Skip to main content

Galaxy S6 Edge rikkoutui heti takuun päättymisen jälkeen

  • February 23, 2018
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Terve! Puhelin Samsung Galaxy S6egge + rikkoutui 15.02.2018 

Avautuu muutama 3 sekundi sulkeutuu itsestää. Takuu lopu 09.02.2018 

Mitä tehdään? Yt.Svetlana Somelar 

 

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.

3 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • February 23, 2018

Hei @Svetlana71 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Miten puhelin rikkontui? Onko siinä pelkästään sammumisongelma? 

Koska takuuta ei enää ole, niin puhelimen korjaus pitää maksaa itse.

Voisit kysellä eri huoltoliikkeistä hinta-arviota korjaukselle esim näistä liikkeistä : http://www.smarthuolto.fi/fi/Samsung/Galaxy-S6-Edge-SM-G925.html

https://ihelp.fi/samsung-huolto/samsung-galaxy-s6-edge.html

https://www.itapsa.com/samsung-huolto/

Pelkkä akun vaihto maksaa n. 69€ näissä liikkeissä puhelimeesi.

 


Mika992
Faxaaja
Forum|alt.badge.img
  • Faxaaja
  • February 24, 2018

Oletko kokeillut, antaako nollata puhelimen tehdasasetuksiin? Youtubesta löytyy ohjeet, miten saat tämän tehtyä: https://www.youtube.com/watch?v=W_EV9xKZrZ4


tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • February 24, 2018

Voisi kyllä kokeilla vielä vedota virhevastuuseen, joka on euroopan unionissa kaksi (2) vuotta kun noin tuore tapaus takuun/virhevastuun päättymisen jälkeen.