Skip to main content



 



***



 



Muokkaus 17.4.



 



Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.



 



Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:



 



Laturi --> @KaPe67 



Reppu --> @jesso 



 



Onneksi olkoon voittajille :)



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.



 





  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)


  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa


  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena


  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin


  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee




Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.



 



***



 



Muokkaus 15.4.



 



Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.



 



***



Muokkaus 14.4.



 



Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:



 



Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:



 





  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.


  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.




***



Muokkaus 14.4.



 



Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.



 



***



 



 



Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:



 



järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON



 



Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.



 



Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 



 



Eikä siinä vielä kaikki:



 



Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.



 



online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN



 





  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon ?) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon


  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron


  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti


  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.


  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta


  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!


  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin




 



Huomioithan nämä:



 





  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa ?


  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena


  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin




online pop-up-jonossa on myös arvonta



 



Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.



 



Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.



 



Lead with speed ?



 



Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!



 



Hide content



Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju




Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).



 



Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.



 



Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.



 



Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.



Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 



 



Arvontaan osallistuminen



Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.



 



Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.



 



Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.



Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.



 



Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja



 



Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.




Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020





 

Voi hyvän tähen.. 

Uskottelin jo itselleni, että asiakkaita alaspäin katsominen on Telian kokeilu täällä yhteisössä, mutta näköjään se on sallittu muuallakin asiakaspalvelussa. 

Mietin miksi ihmisen mieli on tuollainen. Päättäjät pohtivat miten tehdä miljoona lisää voittoa. Siinä jotenkin muutama Oneplussan hankkinut hävlää, kuin häntä ei olisi olemassa. Ei haluta kohdata tietoisesti ihmistä. Taktiikka myös toimii. Moni pieni ihminen jättää mieluummin taistelun kesken, kun isompi vaikenee, siirtää ja sivuuttaa käsittelyä.

 

Vääryyttä kärsinyttä auttaisi jo se, että kerrotaan missä kohtaa Telian valvonta ei hoitanut asiaa, niin että lupaukset voi pitää.

Muodolliset anteeksipyynnöt muistuttavat politiikkojen kieltä. "Pyydän anteeksi, jos joku on pahoittanut mielensä." mutta ei sanallakaan myönnetä,, jotain konkreettista virheellistä tekoa tapahtumaketjussa. 



@MontyMole@  kirjoitti:
Silti koko homma meni pieleen ja kovasti. Asian jälkiselvittelykin näyttää menevän pieleen. Tai sitten kiinnostus asiakkaiden huonoja kokemuksia kohtaan on nolla, vaikka muuta väitetään?


En tiedä miksi reklamaation käsittely näyttää kohdallasi olevan noin haasteellista. Ymmärrän harmituksesi, kaiken tapahtuneen lisäksi vielä rekkulan käsittely tahmaa. Ei hyvä. Yleinen tapa toimia tämä ei kuitenkaan ole. Kiinnostusta asiakkaiden kokemuksia kohtaan meillä on, siksi muun muassa meillä tämä Yhteisökin esimerkiksi on jossa voi avoimesti kertoa kokemuksia ilman pelkoa sensuroinnista tai muuta.



 




@Baron@  kirjoitti:


Vääryyttä kärsinyttä auttaisi jo se, että kerrotaan missä kohtaa Telian valvonta ei hoitanut asiaa, niin että lupaukset voi pitää.



Muodolliset anteeksipyynnöt muistuttavat politiikkojen kieltä. "Pyydän anteeksi, jos joku on pahoittanut mielensä." mutta ei sanallakaan myönnetä,, jotain konkreettista virheellistä tekoa tapahtumaketjussa. 






Tiedän ja komppaan sitä, että avoimuus kannattaa. En lähde kuitenkaan selittelemään tapahtunutta, enkä osoittamaan syyllisiä. Sen verran voin sanoa, että moni asia meni pieleen eikä ole mitään yksittäistä syytä (niitä on siis monia). Meillä ja muualla.



 



Anteeksipyyntöni suhteen olin vilpitön. Tapahtunutta pyysin anteeksi, en kirjoittanut noin "kuten poliitikot".


Tässä alkaa maanantai olla jo pitkällä, mutta ei ole vielä tullut Telialta yhteydenottoa tarvikkeista.

 

Otin nyt itse yhteyttä Telian asiakaspalveluun ja sieltä kautta he lähtivät nyt asiaa selvittämään ja hoitamaan noita kamppeita tähän suuntaan.


Aika siistiä, että vasta tänään tuli kuukausimaksun eka lasku postissa. Oli päivätty jo 15.5. ja maksuaikaa jäikin sitten hurjat 4 päivää 14 päivän sijaan. :smileylol: Ei tämäkään nyt ihan putkeen mennyt.



@Var1ety@  kirjoitti:


Aika siistiä, että vasta tänään tuli kuukausimaksun eka lasku postissa. Oli päivätty jo 15.5. ja maksuaikaa jäikin sitten hurjat 4 päivää 14 päivän sijaan. :smileylol: Ei tämäkään nyt ihan putkeen mennyt.






Missähän se lasku on seikkaillut nämä päivät ? Otahan aspaan yhteys, eiköhän sille saada järkättyä asiaankuuluva maksuaika :)



@TeroRe@  kirjoitti:

@Var1ety@  kirjoitti:

Aika siistiä, että vasta tänään tuli kuukausimaksun eka lasku postissa. Oli päivätty jo 15.5. ja maksuaikaa jäikin sitten hurjat 4 päivää 14 päivän sijaan. :smileylol: Ei tämäkään nyt ihan putkeen mennyt.


Missähän se lasku on seikkaillut nämä päivät ? Otahan aspaan yhteys, eiköhän sille saada järkättyä asiaankuuluva maksuaika :)


Ei onneksi ole sen kanssa mitään hätää, mutta huvittaa vaan, kun kaiken muun lisäksi myös laskukin tulee myöhässä. :smileyvery-happy:


Ja näin sitä tulee jo kuudes viikko täyteen tilauspäivästä. Ei kontaktia Telian suunnalta, ei seurantakoodia, ei mitään. "käytännössä perjantai/maanantai-akselilla" oli siis taas tätä samaa mitä keskustelu on ollut kokoajan, annetaan ymmärtää että tietyn ajan päästä jotain tapahtuu, vaikka näin ei kuitenkaan ole, sitten tullaan taas sanomaan että vähän siellä sun täällä on ollut ongelmia mutta ihan kohta varmasti tavarat liikkuu.



Pikkasen jännittää, vasta hetken(6vk) odottanut popup rojuja, tuleekohan ne ennen seuraavan mallin julkistamista?


Jopas on haasteita. Mut tuo usean päivän laskun hilloaminen on ihan Postin nykykäytäntö. Siellä ei priority-kirjeet kovin nopeasti kulje, kun ei enää joka päivä edes jaeta.



 



6vk on kyllä pitkä aika. 



@elpollo@  kirjoitti:


Ja näin sitä tulee jo kuudes viikko täyteen tilauspäivästä. Ei kontaktia Telian suunnalta, ei seurantakoodia, ei mitään. "käytännössä perjantai/maanantai-akselilla" oli siis taas tätä samaa mitä keskustelu on ollut kokoajan, annetaan ymmärtää että tietyn ajan päästä jotain tapahtuu, vaikka näin ei kuitenkaan ole, sitten tullaan taas sanomaan että vähän siellä sun täällä on ollut ongelmia mutta ihan kohta varmasti tavarat liikkuu.









Tällaisen aikataulun sain kun niistä kysyin. Minulla ei ole enää oikein mitä sanoa, parempi kun en sano mitään.



@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:
Silti koko homma meni pieleen ja kovasti. Asian jälkiselvittelykin näyttää menevän pieleen. Tai sitten kiinnostus asiakkaiden huonoja kokemuksia kohtaan on nolla, vaikka muuta väitetään?

En tiedä miksi reklamaation käsittely näyttää kohdallasi olevan noin haasteellista. Ymmärrän harmituksesi, kaiken tapahtuneen lisäksi vielä rekkulan käsittely tahmaa. Ei hyvä. Yleinen tapa toimia tämä ei kuitenkaan ole. Kiinnostusta asiakkaiden kokemuksia kohtaan meillä on, siksi muun muassa meillä tämä Yhteisökin esimerkiksi on jossa voi avoimesti kertoa kokemuksia ilman pelkoa sensuroinnista tai muuta.


Taas kului viikko (nyt kulunut 33 päivää) ja reklamaatio ei edelleenkään etene. Myöskään pyytämiäni reklamaatiokirjauksia ei ole toimitettu minulle. Asiakaspalvelun lupaamia yhteydenottoja ei ole tapahtunut. Ainoa yhteydenotto Telian puolelta on yksi tekstiviesti, joka lähetettiin minulle kolmannen soittoni jälkeen. 

Eiköhän tämä ole nyt nähty. Telian kiinnostus asiakasta ja asiakaskokemuksia kohtaan on nolla. Siihen ei auta yhteisö, jossa voi kertoa kokemuksia, mikäli ongelmatilanteita ei käsitellä ja asiat ei etene.



@Crimsoni@  kirjoitti:

Tässä alkaa maanantai olla jo pitkällä, mutta ei ole vielä tullut Telialta yhteydenottoa tarvikkeista.

 

Otin nyt itse yhteyttä Telian asiakaspalveluun ja sieltä kautta he lähtivät nyt asiaa selvittämään ja hoitamaan noita kamppeita tähän suuntaan.


Tänään otti asiakaspalvelu yhteyttä ja sanoi, että kamppeet lähtivät postiin. Näkyi myös omapostissa lähetyskin, joten eiköhän tämä vihdoin loppuviikosta ole saatu maaliin ?


Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?



@Jokkevaan@  kirjoitti:

Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?


Tännekkään ei ole popup boxi tai tavarat tulleet



@PaFinen@  kirjoitti:



@Jokkevaan@  kirjoitti:


Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?






Tännekkään ei ole popup boxi tai tavarat tulleet






Vastaan molemmille samalla, eli ei tarvitse. Uunituore tilannetieto kertoo, että loputkin kamat matkalla tilaajille. Postin kulusta riippuen ovat sitten perillä, osa kenties jo tänään.



@TeroRe@  kirjoitti:

@PaFinen@  kirjoitti:

@Jokkevaan@  kirjoitti:

Pitääkö tässä alkaa soittelemaan aspaan että saa luvatut rojut vihdoin?


Tännekkään ei ole popup boxi tai tavarat tulleet


Vastaan molemmille samalla, eli ei tarvitse. Uunituore tilannetieto kertoo, että loputkin kamat matkalla tilaajille. Postin kulusta riippuen ovat sitten perillä, osa kenties jo tänään.


Tjaa, eipä minulle ainakaan postin seurannan mukaan ole pakettia tulossa... Vieläkään!? 



@Grade73@  kirjoitti:
Tjaa, eipä minulle ainakaan postin seurannan mukaan ole pakettia tulossa... Vieläkään!? 


Ne on kuitenkin matkalla tällä hetkellä. Ei liity tähän OnePlus pop-upiin mutta meillä on ollut hivenen viivettä tilausseurannan päivittymisen kanssa (yleisellä tasolla siis), uskon että sinun kohdallasi voi olla tästä kyse.


Onko jengi saanu pop up tarvikkeita postiin? Itselle ei edelleenkään ole tullut postin omaseurantaan mitään eikä mihinkään muuallekaan mitään ilmoitusta että tavaroita olisi tulossa.. Asiakaspalveluun laitettu jo 4 päivää sitten viestiä, selvittävät kuulemma asiaa eikä muuta ole kuulunut sieltäkään.. 


Ei ole omapostissa mitään näkyvissä eikä myöskään ole pakettia näkynyt. Nyt voi vaan pohtia kumpi Teron kommenteista tällä kertaa oli huijausta:

 

a. "meillä on tiedossa keneltä vielä tarvikkeita puuttuu"

 

vaiko

 

b. "loputkin kamat matkalla tilaajille"


En ole saanut tunnusta enkä tavaroita.


Tämä.

 

Alkaa tuntua siltä että pitää hakea kaupan purkua ja tilata puhelin muualta ja samalla vaihtaa puhelinoperaattoria.



@henkkasd@  kirjoitti:

Onko jengi saanu pop up tarvikkeita postiin? Itselle ei edelleenkään ole tullut postin omaseurantaan mitään eikä mihinkään muuallekaan mitään ilmoitusta että tavaroita olisi tulossa.. Asiakaspalveluun laitettu jo 4 päivää sitten viestiä, selvittävät kuulemma asiaa eikä muuta ole kuulunut sieltäkään.. 


Ei ole tullut postia, seurantakoodia. Puhelimen sain onneksi vaan parin päivän viiveellä, mutta tavarat puuttuu edelleen.


Eipä ole tullut tavaroita eikä postin seurannan mukaan ole tulossakaan... 


Kamojen pitäisi olla kyllä jo perillä, nyt mennään jo maanantaita kuitenkin.



 



Pyydän, että @elpollo @Jokkevaan @OLLISAVI @PaFinen @Grade73 otatte yhteyttä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. He ottavat tarvittaessa yhteyttä tukkuun.


No eipä ole tännekkään näkynyt mitään!



Minä en rupea soittelemaan mihinkään, tämä on teidän hoidettava loppuun saakka!



 



Edit MinnaLN: poistettu allekirjoitus viestistä. Voit halutessasi lisätä erillisen allekirjoituksen profiilisi asetuksista.


Vastaa