Skip to main content

Moikka, Tilasin tuossa 3 päivää sitten Iphone x puhelimen. Maksoin tuotteen heti, nyt kuitenkin tullut toisiin ajatuksiin , ettei laite ole minua varten. Kokeilin kaikkea mahdollista tapaa, että saisin laitteen peruttua, yllätten Chat palvelua ei onnistu käyttämään, koska en omista liittymään telialle. Sai puhelimessa ohjeistuksen etten hae pakettia postista , kun laite saapuu joskus tulevaisuudessa. Onko todella niin, ettei kauppaa pysty purkamaan 14 päivän sisällä, ja saada maksettua kertamaksua aiemmin takaisin? Onko kenellekään tietoa miten tämä oikeasti menee?

Parhaimman vastauksen saat kun olet huomenna heti asiakaspalveluun puhelimitse yhteydessä. Etämyynnissä on tosiaan se 14vrk peruutusoikeus, joten voisi olettaa että onnistuu helpostikin varsinkin jos tuotetta ei ole vielä lähetetty. Totuus selvinnee vain sieltä asiakaspalvelusta.



@tilasto kirjoitti:


Parhaimman vastauksen saat kun olet huomenna heti asiakaspalveluun puhelimitse yhteydessä. Etämyynnissä on tosiaan se 14vrk peruutusoikeus, joten voisi olettaa että onnistuu helpostikin varsinkin jos tuotetta ei ole vielä lähetetty. Totuus selvinnee vain sieltä asiakaspalvelusta.






Voin sanoa ettei se onnistu @tilasto. Eihän sitä yrittänyttä laiteta. Asiakaspalvelu antaa mitä luultavammin ohjeistuksena:



 





  1. Jätät paketin noutamatta jolloin se palautuu automaattisesti Postin 2 viikon säilytyajan päätyttyä ja täytät sähköisen peruutuslomakkeen


  2. tai noudat paketin, avaat sen, täytät paperisen palautuslomakkeen ja lähetät sen ohjeistuksen mukaisesti takaisin.




 



Lisätiedot asiakastuen sivustolla:





 



Olen monasti asioinnut tämän asian äärellä, joten tässä asiassa suosittelen vaihtoehtoa nro 1 @Rokkiukko, joka on kaikkein helpoin tapa :smileyhappy:


Vastaa