Ei tule lasku sit lasku on perinteessä miks
@alper2 kirjoitti:
Ei tule lasku sit lasku on perinteessä miks
Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Höh, missähän on käynyt kämmi, että lasku on mennyt perintään? Suosittelisin olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun, jotta saat selvitettyä, miksi laskua ei koskaan sinulle tullut. Toki myös Telian Omilta sivuilta näkyy laskuhistoria sekä asiakaspalveluchat, josta voit kysellä tarkemmin noita laskutustietoja.
En ole nyt aivan tietoinen siitä, tuleeko Telian laskusta maksumuistutus suoraan perintätoimistolta. Jotkut yritykset ovat ulkoistaneet laskureskontran suoraan perintätoimistoille, jolloin maksumuistutus voi vaikuttaa perintäkirjeeltä. Jos koet perinnän virheelliseksi, niin kannattaa olla yhteydessä perintätoimistoon.
Telian yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.