Ainoana Suomessa: Virallinen OnePlus 8 -sarjan online pop-up-myyntiketju



Näytä ensimmäinen kirjoitus

805 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:


@MontyMole@  kirjoitti:

No niin, nyt on oma reklamaatio lopultakin käsitelty ja hoidettu pois alta. Siinäkin tosin oli vielä oma vääntönsä, mutta sen jälkeen lopputulos oli ok sekä myyjätaholle että minulle. Vähän lievitti koko prosessin aiheuttamaa ketutusta. Minun osalta tämä oli tässä.




*******elleen se tämäkin meni. Puhelinkeskustelussa 23.6. luvattiin, että hyvitys laitetaan heti maksuun ja se on tilillä viimeistään kahden viikon kuluttua. Nyt on kulunut kolme viikkoa ja euroakaan ei ole ilmestynyt tilille. Yksinkertaisesti mikään ei ole tässä prosessissa edennyt puhelinkeskusteluissa ja viesteissä luvatulla tavalla. Uskooko joku, että tämä oma tapaus olisi joku yksittäistapaus, jossa kaikki mahdollinen meni pieleen?


 


Mitenkäs @TeroRe on. Vieläkö on luottamus korkealla Telian prosesseihin?




Pahoittelut viiveestä, palasin nyt lomani jälkeen töihin.


 


Tsekkaan asian ja katson, että tämä saadaan hoidettua kuntoon asap (jos ei ole jo, viimeisimmästä viestistäsi on jo kaksi viikkoa aikaa).


@TeroRe@  kirjoitti:

Pahoittelut viiveestä, palasin nyt lomani jälkeen töihin.

 

Tsekkaan asian ja katson, että tämä saadaan hoidettua kuntoon asap (jos ei ole jo, viimeisimmästä viestistäsi on jo kaksi viikkoa aikaa).


Hei vaan, ongelmahan ei suinkaan johtunut viiveestä tai lomasta. Loma on epäilemättä ansaittu tauko ja toivottavasti se oli koronasta huolimatta hyvä ja rentouttava loma. Oikeastaan nämä @TeroRe:n vastaukset ja yksityisviestit olivat ainoa valopilkku tässä surkeassa ostotapahtumassa ja sen eri vaiheissa.

 

Ongelmat johtuivat siitä, että teidän prosessit pissi alusta loppuun saakka. Melkeinpä olisi lähes haastavaa uskoa, mikäli joku kertoisi ison firman kämmänneen kaiken mahdollisen alusta loppuun saakka. Nyt kun tästä on saanut konkreettisen kokemuksen, niin kiinnostus Teliaa kohtaan on nolla.

 

Sain hyvityksen. Taisi mennä puhelusta, jossa luvattiin kaksi viikkoa, suunnilleen vähän päälle viisi viikkoa. Kokonaisuudessaan yksinkertaisen reklamaation käsittely ja hyvityksen maksaminen kesti noin 100 päivää. Siitä voi jokainen pohtia sitä, että menikö tämä hyvin vai huonosti? Toki repun ja juomapullon olisi saanut helpommalla, mutta lähtökohta on hinnanalennus sellaisesta tuotteesta, jossa on selkeä virhe.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@MontyMole@  kirjoitti:


@TeroRe@  kirjoitti:



Pahoittelut viiveestä, palasin nyt lomani jälkeen töihin.


 


Tsekkaan asian ja katson, että tämä saadaan hoidettua kuntoon asap (jos ei ole jo, viimeisimmästä viestistäsi on jo kaksi viikkoa aikaa).




Hei vaan, ongelmahan ei suinkaan johtunut viiveestä tai lomasta. Loma on epäilemättä ansaittu tauko ja toivottavasti se oli koronasta huolimatta hyvä ja rentouttava loma. Oikeastaan nämä @TeroRe:n vastaukset ja yksityisviestit olivat ainoa valopilkku tässä surkeassa ostotapahtumassa ja sen eri vaiheissa.


 


Ongelmat johtuivat siitä, että teidän prosessit pissi alusta loppuun saakka. Melkeinpä olisi lähes haastavaa uskoa, mikäli joku kertoisi ison firman kämmänneen kaiken mahdollisen alusta loppuun saakka. Nyt kun tästä on saanut konkreettisen kokemuksen, niin kiinnostus Teliaa kohtaan on nolla.


 


Sain hyvityksen.




Harmi kuulla mutta ymmärrän aivan täysin, että koet ja ajattelet noin. Voin kertoa, että olemme pitäneet isolla kokoonpanolla palaverin, jossa kävimme prosessimielessä tämän pop-up-casen kohta kohdalta läpi, jotta voimme oppia ja välttää virheet jatkossa. Ei toki lämmitä teitä joilla asiat meni pieleen, mutta halusin silti kertoa osoittaakseni edes jollain tapaa sen, ettemme mekään ole tapahtuneeseen tyytyväisiä.


 


Hyvä, että sait hyvityksen lopulta, vaikkakin viiveellä. Sellaisen tiedon itsekin sain kun aloin asiaa selvittämään.


 


Viiveellä tarkoitin tosiaan omaa lomaani ja sitä, etten ollut aikaisemmin kirjoittelemassa ja että jouduit huutelemaan perään. Olisi kätevä jos Yhteisökin ilmoittelisi Outlookin tapaan kun joku on lomalla :)

nyt rupee minunkin kärsivällisyys loppumaan kun neljän kuukauden jälkeen ei vieläkään kuulu mitään

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@taavitosijjaan@  kirjoitti:

nyt rupee minunkin kärsivällisyys loppumaan kun neljän kuukauden jälkeen ei vieläkään kuulu mitään




Laitan sinulle privaa.

Vastaa