Skip to main content



 



***



 



Muokkaus 17.4.



 



Tässä ketjussa meillä oli myös arvonta kaikkien keskusteluun osallistuneiden kesken. Palkintoina oli kaksi yllätyspalkintoa: Uusi Oneplus Warp Charge 30 Wireless Charger sekä OnePlus-reppu.



 



Arvonta on suoritettu sääntöjen puitteissa ja voittajatkin on tavoitettu. Arpaonni suosi seuraavasti:



 



Laturi --> @KaPe67 



Reppu --> @jesso 



 



Onneksi olkoon voittajille :)



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Logistiikkahaasteista johtuen OnePlus 8 Pro 12 + 256 GB Ultramarine Blue mallin osalta toimitukset alkavat näillä näkymin arviolta 20.4.



 



 



***



 



Muokkaus 16.4.



 



Tänään ilmeni, ettei kaikkia puhelimia päästykään lähettämään eilen. Alla päivitetty tilannetieto.



 





  • Osalle puhelimet ovat jo matkalla / toimitettu ja loput lähtevät matkaan tänään (pois lukien OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5. & OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4)


  • Puhelimien mukana menee pop-up-boxit, tilausjärjestyksessä, niin monelle kuin boxeja vain on olemassa


  • Lopuille tilaajille toimitamme boxin sisältöä vastaavat tarvikkeet jälkitoimituksena


  • Osalta tilaajilta toimituksesta puuttuu pakettiin kuuluvat Bullets Wireless 2 -kuulokkeet, myös ne tulevat jälkitoimituksena myöhemmin


  • Et pääse itse näkemään, esim. tilauksenseurannasta, tuleeko boxi mukana. Eikä meiltä saada lähetettyä tästä erikseen tietoa heille, joille boxi menee




Postitoimipaikasta riippuen, tänään lähetetty toimitus on perillä jo huomenna.



 



***



 



Muokkaus 15.4.



 



Kaikkien pop-up-tilaajien puhelimet lähtevät tänään 15.4. matkaan, pois lukien alla olevassa listassa mainitut kaksi mallia. Ensin tilanneille lähtee pop-up-lahjat ja lopuille toimitamme samat tarvikkeet jälkitoimituksena. Uutta tilausvahvistusta emme toimita näin jälkikäteen.



 



***



Muokkaus 14.4.



 



Tiedoksi kaikille pop-upista tilauksen tehneille:



 



Huomioithan, että verkkokauppa/tilausvahvistus näyttää normaaleja toimitusaikoja, jotka eivät päde tässä pop-up-myynnissämme. Jos tilasit uuden OnePlus 8:n pop-upin kautta niin toimitusajat ovat seuraavat:



 





  • OnePlus 8 Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Interstellar Glow 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 4.5.


  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8 + 128 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Glacial Green 12 + 256 GB, toimitus heti


  • OnePlus 8 Pro Ultramarine Blue 12 + 256 GB, toimitukset käynnistyvät arviolta 17.4. --> 20.4.




***



Muokkaus 14.4.



 



Pop-up-jonotus on päättynyt kello 1900. Jos et ole siihen mennessä ilmoittautunut jonoon niin pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlus 8 -sarjan puhelimen normaalista ennakkomyynnistä verkkokaupastamme. Toimitus tapahtuu normaalien toimitusaikojen puitteissa.



 



***



 



 



Uusi OnePlus 8 -sarja julkaistaan 14.4. ja pääsemme toimittamaan uutuuslaitteita ensimmäisenä Suomessa. Pop-up-myynti käynnistyy samana iltana kello 19 ja tänä vuonna teemme jotain uutta ja hienoa:



 



järjestämme yhteistyössä OnePlussan kanssa oneplus 8 -sarjan online POP-UP-JONON



 



Jos siis sinä olet kiinnostunut ostamaan OnePlus 8 -sarjan puhelimen ja saamaan sen hyppysiisi ensimmäisten joukossa, ilmoittaudu jonoon tässä ketjussa. Näin pääset tilaamaan uutuuspuhelimen ennen muita sekä saat myös OnePlus-lahjoja pop-up-laatikon kera. Kun tilaat puhelimen tätä kautta niin saat puhelimen itsellesi postitse ennen muita. Hinnat ja muut tiedot OnePlus julkaisee 14.4. kello 18 alkavassa julkaisutilaisuudessa ja kerromme ne toki tässä ketjussa heti, kun mahdollista.



 



Nyt voit siis asua missä päin Suomea tahansa ja saada silti uutuuspuhelimen ennen muita. OnePlus 8 -sarjan pop-up-myynti on Suomessa vain meillä Telialla ja täällä Yhteisössä. Pop-up-puhelimia ja lahjoja on ainoastaan 181 kappaletta, joten toimi nopeasti ja ilmoittaudu jonoon vaikka saman tien! 



 



Eikä siinä vielä kaikki:



 



Hyppää pop-up-jonoon ja tilaa uutuuslaite 14.4. kello 19 alkaen, tee unboxaus puhelimesta sekä mukana tulevasta pop-up-laatikosta sisältöineen ja kerro ensifiilikset tänne Yhteisöön niin olet mukana myös arvonnassa, josta lisätietoa lähempänä pop-up-myynnin aloitusta.



 



online POP-UP-JONO TOIMII NÄIN



 





  1. Ilmoittaudu jonoon kirjoittamalla tähän ketjuun että kyllä kiitos, haluan tilata ja ostaa uuden OnePlussan ennen muita! (Tai jotain muuta, kerro kuitenkin selvästi että haluat jonoon ?) Jos et ole vielä jäsen niin liity ensin jäseneksi, se käy maksutta parissa minuutissa sivun oikeassa yläreunassa olevan linkin kautta. Tämän jälkeen voit ilmoittautua pop-up-jonoon


  2. Yhteisön ylläpito lisää kommenttiisi jononumeron


  3. 14.4. kello 19 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta 181 ensimmäiselle jonossa olevalle linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Tämä linkki toimii vain kello 21 asti


  4. Kello 20 lähetämme Yhteisön yksityisviestin kautta lopuille jonossa oleville, jonosijoitus 182 ja siitä eteenpäin (jotka ovat ilmoittautuneet jonoon 14.4. kello 19 mennessä) linkin verkkokauppaamme, josta pääset uutuuspuhelimen tilaamaan. Myös tämä linkki toimii vain kello 21 asti.


  5. Huomioithan, että saat pop-up-lahjat vain, kun tilaat puhelimen lähettämämme linkin kautta


  6. Saat puhelimen postitse, reilusti ennen muita!


  7. Jos haluat niin unboxaa puhelin ja lahjat, jaa tuotos tänne Yhteisöön ensifiiliksien kera ja osallistut samalla arvontaan, josta lisätietoa tulossa myöhemmin




 



Huomioithan nämä:



 





  • Ilmoittautuminen jonoon ei velvoita sinua ostamaan uutta OnePlussaa pop-up-myynnin alkaessa. Toivomme kuitenkin, että ilmoittaudut jonoon vain jos haluat oikeasti sen ostaa ?


  • Jos käy niin, että pop-up-kylkiäiset pääsevät loppumaan niin toimitamme ne sinulle jälkitoimituksena


  • Jos käy niin, että et ole huomannut tai et halua ilmoittautua pop-up-jonoon, pääset kuitenkin tilaamaan uuden OnePlussan verkkokaupastamme 14.4. kello 19 alkaen. Voit tilata sieltä uuden OnePlussan normaalisti mutta ilman pop-up-kylkiäisiä. Näiden laitteiden toimitus myös käynnistyy myöhemmin




online pop-up-jonossa on myös arvonta



 



Kuten pop-upeissa muutenkin niin jonotuksen aikana kaikenlainen fiilistely on sallittua ja suotavaa. Jaa vaikka parhaimmat jonotusmemet tai vaikka kuvia, joita olet ottanut OnePlus-puhelimellasi. Kaikkien jonottajien ja muiden fiilistelyyn osallistuneiden kesken arvomme OnePlus-yllätyspalkinnon, jonka arvo 69€ tai 109€! Tsekkaa arvonnan säännöt alta klikkaamalla Lue lisää -kohdasta.



 



Tässä vaiheessa ei ole vielä tarkempaa tietoa muun muassa hinnoista mutta aina, kun OnePlussalta valuu tietoa tiedotamme niistä tässä ketjussa. Joten ota ketju seurantaan, jos olet jäsen tilaa hälytykset sähköpostiisi oikean yläreunan hammasratas-painikkeen kautta.



 



Lead with speed ?



 



Ps. Jos aiot seurata ensi tiistain lanseerausstreamia niin osallistu lanseerausfiilistelyyn ja osallistut samalla arvontaan!



 



Hide content



Arvonnan säännöt ja rekisteriseloste Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju




Arvonnan järjestäjä
Telia Finland Oyj, jäljempänä "Telia" (Telia Finland Oyj, Teollisuuskatu 15, 00510 Helsinki, Y-tunnus: 1475607-9, puh. 020401).



 



Osallistumiskelpoisuus
Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt pois lukien Telian sekä kumppaneiden henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä, sekä niiden yhtiöiden ja organisaatioiden työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan kanssa.



 



Osallistumisaika
Arvontaan voi osallistua 6.4. – 14.3.2020 kello 1859 välisenä aikana. Telia ei vastaa teknisistä syistä perille tulemattomista osallistumisista tai puutteellisista, asiattomista tai lukukelvottomista vastauksista.



 



Palkinnot
Palkintoina arvotaan yksi (1) kappale yllätyspalkintoja, arvo 69€ tai 109€. Voittaja voi valita kahdesta vaihtoehdosta yhden. Yksi palkinto per voittaja.



Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi tai muuksi hyödykkeeksi. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi myydä tai siirtää eteenpäin. 



 



Arvontaan osallistuminen



Arvontaan osallistuminen ei edellytä tuotteen tai palvelun ostamista. Arvontaan voi osallistua osallistumalla keskusteluun tässä ketjussa. Yksi kommentti = yksi arpa. Vain yksi arpa per henkilö.



 



Yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisten käyttöön.



 



Arvonnan suorittaminen ja palkinnon lunastus
Arvonta suoritetaan 15.4.2020 kaikkien kilpailuun osallistuneiden kesken. Voitosta ilmoitamme yksityisviestillä Telia Yhteisön kautta 15.4. Jos voittajaa ei tavoiteta kolmen (3) vuorokauden kuluessa, arvotaan uusi voittaja. Telia ei korvaa palkintoa, mikäli osallistujaa ei tavoiteta. Telialla on oikeus julkaista voittajan nimi ja kotipaikkakunta sekä Yhteisön nimimerkki eri medioissa ilman erillistä suostumusta tai korvausta.



Verot
Telia sitoutuu maksamaan lakisääteiset verot näissä virallisissa säännöissä ilmoitetuista palkinnoista. 
Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla tähän arvontaan osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä arvonnan sääntöjä.



 



Rekisteriseloste
Telian henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa www.telia.fi/tietosuoja



 



Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.




Telia Finland Oyj
Helsingissä 6.4.2020





 

Tää alkaa oleen kyllä jo koomista toimintaa! Aspan kanssa juuri lopetin keskustelun ku se päättyi siihen että hän alkaa selvittelemään asiaa??? et en oikein tiedä miten päin pitäisi olla ku eka pitää olla sinn yhteydessä mut aapa vastaa että selvitellään ???


Vähemmän yllättäen aspasta sanotaan että asia selvityksessä ja sen jälkeen keskitytään siihen että koittavat saada lisämyyntiä. No kunhan nyt ensin hoitaisivat nämä vanhat myynnit kuntoon.



@Max11@  kirjoitti:


Tää alkaa oleen kyllä jo koomista toimintaa! Aspan kanssa juuri lopetin keskustelun ku se päättyi siihen että hän alkaa selvittelemään asiaa??? et en oikein tiedä miten päin pitäisi olla ku eka pitää olla sinn yhteydessä mut aapa vastaa että selvitellään ???






Tätä juuri tarkoitin, asiakaspalvelu selvittää tarvittaessa tukun kanssa kunkin tilanteen henkilökohtaisesti. 


Juu sama homma tääläkin, ei ole mitään viestejä tullut postista tai telialta



@TeroRe@  kirjoitti:

@Grade73@  kirjoitti:
Tjaa, eipä minulle ainakaan postin seurannan mukaan ole pakettia tulossa... Vieläkään!? 

Ne on kuitenkin matkalla tällä hetkellä. Ei liity tähän OnePlus pop-upiin mutta meillä on ollut hivenen viivettä tilausseurannan päivittymisen kanssa (yleisellä tasolla siis), uskon että sinun kohdallasi voi olla tästä kyse.


Tilausseuranta?.. Mutta porukat puhuu paketin seurannasta. Se syntyy kun posti ottaa paketin vastaan Telialta. 


Selvitellään meinasi asiakaspalvelija chatissä... Aikamoista toimintaa... Ei hyvä!!!! 


Sama juttu, kuulemma selvitetään ja soitellaan huomenna, itelle tuli ongelma kun se bitti oli kaatunut tilatessa ja alkuperaisessä tilus vahvistuksesta puuttui se boxi, niin nyt ei yhtäkkiä tiedetäkkään koko asiasta mitään.


On tämä kyllä melkoinen työmaa, ensin Telia itse mokaa kun on vähän bittiä vinossa ja sen vuoksi ei tullut kaikille tuota pop-up boksia tilaukseen mukaan. Sitten viivytellään sen lähettämisen kanssa monta viikkoa, jonka jälkeen asiakkaan pitäisi vielä aspan kanssa taistella tuosta boksista. Eilen aspa sanoi lähettävänsä kohta viestin asiasta, no eipä kuulunut yhteydenottoa, eli sama viivytystaistelu jatkuu Telian suunnalta.



@elpollo@  kirjoitti:

On tämä kyllä melkoinen työmaa, ensin Telia itse mokaa kun on vähän bittiä vinossa ja sen vuoksi ei tullut kaikille tuota pop-up boksia tilaukseen mukaan. Sitten viivytellään sen lähettämisen kanssa monta viikkoa, jonka jälkeen asiakkaan pitäisi vielä aspan kanssa taistella tuosta boksista. Eilen aspa sanoi lähettävänsä kohta viestin asiasta, no eipä kuulunut yhteydenottoa, eli sama viivytystaistelu jatkuu Telian suunnalta.


Juurikin tämä. Alkaa olla aika *******ettu olo. Mulla on nyt tasan viikko siitä kun laitoin aspaan viestiä eikä ole mitään kuulunut sieltä... 


Taas kului viikko reklamaation kanssa. Nyt on kulunut 40 päivää ensimmäisen reklamaation jättämisestä. Ainoa vastine kolmesta asiakaspalveluun tehdystä soitosta on ollut yksi saapunut tekstiviesti. Asiakaspalvelun lupaamia yhteydenottoja ei ole toteutettu yhtäkään. 

 

Tyylikkäästi hoidettu asian jälkiselvittely olisi edes vähän parantanut tätä sekasotkua, mutta näyttää olevan pelkkää *******usta koko homma.


Kun näitä juttuja lukee niin ei kovin suurta luottoa ole että aspan kautta tapahtuu mitään, mutta koitellaan nyt sitten joka päivä sieltä kysellä. Tänään oli sama viesti sieltä suunnalta, että mitään ei osata sanoa ja asiaa selvitellään. Ei vaan pysty käsittämään pieni ihminen miten se selvittely voi olla noin vaikeaa.


Tän päivän tilanne katsaus asiaan aspan puolelta se että boxit ovat heiltä jälleen loppu eikä vielä ole tiedossa koska niitä tulee lisää ? ( eli tässäkään asiassa ei vissiin menty tilausjärjestyksessä?)


Asikaspalvelija vastasi minulle, että asiaa selvitetään laitepuolella ja ilmoittelevat minulle sitten... Kovasti on asialla selvittelijöitä mutta mitään ei tunnu tapahtuvan?!? 



@Max11@  kirjoitti:

Tän päivän tilanne katsaus asiaan aspan puolelta se että boxit ovat heiltä jälleen loppu eikä vielä ole tiedossa koska niitä tulee lisää ? ( eli tässäkään asiassa ei vissiin menty tilausjärjestyksessä?)


Pop up boxin tarvikkeita (sandstone kuoret ja bullets z kuulokkeet) näyttäisi silti olevan verkkokaupassa saatavilla että mistähän ne on loppu ?


Oletan tässä tapauksessa että tuolla loppumisella meinataan sitä että ne tarvikkeet tulevat kuitenkin siinä pop-up Laatikossa missä alunperin ois pitänyt myös sen luurin tulla. Ja nuo kyseiset laatikot loppuivat jälleen kesken


Mulle aspasta vastasi "selvitellään", repesin ja oli pakko keskeyttää ja selittää miksi naurattaa. Aspan setä kysyi minulta että mitä tarvikkeita heidän pitäisi toimittaa. Selitin tämän pop up tilanteen hänelle sitten.

 

Seuraavana päivänä sain vastauksen:

 

Tiedustelin kaupanpäällisiä meidän varastolta ja ovat tällä hetkellä loppuneet. Tilaus on kyllä sisässä sinun osaltasi ja saat ne heti kun tuotepaketteja saadaan lisää varastoon. Tarkkaa aikaa eivät osanneet sanoa.


Tekstari tuli:

 

"Hei,Toimitamme tilaamasi tuotteet niin pian kuin mahdollista. Pahoittelemme, että jouduimme poikkeuksellisesti siirtämään tilauksesi toimitusaikaa. Toivottavasti muutoksesta ei aiheudu sinulle haittaa. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. T.Telia"

 

Kait ne on sit loppu... Odotus jatkuu... Mahtavat olla Oneplussallakin tyytyväisiä miten Telia on hoitanut tämän popup homman!? 

 

 

 

 


Sitä en ymmärrä, että jos valmistaja lupaa operaattorille x määrän bokseja ja operaattori myy pop up tyyliin jonossa saman määrän, niin kuinka ne voi loppua isolta osalta?



@Jokkevaan@  kirjoitti:

Sitä en ymmärrä, että jos valmistaja lupaa operaattorille x määrän bokseja ja operaattori myy pop up tyyliin jonossa saman määrän, niin kuinka ne voi loppua isolta osalta?


Näitä miksi-kysymyksiä on Telialle tarjottu monissa ongelmissa, mutta vastaukset ovat usein olleet tasoa "en kommentoi" Telialla puuttuu peruspsykologia, joka sanoo että kunnioitus heitä kohtaan vain huononee, jos eivät kerro mitään konkreettista siitä miksi lupauksia ei pidetä asiakkaan suuntaan.

 

Surullista olisi, jos ylin johto kunnioittaa asiakasta, mutta ei edes tiedä miten alatason työntekijät täällä käsittelevät vasemmalla kädellä asiakkaan tarpeita. 



@Jokkevaan@  kirjoitti:


Sitä en ymmärrä, että jos valmistaja lupaa operaattorille x määrän bokseja ja operaattori myy pop up tyyliin jonossa saman määrän, niin kuinka ne voi loppua isolta osalta?






Näissä boxeissahan oli tosiaan alunperin se haaste, että emme voineet kertoa muuta kuin yhteismäärän ja senkin varoen paljastamasta mitään muuta. Tästä syystä jaoimme jonottajat kahteen ryhmään, 181 jonossa ensimmäistä saa linkin ensin ja siitä seuraavat tuntia myöhemmin. Tiesimme jo etukäteen, että koska boxeja oli 181 ja ne jakautuivat kahdelle eri puhelinmallille niin ne eivät tule riittämään kaikille jonottajille koska voi olla, että jompaa kumpaa mallia tilataan enemmän kuin toista. Tästä samasta syystä varoitimme jo etukäteen, että kylkiäiset (eli ne boxiin kuuluvat tarvikkeet) voivat loppua mutta että toimitamme ne myöhemmin.



 



Meillä oli tosiaan myös alun perin ajatus, että se boxi ei ole niin tärkeä vaan sen sisältö eli tarvikkeet, jotka boxista löytyy, on se juttu. Tämä ilmeni kuitenkin hyvin nopeasti, että olimme väärässä. Myös itse pahvisen boxin koitte tärkeäksi.



 



Tämä ei ole selittelyä, haluan vain vielä kerrata näitä taustoja tästä pop-upista.


Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 


Kyllä tää on naurettavan pitkä aika odotuttaa asiakasta, myydään tavaraa mutta toimitetaan vaan osa ja sitten selitellään milloin mitäkin.

 

Tämä bitti vinossa homma on kyllä hoidettu niin surkeasti, kysehän oli siis Telian virheestä, josta saivat kärsiä innokkaimmat puhelimen tilaajat ja odotus vaan jatkuu, nyt asiakas vaan palloteltiin aspasta kyselemään tätä asiaa.

 

Rahat kelpasi Telialle, mutta näköjään heillä ei sitten ole mitään aikomusta kunnioittaa tehtyä sopimusta.



@Grade73@  kirjoitti:

Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 


Sain jälkitoimituksena puuttuneet kapistukset ja tilausaika oli 14.4. klo 19.42. Tarkoittanee sitä, ettei tilausajalla tai -järjestyksellä ole ollut mitään merkitystä, vaikka jossain välissä niin taidettiin väittää.



@MontyMole@  kirjoitti:

@Grade73@  kirjoitti:

Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 


Sain jälkitoimituksena puuttuneet kapistukset ja tilausaika oli 14.4. klo 19.42. Tarkoittanee sitä, ettei tilausajalla tai -järjestyksellä ole ollut mitään merkitystä, vaikka jossain välissä niin taidettiin väittää.


Joo ei ole. Itse tilasin noin 5min ennen tarjouksen sulkeutumista ja roippeet tuli jo muutama viikko sitten. Ne oli tosin myöhässä noin kuukauden, mutta tuli kuitenkin. Eli näyttää siltä, että ekojen joukossa olleille jäi musta pekka käteen. 



@Var1ety@  kirjoitti:



@MontyMole@  kirjoitti:



@Grade73@  kirjoitti:


Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 






Sain jälkitoimituksena puuttuneet kapistukset ja tilausaika oli 14.4. klo 19.42. Tarkoittanee sitä, ettei tilausajalla tai -järjestyksellä ole ollut mitään merkitystä, vaikka jossain välissä niin taidettiin väittää.






Joo ei ole. Itse tilasin noin 5min ennen tarjouksen sulkeutumista ja roippeet tuli jo muutama viikko sitten. Ne oli tosin myöhässä noin kuukauden, mutta tuli kuitenkin. Eli näyttää siltä, että ekojen joukossa olleille jäi musta pekka käteen. 






Totta, osassa tilauksia järjestys meni ikävä kyllä tosiaan rikki, 17.4. kirjoitin näin (ryhmittelin nyt tuon tekstin selkeyden vuoksi kahteen kappaleeseen):



 




@TeroRe@  kirjoitti:


Tilannetieto toimituksista.



 



Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena.



 



Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.






 


Vastaa