Hei. Vaimoni Apple SE Wi-Fi ongelma, kun laitaa Wi-Fin päälle niin puhelimen ei voi soitaa eikä, voi itse soittaa. Puhelin on ollut takuu huolossa ja mitään vikaa ei muka löytynyt, sim kortti on vaihdettu uuteen, on nollatu verkoasetukset ja on palautettu tehdas asetukset, ei auttanut. Liitymä on Telian puhelin on Elisalta. Onko muilla ollut tätä ongelmaa? Itselläni on Apple 7 plus siinä ei kyseistä vikaa ole.
Hei @vellu1982 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Kokeilkaa seuraavia vinkkejä puhelimeen : https://support.apple.com/fi-fi/HT204027
Jos ei sittenkään onnistu, niin ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer
@vellu1982 Kuluttajalla on oikeus saada virheetön tuote, joka toimii siten kuin vastaavalle/samanlaiselle laitteelle on tyypillistä ja kohtuudella voidaan olettaa mm. hintaluokan perusteella. Itse resetoisin laitteen vielä kerran ja testaisin sekä laittaisin puhelimen takuuhuoltoon uudelleen tarkan vikaselosteen kera. Mikäli laitetta ei saada korjattua sellaiseen kuntoon jota voidaan olettaa, niin myyjällä on vastuu myymästään tuotteesta ja tietenkin viimekädessä valmistajalla.
Eli kun laite palautuu uudelleen takuuhuollosta samassa kunnossa, tee Elisalle kirjallinen reklamaatio käyttäen mahdollisimman tarkkaa kieliasua ja vikaselostetta, liitä mukaan myös takuuhuollon asiakirjat. Myyjälle tulee ennen kaupanpurkua antaa mahdollisuus korjata tai vaihtaa laite uuteen. Missään nimessä vialliseen laitteeseen ei tarvitse tyytyä!
@vellu1982 kirjoitti:
Vaimon Apple SE saatiin näillä näkymin kuntoon, piti vain tyhjentää kaikki asetukset ja avata uutena Apple SE:nna.
Tosiaan, resetoinnin jälkeen palautus backupeista palauttaa jossain tilanteissa myös sen vian, joten on suositeltavaa ottaa käyttöön uutena laitteena oli sitten mikä tahansa laite kyseessä. Ensin voi toki yrittää backupeista palauttaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.