Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

805 kommenttia

Voi hyvän tähen.. 

Uskottelin jo itselleni, että asiakkaita alaspäin katsominen on Telian kokeilu täällä yhteisössä, mutta näköjään se on sallittu muuallakin asiakaspalvelussa. 

Mietin miksi ihmisen mieli on tuollainen. Päättäjät pohtivat miten tehdä miljoona lisää voittoa. Siinä jotenkin muutama Oneplussan hankkinut hävlää, kuin häntä ei olisi olemassa. Ei haluta kohdata tietoisesti ihmistä. Taktiikka myös toimii. Moni pieni ihminen jättää mieluummin taistelun kesken, kun isompi vaikenee, siirtää ja sivuuttaa käsittelyä.

 

Vääryyttä kärsinyttä auttaisi jo se, että kerrotaan missä kohtaa Telian valvonta ei hoitanut asiaa, niin että lupaukset voi pitää.

Muodolliset anteeksipyynnöt muistuttavat politiikkojen kieltä. "Pyydän anteeksi, jos joku on pahoittanut mielensä." mutta ei sanallakaan myönnetä,, jotain konkreettista virheellistä tekoa tapahtumaketjussa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:
Silti koko homma meni pieleen ja kovasti. Asian jälkiselvittelykin näyttää menevän pieleen. Tai sitten kiinnostus asiakkaiden huonoja kokemuksia kohtaan on nolla, vaikka muuta väitetään?

En tiedä miksi reklamaation käsittely näyttää kohdallasi olevan noin haasteellista. Ymmärrän harmituksesi, kaiken tapahtuneen lisäksi vielä rekkulan käsittely tahmaa. Ei hyvä. Yleinen tapa toimia tämä ei kuitenkaan ole. Kiinnostusta asiakkaiden kokemuksia kohtaan meillä on, siksi muun muassa meillä tämä Yhteisökin esimerkiksi on jossa voi avoimesti kertoa kokemuksia ilman pelkoa sensuroinnista tai muuta.


 



@Baron@  kirjoitti:

Vääryyttä kärsinyttä auttaisi jo se, että kerrotaan missä kohtaa Telian valvonta ei hoitanut asiaa, niin että lupaukset voi pitää.


Muodolliset anteeksipyynnöt muistuttavat politiikkojen kieltä. "Pyydän anteeksi, jos joku on pahoittanut mielensä." mutta ei sanallakaan myönnetä,, jotain konkreettista virheellistä tekoa tapahtumaketjussa. 




Tiedän ja komppaan sitä, että avoimuus kannattaa. En lähde kuitenkaan selittelemään tapahtunutta, enkä osoittamaan syyllisiä. Sen verran voin sanoa, että moni asia meni pieleen eikä ole mitään yksittäistä syytä (niitä on siis monia). Meillä ja muualla.


 


Anteeksipyyntöni suhteen olin vilpitön. Tapahtunutta pyysin anteeksi, en kirjoittanut noin "kuten poliitikot".

Tässä alkaa maanantai olla jo pitkällä, mutta ei ole vielä tullut Telialta yhteydenottoa tarvikkeista.

 

Otin nyt itse yhteyttä Telian asiakaspalveluun ja sieltä kautta he lähtivät nyt asiaa selvittämään ja hoitamaan noita kamppeita tähän suuntaan.

Aika siistiä, että vasta tänään tuli kuukausimaksun eka lasku postissa. Oli päivätty jo 15.5. ja maksuaikaa jäikin sitten hurjat 4 päivää 14 päivän sijaan. :smileylol: Ei tämäkään nyt ihan putkeen mennyt.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Var1ety@  kirjoitti:

Aika siistiä, että vasta tänään tuli kuukausimaksun eka lasku postissa. Oli päivätty jo 15.5. ja maksuaikaa jäikin sitten hurjat 4 päivää 14 päivän sijaan. :smileylol: Ei tämäkään nyt ihan putkeen mennyt.




Missähän se lasku on seikkaillut nämä päivät ? Otahan aspaan yhteys, eiköhän sille saada järkättyä asiaankuuluva maksuaika :)


@TeroRe@  kirjoitti:

@Var1ety@  kirjoitti:

Aika siistiä, että vasta tänään tuli kuukausimaksun eka lasku postissa. Oli päivätty jo 15.5. ja maksuaikaa jäikin sitten hurjat 4 päivää 14 päivän sijaan. :smileylol: Ei tämäkään nyt ihan putkeen mennyt.


Missähän se lasku on seikkaillut nämä päivät ? Otahan aspaan yhteys, eiköhän sille saada järkättyä asiaankuuluva maksuaika :)


Ei onneksi ole sen kanssa mitään hätää, mutta huvittaa vaan, kun kaiken muun lisäksi myös laskukin tulee myöhässä. :smileyvery-happy:

Ja näin sitä tulee jo kuudes viikko täyteen tilauspäivästä. Ei kontaktia Telian suunnalta, ei seurantakoodia, ei mitään. "käytännössä perjantai/maanantai-akselilla" oli siis taas tätä samaa mitä keskustelu on ollut kokoajan, annetaan ymmärtää että tietyn ajan päästä jotain tapahtuu, vaikka näin ei kuitenkaan ole, sitten tullaan taas sanomaan että vähän siellä sun täällä on ollut ongelmia mutta ihan kohta varmasti tavarat liikkuu.


Pikkasen jännittää, vasta hetken(6vk) odottanut popup rojuja, tuleekohan ne ennen seuraavan mallin julkistamista?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jopas on haasteita. Mut tuo usean päivän laskun hilloaminen on ihan Postin nykykäytäntö. Siellä ei priority-kirjeet kovin nopeasti kulje, kun ei enää joka päivä edes jaeta.


 


6vk on kyllä pitkä aika. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@elpollo@  kirjoitti:

Ja näin sitä tulee jo kuudes viikko täyteen tilauspäivästä. Ei kontaktia Telian suunnalta, ei seurantakoodia, ei mitään. "käytännössä perjantai/maanantai-akselilla" oli siis taas tätä samaa mitä keskustelu on ollut kokoajan, annetaan ymmärtää että tietyn ajan päästä jotain tapahtuu, vaikka näin ei kuitenkaan ole, sitten tullaan taas sanomaan että vähän siellä sun täällä on ollut ongelmia mutta ihan kohta varmasti tavarat liikkuu.






Tällaisen aikataulun sain kun niistä kysyin. Minulla ei ole enää oikein mitä sanoa, parempi kun en sano mitään.


@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:
Silti koko homma meni pieleen ja kovasti. Asian jälkiselvittelykin näyttää menevän pieleen. Tai sitten kiinnostus asiakkaiden huonoja kokemuksia kohtaan on nolla, vaikka muuta väitetään?

En tiedä miksi reklamaation käsittely näyttää kohdallasi olevan noin haasteellista. Ymmärrän harmituksesi, kaiken tapahtuneen lisäksi vielä rekkulan käsittely tahmaa. Ei hyvä. Yleinen tapa toimia tämä ei kuitenkaan ole. Kiinnostusta asiakkaiden kokemuksia kohtaan meillä on, siksi muun muassa meillä tämä Yhteisökin esimerkiksi on jossa voi avoimesti kertoa kokemuksia ilman pelkoa sensuroinnista tai muuta.


Taas kului viikko (nyt kulunut 33 päivää) ja reklamaatio ei edelleenkään etene. Myöskään pyytämiäni reklamaatiokirjauksia ei ole toimitettu minulle. Asiakaspalvelun lupaamia yhteydenottoja ei ole tapahtunut. Ainoa yhteydenotto Telian puolelta on yksi tekstiviesti, joka lähetettiin minulle kolmannen soittoni jälkeen. 

Eiköhän tämä ole nyt nähty. Telian kiinnostus asiakasta ja asiakaskokemuksia kohtaan on nolla. Siihen ei auta yhteisö, jossa voi kertoa kokemuksia, mikäli ongelmatilanteita ei käsitellä ja asiat ei etene.


@Crimsoni@  kirjoitti:

Tässä alkaa maanantai olla jo pitkällä, mutta ei ole vielä tullut Telialta yhteydenottoa tarvikkeista.

 

Otin nyt itse yhteyttä Telian asiakaspalveluun ja sieltä kautta he lähtivät nyt asiaa selvittämään ja hoitamaan noita kamppeita tähän suuntaan.


Tänään otti asiakaspalvelu yhteyttä ja sanoi, että kamppeet lähtivät postiin. Näkyi myös omapostissa lähetyskin, joten eiköhän tämä vihdoin loppuviikosta ole saatu maaliin ?

Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?


@Jokkevaan@  kirjoitti:

Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?


Tännekkään ei ole popup boxi tai tavarat tulleet

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@PaFinen@  kirjoitti:


@Jokkevaan@  kirjoitti:

Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?




Tännekkään ei ole popup boxi tai tavarat tulleet




Vastaan molemmille samalla, eli ei tarvitse. Uunituore tilannetieto kertoo, että loputkin kamat matkalla tilaajille. Postin kulusta riippuen ovat sitten perillä, osa kenties jo tänään.


@TeroRe@  kirjoitti:

@PaFinen@  kirjoitti:

@Jokkevaan@  kirjoitti:

Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?


Tännekkään ei ole popup boxi tai tavarat tulleet


Vastaan molemmille samalla, eli ei tarvitse. Uunituore tilannetieto kertoo, että loputkin kamat matkalla tilaajille. Postin kulusta riippuen ovat sitten perillä, osa kenties jo tänään.


Tjaa, eipä minulle ainakaan postin seurannan mukaan ole pakettia tulossa... Vieläkään!? 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Grade73@  kirjoitti:
Tjaa, eipä minulle ainakaan postin seurannan mukaan ole pakettia tulossa... Vieläkään!? 

Ne on kuitenkin matkalla tällä hetkellä. Ei liity tähän OnePlus pop-upiin mutta meillä on ollut hivenen viivettä tilausseurannan päivittymisen kanssa (yleisellä tasolla siis), uskon että sinun kohdallasi voi olla tästä kyse.

Onko jengi saanu pop up tarvikkeita postiin? Itselle ei edelleenkään ole tullut postin omaseurantaan mitään eikä mihinkään muuallekaan mitään ilmoitusta että tavaroita olisi tulossa.. Asiakaspalveluun laitettu jo 4 päivää sitten viestiä, selvittävät kuulemma asiaa eikä muuta ole kuulunut sieltäkään.. 

Ei ole omapostissa mitään näkyvissä eikä myöskään ole pakettia näkynyt. Nyt voi vaan pohtia kumpi Teron kommenteista tällä kertaa oli huijausta:

 

a. "meillä on tiedossa keneltä vielä tarvikkeita puuttuu"

 

vaiko

 

b. "loputkin kamat matkalla tilaajille"

En ole saanut tunnusta enkä tavaroita.

Tämä.

 

Alkaa tuntua siltä että pitää hakea kaupan purkua ja tilata puhelin muualta ja samalla vaihtaa puhelinoperaattoria.


@henkkasd@  kirjoitti:

Onko jengi saanu pop up tarvikkeita postiin? Itselle ei edelleenkään ole tullut postin omaseurantaan mitään eikä mihinkään muuallekaan mitään ilmoitusta että tavaroita olisi tulossa.. Asiakaspalveluun laitettu jo 4 päivää sitten viestiä, selvittävät kuulemma asiaa eikä muuta ole kuulunut sieltäkään.. 


Ei ole tullut postia, seurantakoodia. Puhelimen sain onneksi vaan parin päivän viiveellä, mutta tavarat puuttuu edelleen.

Eipä ole tullut tavaroita eikä postin seurannan mukaan ole tulossakaan... 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Kamojen pitäisi olla kyllä jo perillä, nyt mennään jo maanantaita kuitenkin.


 


Pyydän, että @elpollo @Jokkevaan @OLLISAVI @PaFinen @Grade73 otatte yhteyttä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. He ottavat tarvittaessa yhteyttä tukkuun.

No eipä ole tännekkään näkynyt mitään!


Minä en rupea soittelemaan mihinkään, tämä on teidän hoidettava loppuun saakka!


 


Edit MinnaLN: poistettu allekirjoitus viestistä. Voit halutessasi lisätä erillisen allekirjoituksen profiilisi asetuksista.

Vastaa