Skip to main content

Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju


Näytä ensimmäinen kirjoitus

  • Uusi jäsen
  • 5. kesäkuuta 2020

Jepjep, Hoitakaas loputkin tarvikkeet odottajille! Vielä olis mahkut alle 2kk:den jälkitoimitukseen tilauspäivästä ?


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 5. kesäkuuta 2020

@Grade73@  kirjoitti:

Jepjep, Hoitakaas loputkin tarvikkeet odottajille! Vielä olis mahkut alle 2kk:den jälkitoimitukseen tilauspäivästä ?


Ehdottomasti. Vaikka ei siltä näytä niin we are working on it :) Kontaktoimme eilen muutamia tilaajia ja tänään soittokierros jatkuu.


  • Uusi jäsen
  • 5. kesäkuuta 2020

Kyllä! Tänne tullut puhelu ja hommat etenee?? painakaas meille joku hyvä tarjous langattomaan laturiin nii saa senkin talouteen ??


  • Uusi jäsen
  • 5. kesäkuuta 2020

Aha, mä sai puhelun etten saa koskaan luvattuja tarvikkeita. Tarjottiin hyvityksenä HK kaiutinta, saman jonka olen ostanut Telialta vuosi sitten. En suostunut. Tilanne auki edelleen, mutta perkule että *******ii.


  • Uusi jäsen
  • 5. kesäkuuta 2020

No peekele, Mikä oli syy ettet saa?

 

Olivat kans soittanut tänään. En pystynyt vastaa.

 

Sitten tuli viestiä että:  "Hei, sinulle on nyt tilattu OnePlus 8 tilaukselle kuuluneet PopUp -paketin tuotteet. Saat Postilta tiedon, kun lähetys on noudettavissa. Lisätietoja asiakaspalvelustamme 020 690 400 (mpm/pvm). T.Telia"

 

Ja nyt tuli viestiä että pakattu ja pian lähtee postiin + seurantatunnus... 


  • Uusi jäsen
  • 5. kesäkuuta 2020

"Niitä ei valitettavasti ole enempää eikä saa valmistajalta lisää"


  • Uusi jäsen
  • 5. kesäkuuta 2020

Mulla olisi Hämeenlinnassa paperikassi ja pop-up paketti, ilman sisältöä. Voisin antaa tämän jollekkin "keräilijälle" jos joku haluaa


  • Uusi jäsen
  • 5. kesäkuuta 2020

@K0nna@  kirjoitti:

Mulla olisi Hämeenlinnassa paperikassi ja pop-up paketti, ilman sisältöä. Voisin antaa tämän jollekkin "keräilijälle" jos joku haluaa


?????


  • Uusi jäsen
  • 8. kesäkuuta 2020

 

 

Tämän setin hain postista... Eiköhän tämä ole osaltani tässä. 


  • Uusi jäsen
  • 11. kesäkuuta 2020

@TeroRe  kirjoitti:Ehdottomasti. Vaikka ei siltä näytä niin we are working on it :) Kontaktoimme eilen muutamia tilaajia ja tänään soittokierros jatkuu.

Mitenkäs reklamaation hoitaminen? Nyt on kulunut 49 päivää 1. reklamaation jättämisestä. Toisen tein sinun yksityisviestillä antamien ohjeiden mukaisesti. Saldo on tällä hetkellä:

 

- kolme minun Telian asiakaspalveluun tekemää soittoa

- kolme Telian asiakaspalvelun lupaamaa soittoa, joista yksikään ei toteutunut

- yksi Telian asiakaspalvelusta saapunut tekstiviesti

 

On kyllä *******aa asiakaspalvelua.

 

Mitäs @TeroRe aiotte tehdä tälle asialle?


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 12. kesäkuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:

Mitenkäs reklamaation hoitaminen? Nyt on kulunut 49 päivää 1. reklamaation jättämisestä. Toisen tein sinun yksityisviestillä antamien ohjeiden mukaisesti. Saldo on tällä hetkellä:

- kolme minun Telian asiakaspalveluun tekemää soittoa

- kolme Telian asiakaspalvelun lupaamaa soittoa, joista yksikään ei toteutunut

- yksi Telian asiakaspalvelusta saapunut tekstiviesti

 

On kyllä *******aa asiakaspalvelua.

 

Mitäs @TeroRe aiotte tehdä tälle asialle?

Tämän ei pitäisi olla näin vaikeaa. Luotan prosesseihimme mutta nyt puhallan pelin poikki, hyvä kun laitoit vielä kommenttia. Laitan sinulle privaa.


  • Uusi jäsen
  • 12. kesäkuuta 2020

Nyt alkaa omakin kuppi menemään nurin, tosiaan minulle viime viikolla ilmoittettiin etten saa ollenkaan luvattua pakettia, tilalle tarjottiin kaiutinta, johon en suostunut. Aspan tätin piti soittaa uudelleen alkuviikosta ja tarjota jotain muuta. No ei tietenkään soitettu tai yhtään mitään. Ei voi kun ihmetellä kuinka hemmetin huonosti asiat voi hoitaa ja kuinka ne voi hoitaa koko ajan entistäkin huonommin.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 12. kesäkuuta 2020

@Jokkevaan@  kirjoitti:

Nyt alkaa omakin kuppi menemään nurin, tosiaan minulle viime viikolla ilmoittettiin etten saa ollenkaan luvattua pakettia, tilalle tarjottiin kaiutinta, johon en suostunut. Aspan tätin piti soittaa uudelleen alkuviikosta ja tarjota jotain muuta. No ei tietenkään soitettu tai yhtään mitään. Ei voi kun ihmetellä kuinka hemmetin huonosti asiat voi hoitaa ja kuinka ne voi hoitaa koko ajan entistäkin huonommin.


Tsekkaamme myös tämän.


  • Uusi jäsen
  • 15. kesäkuuta 2020

Pop up meni minun osalta hyvin, vaikka pientä viivästelyä toimituksissa olikin ,niin kyllä reppu ja pullo oli hyvä hyvitys siitä. Edellisen OnePlus kutosen ostin myös popista,silloin olin jonossa toisena ja sain myös silloin repun ja t-paidan,että hyvä jatkumo.Kiitos Telia.


  • Uusi jäsen
  • 18. kesäkuuta 2020

@TeroRe@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

Mitenkäs reklamaation hoitaminen? Nyt on kulunut 49 päivää 1. reklamaation jättämisestä. Toisen tein sinun yksityisviestillä antamien ohjeiden mukaisesti. Saldo on tällä hetkellä:

- kolme minun Telian asiakaspalveluun tekemää soittoa

- kolme Telian asiakaspalvelun lupaamaa soittoa, joista yksikään ei toteutunut

- yksi Telian asiakaspalvelusta saapunut tekstiviesti

 

On kyllä *******aa asiakaspalvelua.

 

Mitäs @TeroRe aiotte tehdä tälle asialle?

Tämän ei pitäisi olla näin vaikeaa. Luotan prosesseihimme mutta nyt puhallan pelin poikki, hyvä kun laitoit vielä kommenttia. Laitan sinulle privaa.


Taas kului viikko ja Telian suunnalta ainoa yhteydenotto on @TeroRen yksityisviesti. Mainitut prosessit on joko umpisurkeita tai toimimattomia.

 

Mitenkäs @Jokkevaan sinun asia etenee?


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • 18. kesäkuuta 2020

Viestittelimme jo @MontyMole kanssa, tsekkaamme tämän kuntoon. Reklamaatiota on käsitelty mutta viestinnässä tapahtunut jotain.


  • Uusi jäsen
  • 18. kesäkuuta 2020

Hyväksyin eilen vihdoin tulleeseen yhteydenottoon, että puhelunlaskussa hyvitetään ja sain yhdet kuoret.


  • Uusi jäsen
  • 23. kesäkuuta 2020

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.


  • Uusi jäsen
  • 15. heinäkuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.


*******elleen se tämäkin meni. Puhelinkeskustelussa 23.6. luvattiin, että hyvitys laitetaan heti maksuun ja se on tilillä viimeistään kahden viikon kuluttua. Nyt on kulunut kolme viikkoa ja euroakaan ei ole ilmestynyt tilille. Yksinkertaisesti mikään ei ole tässä prosessissa edennyt puhelinkeskusteluissa ja viesteissä luvatulla tavalla. Uskooko joku, että tämä oma tapaus olisi joku yksittäistapaus, jossa kaikki mahdollinen meni pieleen?

 

Mitenkäs @TeroRe on. Vieläkö on luottamus korkealla Telian prosesseihin?


  • Uusi jäsen
  • 21. heinäkuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.


*******elleen se tämäkin meni. Puhelinkeskustelussa 23.6. luvattiin, että hyvitys laitetaan heti maksuun ja se on tilillä viimeistään kahden viikon kuluttua. Nyt on kulunut kolme viikkoa ja euroakaan ei ole ilmestynyt tilille. Yksinkertaisesti mikään ei ole tässä prosessissa edennyt puhelinkeskusteluissa ja viesteissä luvatulla tavalla. Uskooko joku, että tämä oma tapaus olisi joku yksittäistapaus, jossa kaikki mahdollinen meni pieleen?

 

Mitenkäs @TeroRe on. Vieläkö on luottamus korkealla Telian prosesseihin?


Neljä viikkoa kulunut ja hyvitystä ei ole edelleenkään maksettu. Surkeaa toimintaa. Miten te Telialla pystyitte epäonnistumaan kaikissa tämän tapauksen vaiheissa?


NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 21. heinäkuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:


Neljä viikkoa kulunut ja hyvitystä ei ole edelleenkään maksettu. Surkeaa toimintaa. Miten te Telialla pystyitte epäonnistumaan kaikissa tämän tapauksen vaiheissa?


Tero on itseasiassa lomilla juuri, niin ei ole nyt vastailemassa tähän ketjuun. Oikeastaan pyytäisinkin, että otat @MontyMole yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilanne. Missään hyvityksissä ei mene näin kauaa, että ne näkyvät laskulla tai päätyvät tilille.


  • Uusi jäsen
  • 21. heinäkuuta 2020

@NikoNo@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:


Neljä viikkoa kulunut ja hyvitystä ei ole edelleenkään maksettu. Surkeaa toimintaa. Miten te Telialla pystyitte epäonnistumaan kaikissa tämän tapauksen vaiheissa?


Tero on itseasiassa lomilla juuri, niin ei ole nyt vastailemassa tähän ketjuun. Oikeastaan pyytäisinkin, että otat @MontyMole yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilanne. Missään hyvityksissä ei mene näin kauaa, että ne näkyvät laskulla tai päätyvät tilille.


@NikoNo, valitettavasti ei pidä paikkaansa.

 

Selvitin asiaa jo viime viikolla asiakaspalvelun kanssa. Totesivat, että kahden viikon luvattu maksuaika oli liian optimistisesti luvattu asiakaspalvelun toimesta. Tilinumerokin tarkistettiin. Kuulemma kestää ja nyt on kestänyt neljä viikkoa. Toimaton prosessi käännettiin asiakaspalvelun henkilön niskoille, joka oli luvannut hyvityksen maksun kahden viikon kuluessa.

 

Pieleen menivät myös reklamaation käsittely (käsittelyaika n. 50 päivää, jotain meni pieleen) ja käsittelyn lopputulemasta tiedottaminen (unohtivat ilmoittaa minulle, jotain meni pieleen). Asiakaspalvelun ja @TeroRe:n mukaan aina "jotain on mennyt prosessissa pieleen". Kyllä vain, pieleen on mennyt ihan kaikissa prosessin vaiheissa alkaen tuotteen ostamisesta.


NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 21. heinäkuuta 2020

@MontyMole@  kirjoitti:


@NikoNo, valitettavasti ei pidä paikkaansa.

 

Selvitin asiaa jo viime viikolla asiakaspalvelun kanssa. Totesivat, että kahden viikon luvattu maksuaika oli liian optimistisesti luvattu asiakaspalvelun toimesta. Tilinumerokin tarkistettiin. Kuulemma kestää ja nyt on kestänyt neljä viikkoa. Toimaton prosessi käännettiin asiakaspalvelun henkilön niskoille, joka oli luvannut hyvityksen maksun kahden viikon kuluessa.


Kuulostaa turhan pitkältä ajalta. Voisitko ottaa vielä uudemman kerran yhteyttä, niin katsotaan tilannetta?


  • Uusi jäsen
  • 22. heinäkuuta 2020

@NikoNo@  kirjoitti:

@MontyMole@  kirjoitti:


@NikoNo, valitettavasti ei pidä paikkaansa.

 

Selvitin asiaa jo viime viikolla asiakaspalvelun kanssa. Totesivat, että kahden viikon luvattu maksuaika oli liian optimistisesti luvattu asiakaspalvelun toimesta. Tilinumerokin tarkistettiin. Kuulemma kestää ja nyt on kestänyt neljä viikkoa. Toimaton prosessi käännettiin asiakaspalvelun henkilön niskoille, joka oli luvannut hyvityksen maksun kahden viikon kuluessa.


Kuulostaa turhan pitkältä ajalta. Voisitko ottaa vielä uudemman kerran yhteyttä, niin katsotaan tilannetta?


@NikoNo tämän päivän vastaus asiakaspalvelusta: Maksuissa kestää. Kuulemma ihan normaalia, että hyvitysten maksamisessa kestää viikkoja. Tätä koetettiin lieventää sillä, että kestäähän muillakin operaattoreilla (?). Kyllä on surkeaa toimintaa.


HannaSu
Telialainen
  • Telialainen
  • 22. heinäkuuta 2020

Moikka @MontyMole

 

Pahoittelut minunkin puolesta, että tuon hyvityksen kanssa on kestänyt näin kauan. Jos asiakaspalvelusta on sanottu, että hyvitys on kuitenkin tehty, niin tällä hetkellä ei auta muuta kuin odotella.


Vastaa