Apple Airpods Max ei takuutietoja/takuuta?

  • 21 September 2022
  • 1 kommentti
  • 27 katselukertaa

Tilasin teiltä jonkin aikaa sitten Apple Airpods Max -kuulokkeet. Kun kuulokkeet oli paritettu puhelimen kanssa, huomasin asetuksista, että kuulokkeiden tiedoissa ei ole mainintaa takuusta. Kohdassa, jossa tämän pitäisi olla lukee vain ”sopimus umpeutunut”. Kun menen Applen tukisivuille ja annan sinne kuulokkeiden sarjanumeron, tulee ilmoitus että ”ostopäivämäärää ei ole vahvistettu”.

 

Mistä tämä johtuu ja miten tämän saa korjattua? Nyt Applen mielestä kuulokkeissa ei ole takuuta enkä saa halutessani esim. AppleCare -palvelua tilattua. Kuulokkeissa pitäisi olla normaali 12kk takuu ostopäivästä lähtien.


1 kommentti


@KooHKI  kirjoitti:

Tilasin teiltä jonkin aikaa sitten Apple Airpods Max -kuulokkeet. Kun kuulokkeet oli paritettu puhelimen kanssa, huomasin asetuksista, että kuulokkeiden tiedoissa ei ole mainintaa takuusta. Kohdassa, jossa tämän pitäisi olla lukee vain ”sopimus umpeutunut”. Kun menen Applen tukisivuille ja annan sinne kuulokkeiden sarjanumeron, tulee ilmoitus että ”ostopäivämäärää ei ole vahvistettu”.

 

Mistä tämä johtuu ja miten tämän saa korjattua? Nyt Applen mielestä kuulokkeissa ei ole takuuta enkä saa halutessani esim. AppleCare -palvelua tilattua. Kuulokkeissa pitäisi olla normaali 12kk takuu ostopäivästä lähtien.


Tervetuloa Yhteisöön @KooHKI !

 

Kuulostaapa omituiselta, normaalisti takuu käynnistyy  Applen järjestelmissä silloin kun laite ensimmäisen kerran aktivoidaan. Jos tarkistit vain itse, mitä tukisivu kertoo takuustasi, suosittelisin vielä ottamaan Applen asiakaspalveluun yhteyttä ja antamaan sarjanumeron heille. Asiakaspalvelu voisi sitten myös tarkistaa tuon AppleCare -palvelun tilanteen.

Vastaa