@helynposti kirjoitti:
Päivää, mitä minä teen kun en saa toista gmail postiani auki, salasana unohtunut ja olen täyttänyt kaikki gmailin kyselyt, sieltä vastataan : emme voi vahvistaa että kyseinen tili on sinun. APUA mitä teen
Hei @helynposti ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Ei ole oikopolkua ellei sinulla ole tilillä palautusta varten toista sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa liitettynä. Oletko kirjautunut sillä tilillä johonkin laitteeseen, jonka kautta pääsisit asetuksiin käsiksi? Tai onko salasana jemmassa selaimen tallennettujen salasanojen hallinnoinnissa?
Viimeisin vaihtoehto on edelleen vastata mahdollisimman totuudenmukaisesti tällä sivustolla:
https://accounts.google.com/signin/recovery
Lähde: https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=fi
Google ei voinut vahvistaa, että tämä tili kuuluu sinulle.
@Sekunti kirjoitti:
@helynposti kirjoitti:
Päivää, mitä minä teen kun en saa toista gmail postiani auki, salasana unohtunut ja olen täyttänyt kaikki gmailin kyselyt, sieltä vastataan : emme voi vahvistaa että kyseinen tili on sinun. APUA mitä teen
Hei @helynposti ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Ei ole oikopolkua ellei sinulla ole tilillä palautusta varten toista sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa liitettynä. Oletko kirjautunut sillä tilillä johonkin laitteeseen, jonka kautta pääsisit asetuksiin käsiksi? Tai onko salasana jemmassa selaimen tallennettujen salasanojen hallinnoinnissa?
Viimeisin vaihtoehto on edelleen vastata mahdollisimman totuudenmukaisesti tällä sivustolla:
https://accounts.google.com/signin/recovery
Lähde: https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=fi
Ei ole oikopolkua ellei sinulla ole tilillä palautusta varten toista sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa liitettynä. Oletko kirjautunut sillä tilillä johonkin laitteeseen, jonka kautta pääsisit asetuksiin käsiksi? Tai onko salasana jemmassa selaimen tallennettujen salasanojen hallinnoinnissa?
Viimeisin vaihtoehto on edelleen vastata mahdollisimman totuudenmukaisesti tällä sivustolla:
https://accounts.google.com/signin/recovery
Lähde: https://support.google.com/mail/answer/41078 Vastaukseni Talonpoika On toinen tili ja puhelinnumero annettu sinne , salasanaa en ole tallentanut. Cooglelta tulee edelleen vastaus: Google ei voinut vahvistaa, että tämä tili kuuluu sinulle.
@helynposti kirjoitti:
Ei ole oikopolkua ellei sinulla ole tilillä palautusta varten toista sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa liitettynä. Oletko kirjautunut sillä tilillä johonkin laitteeseen, jonka kautta pääsisit asetuksiin käsiksi? Tai onko salasana jemmassa selaimen tallennettujen salasanojen hallinnoinnissa?
Viimeisin vaihtoehto on edelleen vastata mahdollisimman totuudenmukaisesti tällä sivustolla:
https://accounts.google.com/signin/recovery
Lähde: https://support.google.com/mail/answer/41078 Vastaukseni Talonpoika On toinen tili ja puhelinnumero annettu sinne , salasanaa en ole tallentanut. Cooglelta tulee edelleen vastaus: Google ei voinut vahvistaa, että tämä tili kuuluu sinulle.
Jos olet laittanut numerosi ja recovery emailin sinne niin forgot password?->try different question sieltä alhaalta jolloin se kysyy että pistetäänkö viesti recovery emailiin.Siellä pitäisi myös olla mahdollisuus pistää se kysely tekstarina puhelimeen.Noihin accoihin kannattaa pistää aina vähintään se recovery email koska muuten sinne pääseminen voi olla vähän hankalaa.Se että teet ton esim koneelta jolta olet logannut sinne sisään monta kertaa auttaa myös,se tallentaa ip:t joista sinne on logattu.Jos käytätte gmailia puhelimesta ja muualta niin se sitten voi aina välillä alkaa kyselemään että oletko oikeasti ketä väität olevasi joten kannattaa muistaa mitä sinne kysymyksiin on laittanut. :)
arapahoe Ilmoitan että sain postini auki viimeinkin, kiitos asiallisesta neuvonnasta, mukavaa kesän jatkoa :-)
talonpoika tiedoksi sain postini auki viimeinkin, kiitos asiallisista neuvoistasi, hyvää kesänjatkoa :womanlol: