asiakaspalvelusta asian etenemistä ja pyysin lähettämään kopiot kirjatuista reklamaatioista, jotta voin tarvittaessa olla yhteydessä kuluttajaneuvojaan. Taas luvattiin soitto puolenpäivän aikaan. Ei soittoa. Iltapäivällä tuli tekstiviesti, jossa kerrottiin suojakalvoon liittyvän asian olevan nyt käsittelyssä. Reklamaatio ei tosin koske pelkkää suojakalvoa.

 

Suojakotelot ja kuulokkeet saapuivat melkein kuukauden myöhässä. Puhelimessa ei ole asennettua suojakalvoa, vaikka verkkokaupan tekstissä sellainen väitettiin olevan. Pieleen menneistä asioista tarjottiin hyvitykseksi reppua ja juomapulloa, joita en kelpuuta hyvitykseksi. Reklamaatio ei etene ilman toistuvia yhteydenottoja ja sittenkin se etenee ilmeisen virheellisesti.

 

Todettakoon kuitenkin, että paketin toimitukseen liittyvät ongelmat olivat Postin tekosia.

 

Silti koko homma meni pieleen ja kovasti. Asian jälkiselvittelykin näyttää menevän pieleen. Tai sitten kiinnostus asiakkaiden huonoja kokemuksia kohtaan on nolla, vaikka muuta väitetään?


Vastaa