Skip to main content

 Ei tule lasku sit lasku on perinteessä miks 


@alper2 kirjoitti:


 Ei tule lasku sit lasku on perinteessä miks 






Hei ja tervetuloa Telia Yhteisöön!



 



Höh, missähän on käynyt kämmi, että lasku on mennyt perintään? Suosittelisin olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun, jotta saat selvitettyä, miksi laskua ei koskaan sinulle tullut. Toki myös Telian Omilta sivuilta näkyy laskuhistoria sekä asiakaspalveluchat, josta voit kysellä tarkemmin noita laskutustietoja.



 



En ole nyt aivan tietoinen siitä, tuleeko Telian laskusta maksumuistutus suoraan perintätoimistolta. Jotkut yritykset ovat ulkoistaneet laskureskontran suoraan perintätoimistoille, jolloin maksumuistutus voi vaikuttaa perintäkirjeeltä. Jos koet perinnän virheelliseksi, niin kannattaa olla yhteydessä perintätoimistoon.



 



Telian yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


Vastaa