Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

805 kommenttia

Tää alkaa oleen kyllä jo koomista toimintaa! Aspan kanssa juuri lopetin keskustelun ku se päättyi siihen että hän alkaa selvittelemään asiaa??? et en oikein tiedä miten päin pitäisi olla ku eka pitää olla sinn yhteydessä mut aapa vastaa että selvitellään ???

Vähemmän yllättäen aspasta sanotaan että asia selvityksessä ja sen jälkeen keskitytään siihen että koittavat saada lisämyyntiä. No kunhan nyt ensin hoitaisivat nämä vanhat myynnit kuntoon.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Max11@  kirjoitti:


Tää alkaa oleen kyllä jo koomista toimintaa! Aspan kanssa juuri lopetin keskustelun ku se päättyi siihen että hän alkaa selvittelemään asiaa??? et en oikein tiedä miten päin pitäisi olla ku eka pitää olla sinn yhteydessä mut aapa vastaa että selvitellään ???






Tätä juuri tarkoitin, asiakaspalvelu selvittää tarvittaessa tukun kanssa kunkin tilanteen henkilökohtaisesti. 

Juu sama homma tääläkin, ei ole mitään viestejä tullut postista tai telialta


@TeroRe@  kirjoitti:

@Grade73@  kirjoitti:
Tjaa, eipä minulle ainakaan postin seurannan mukaan ole pakettia tulossa... Vieläkään!? 

Ne on kuitenkin matkalla tällä hetkellä. Ei liity tähän OnePlus pop-upiin mutta meillä on ollut hivenen viivettä tilausseurannan päivittymisen kanssa (yleisellä tasolla siis), uskon että sinun kohdallasi voi olla tästä kyse.


Tilausseuranta?.. Mutta porukat puhuu paketin seurannasta. Se syntyy kun posti ottaa paketin vastaan Telialta. 

Selvitellään meinasi asiakaspalvelija chatissä... Aikamoista toimintaa... Ei hyvä!!!! 

Sama juttu, kuulemma selvitetään ja soitellaan huomenna, itelle tuli ongelma kun se bitti oli kaatunut tilatessa ja alkuperaisessä tilus vahvistuksesta puuttui se boxi, niin nyt ei yhtäkkiä tiedetäkkään koko asiasta mitään.

On tämä kyllä melkoinen työmaa, ensin Telia itse mokaa kun on vähän bittiä vinossa ja sen vuoksi ei tullut kaikille tuota pop-up boksia tilaukseen mukaan. Sitten viivytellään sen lähettämisen kanssa monta viikkoa, jonka jälkeen asiakkaan pitäisi vielä aspan kanssa taistella tuosta boksista. Eilen aspa sanoi lähettävänsä kohta viestin asiasta, no eipä kuulunut yhteydenottoa, eli sama viivytystaistelu jatkuu Telian suunnalta.


@elpollo@  kirjoitti:

On tämä kyllä melkoinen työmaa, ensin Telia itse mokaa kun on vähän bittiä vinossa ja sen vuoksi ei tullut kaikille tuota pop-up boksia tilaukseen mukaan. Sitten viivytellään sen lähettämisen kanssa monta viikkoa, jonka jälkeen asiakkaan pitäisi vielä aspan kanssa taistella tuosta boksista. Eilen aspa sanoi lähettävänsä kohta viestin asiasta, no eipä kuulunut yhteydenottoa, eli sama viivytystaistelu jatkuu Telian suunnalta.


Juurikin tämä. Alkaa olla aika *******ettu olo. Mulla on nyt tasan viikko siitä kun laitoin aspaan viestiä eikä ole mitään kuulunut sieltä... 

Taas kului viikko reklamaation kanssa. Nyt on kulunut 40 päivää ensimmäisen reklamaation jättämisestä. Ainoa vastine kolmesta asiakaspalveluun tehdystä soitosta on ollut yksi saapunut tekstiviesti. Asiakaspalvelun lupaamia yhteydenottoja ei ole toteutettu yhtäkään. 

 

Tyylikkäästi hoidettu asian jälkiselvittely olisi edes vähän parantanut tätä sekasotkua, mutta näyttää olevan pelkkää *******usta koko homma.

Kun näitä juttuja lukee niin ei kovin suurta luottoa ole että aspan kautta tapahtuu mitään, mutta koitellaan nyt sitten joka päivä sieltä kysellä. Tänään oli sama viesti sieltä suunnalta, että mitään ei osata sanoa ja asiaa selvitellään. Ei vaan pysty käsittämään pieni ihminen miten se selvittely voi olla noin vaikeaa.

Tän päivän tilanne katsaus asiaan aspan puolelta se että boxit ovat heiltä jälleen loppu eikä vielä ole tiedossa koska niitä tulee lisää ? ( eli tässäkään asiassa ei vissiin menty tilausjärjestyksessä?)

Asikaspalvelija vastasi minulle, että asiaa selvitetään laitepuolella ja ilmoittelevat minulle sitten... Kovasti on asialla selvittelijöitä mutta mitään ei tunnu tapahtuvan?!? 


@Max11@  kirjoitti:

Tän päivän tilanne katsaus asiaan aspan puolelta se että boxit ovat heiltä jälleen loppu eikä vielä ole tiedossa koska niitä tulee lisää ? ( eli tässäkään asiassa ei vissiin menty tilausjärjestyksessä?)


Pop up boxin tarvikkeita (sandstone kuoret ja bullets z kuulokkeet) näyttäisi silti olevan verkkokaupassa saatavilla että mistähän ne on loppu ?

Oletan tässä tapauksessa että tuolla loppumisella meinataan sitä että ne tarvikkeet tulevat kuitenkin siinä pop-up Laatikossa missä alunperin ois pitänyt myös sen luurin tulla. Ja nuo kyseiset laatikot loppuivat jälleen kesken

Mulle aspasta vastasi "selvitellään", repesin ja oli pakko keskeyttää ja selittää miksi naurattaa. Aspan setä kysyi minulta että mitä tarvikkeita heidän pitäisi toimittaa. Selitin tämän pop up tilanteen hänelle sitten.

 

Seuraavana päivänä sain vastauksen:

 

Tiedustelin kaupanpäällisiä meidän varastolta ja ovat tällä hetkellä loppuneet. Tilaus on kyllä sisässä sinun osaltasi ja saat ne heti kun tuotepaketteja saadaan lisää varastoon. Tarkkaa aikaa eivät osanneet sanoa.

Tekstari tuli:

 

"Hei,Toimitamme tilaamasi tuotteet niin pian kuin mahdollista. Pahoittelemme, että jouduimme poikkeuksellisesti siirtämään tilauksesi toimitusaikaa. Toivottavasti muutoksesta ei aiheudu sinulle haittaa. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on lähetetty. T.Telia"

 

Kait ne on sit loppu... Odotus jatkuu... Mahtavat olla Oneplussallakin tyytyväisiä miten Telia on hoitanut tämän popup homman!? 

 

 

 

 

Sitä en ymmärrä, että jos valmistaja lupaa operaattorille x määrän bokseja ja operaattori myy pop up tyyliin jonossa saman määrän, niin kuinka ne voi loppua isolta osalta?


@Jokkevaan@  kirjoitti:

Sitä en ymmärrä, että jos valmistaja lupaa operaattorille x määrän bokseja ja operaattori myy pop up tyyliin jonossa saman määrän, niin kuinka ne voi loppua isolta osalta?


Näitä miksi-kysymyksiä on Telialle tarjottu monissa ongelmissa, mutta vastaukset ovat usein olleet tasoa "en kommentoi" Telialla puuttuu peruspsykologia, joka sanoo että kunnioitus heitä kohtaan vain huononee, jos eivät kerro mitään konkreettista siitä miksi lupauksia ei pidetä asiakkaan suuntaan.

 

Surullista olisi, jos ylin johto kunnioittaa asiakasta, mutta ei edes tiedä miten alatason työntekijät täällä käsittelevät vasemmalla kädellä asiakkaan tarpeita. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Jokkevaan@  kirjoitti:


Sitä en ymmärrä, että jos valmistaja lupaa operaattorille x määrän bokseja ja operaattori myy pop up tyyliin jonossa saman määrän, niin kuinka ne voi loppua isolta osalta?






Näissä boxeissahan oli tosiaan alunperin se haaste, että emme voineet kertoa muuta kuin yhteismäärän ja senkin varoen paljastamasta mitään muuta. Tästä syystä jaoimme jonottajat kahteen ryhmään, 181 jonossa ensimmäistä saa linkin ensin ja siitä seuraavat tuntia myöhemmin. Tiesimme jo etukäteen, että koska boxeja oli 181 ja ne jakautuivat kahdelle eri puhelinmallille niin ne eivät tule riittämään kaikille jonottajille koska voi olla, että jompaa kumpaa mallia tilataan enemmän kuin toista. Tästä samasta syystä varoitimme jo etukäteen, että kylkiäiset (eli ne boxiin kuuluvat tarvikkeet) voivat loppua mutta että toimitamme ne myöhemmin.



 



Meillä oli tosiaan myös alun perin ajatus, että se boxi ei ole niin tärkeä vaan sen sisältö eli tarvikkeet, jotka boxista löytyy, on se juttu. Tämä ilmeni kuitenkin hyvin nopeasti, että olimme väärässä. Myös itse pahvisen boxin koitte tärkeäksi.



 



Tämä ei ole selittelyä, haluan vain vielä kerrata näitä taustoja tästä pop-upista.

Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 

Kyllä tää on naurettavan pitkä aika odotuttaa asiakasta, myydään tavaraa mutta toimitetaan vaan osa ja sitten selitellään milloin mitäkin.

 

Tämä bitti vinossa homma on kyllä hoidettu niin surkeasti, kysehän oli siis Telian virheestä, josta saivat kärsiä innokkaimmat puhelimen tilaajat ja odotus vaan jatkuu, nyt asiakas vaan palloteltiin aspasta kyselemään tätä asiaa.

 

Rahat kelpasi Telialle, mutta näköjään heillä ei sitten ole mitään aikomusta kunnioittaa tehtyä sopimusta.


@Grade73@  kirjoitti:

Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 


Sain jälkitoimituksena puuttuneet kapistukset ja tilausaika oli 14.4. klo 19.42. Tarkoittanee sitä, ettei tilausajalla tai -järjestyksellä ole ollut mitään merkitystä, vaikka jossain välissä niin taidettiin väittää.


@MontyMole@  kirjoitti:

@Grade73@  kirjoitti:

Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 


Sain jälkitoimituksena puuttuneet kapistukset ja tilausaika oli 14.4. klo 19.42. Tarkoittanee sitä, ettei tilausajalla tai -järjestyksellä ole ollut mitään merkitystä, vaikka jossain välissä niin taidettiin väittää.


Joo ei ole. Itse tilasin noin 5min ennen tarjouksen sulkeutumista ja roippeet tuli jo muutama viikko sitten. Ne oli tosin myöhässä noin kuukauden, mutta tuli kuitenkin. Eli näyttää siltä, että ekojen joukossa olleille jäi musta pekka käteen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Var1ety@  kirjoitti:



@MontyMole@  kirjoitti:



@Grade73@  kirjoitti:


Mitenkäs meni boksien ja tavaroiden jako? Ensimmäisenä tilanneet saivat ekana jne? Itse tein tilauksen 19:07. Ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Boksia tuskin tulee... Alkaa olla mielestäni aika kohtuuton aika jälkitoimituksillekkin vai? 






Sain jälkitoimituksena puuttuneet kapistukset ja tilausaika oli 14.4. klo 19.42. Tarkoittanee sitä, ettei tilausajalla tai -järjestyksellä ole ollut mitään merkitystä, vaikka jossain välissä niin taidettiin väittää.






Joo ei ole. Itse tilasin noin 5min ennen tarjouksen sulkeutumista ja roippeet tuli jo muutama viikko sitten. Ne oli tosin myöhässä noin kuukauden, mutta tuli kuitenkin. Eli näyttää siltä, että ekojen joukossa olleille jäi musta pekka käteen. 






Totta, osassa tilauksia järjestys meni ikävä kyllä tosiaan rikki, 17.4. kirjoitin näin (ryhmittelin nyt tuon tekstin selkeyden vuoksi kahteen kappaleeseen):



 




@TeroRe@  kirjoitti:


Tilannetieto toimituksista.



 



Niihin tilauksiin, joiden tilausvahvistuksiin tuli jo alun perin maininta pop-up-boxista, saamme toimitettua boxin puhelimen mukana ja osaan tilauksista se tulee jälkitoimituksena.



 



Niihin tilauksiin, joissa boxi ei näy tilausvahvistuksessa, olemme lisänneet manuaalisesti boxin jälkikäteen ja näissä tilausjärjestys on mennyt osassa rikki. Näistä tilaajista osa siis saa boxin, osa ei.






 

Vastaa