Luonnollisestikaan tarkoituksemme ei koskaan ole johtaa asiakkaitamme harhaan.
Asiasta tarkemmin tietämättä on vaikea kommentoida mistä tuossa on ollut kysymys.
Olisiko kyseisessä mainoksessa ollut muitakin tuotteita?
Lähetän palautteesi toki tiedoksi eteenpäin ja tiedustelen samalla Koskikeskuksen liikkeeltä tarkentavia tietoja asiasta.
@RaMaria kirjoitti:
Luonnollisestikaan tarkoituksemme ei koskaan ole johtaa asiakkaitamme harhaan.
Asiasta tarkemmin tietämättä on vaikea kommentoida mistä tuossa on ollut kysymys.
Olisiko kyseisessä mainoksessa ollut muitakin tuotteita?
Lähetän palautteesi toki tiedoksi eteenpäin ja tiedustelen samalla Koskikeskuksen liikkeeltä tarkentavia tietoja asiasta.
Ei ollu muita tuotteita mainoksessa
kirjotan tätä siksi että arvostan hyvää asiakaspalvelua se on mulle kaikkein tärkeintä osto tilanteessa ja muutenkin
Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti.
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous.
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan.
@RaMaria kirjoitti:
Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti.
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous.
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan.
Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.
@PasiS kirjoitti:
@RaMaria kirjoitti:
Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti.
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous.
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan.
Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.
tilasin puhelimen nyt netinkautta jotenkin luulin että olis ollu loppuun myyty sielläkin mutta ei ollutkaan hyvä niin
@PasiS kirjoitti:
@RaMaria kirjoitti:
Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti.
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous.
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan.
Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.
Samaa mieltä
@MMALINEN kirjoitti:
@PasiS kirjoitti:
@RaMaria kirjoitti:
Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti.
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous.
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan.
Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.
tilasin puhelimen nyt netinkautta jotenkin luulin että olis ollu loppuun myyty sielläkin mutta ei ollutkaan hyvä niin
Kiva juttu että sait nyt puhelimen tilattua! Palaute mainoksesta ja koko tilanteesta meni tosiaan eteenpäin tiedoksi ja opiksi. :)
Vielä se että varmaan jokainen tuotteita ostava olettaa että sitä on myös saatavissa jos sitä ei erikseen olla mainonnassa ilmotettu tai tuotteen kohdalla ja jos kyseessä ei ole yleisesti tunnettu tilaustuote mikä sekin kuuluu ilmottaa
että siksikin pitäisi aina ilmottaa selkeesti että tuote on loppunut tässä tapauksessa liikkestä
Ei voi käsittää Koskikeskuksen
Asiakaspalvelua
Kävin tänään kysymässä onko myymäläpäälikkö paikalla halusin jutella hänen kanssaan et asiat oikeesti muuttuis
Sano et asia on jo sovittu et päällikköä ei tarvita ja alko samalla mussuttaan
Siittä et yritin ottaa eilen sen tarjouslapun pois
Sano myös kun kysyin myyjän nimee
Et ei tarvi sanoa
Et
Näinkö Telia palvelee asiakkaitaan?
Kiitos MMALINEN palautteista. Näin emme palvele asiakkaitamme. Maria laittoi jo aikaisemmin viestiä eteenpäin ja minä varmistan, että palaute menee eteenpäin myös myyjän asenteesta. Olen samanlainen kuin sinä, arvostan hyvää asiakaspalvelua. En lähde selittelemään kun en tiedä mitä siellä on tapahtunut mutta tutkimme asian, sen lupaan.
Edit: ja myyjän on kerrottava nimensä jos asiakas sitä kysyy.
Tuli muuten mieleeni tuosta puhelimesta, en ole nyt täysin varma mutta mielestäni myymälät voivat myydä laitteita myös siten, että niiden toimitus on postitse. Jos muistan oikein, näin on nimittäin ainakin iPhone 8:n kohdalla, niin tuo tarjouspuhelin ja sen mainos oli todennäköisesti siksi esillä, että asiakas voi ostaa sen myymälästä ja toimitus tosiaan sitten postitse.
Kuka tän laitto ratkaistuksi mielestäni tää ei ole ratkaistu kun asiaa ei ole mulle kokonaan selvitetty
Odotan Telian yhteydenottoa vielä
@MMALINEN kirjoitti:
Kuka tän laitto ratkaistuksi mielestäni tää ei ole ratkaistu kun asiaa ei ole mulle kokonaan selvitetty
Odotan Telian yhteydenottoa vielä
Ainoastaan keskustelun aloittaja tai Yhteisön ylläpito voi merkitä viestejä ratkaisuksi. Tätä ei mielestäni ole meiltä merkitty ratkaisuksi, jos ei sitten joku ole vahingossa painanut väärästä napista. Merkintä on nyt poistettu.
Olemme toimittaneet keskustelun tiedoksi kyseisen myymälän myymäläpäällikölle. Yhteisön periaatteiden mukaisesti emme välitä tapauksesta yhteydenottopyyntöä mutta jos haluat, niin voit jutella ko. myymäläpäällikön kanssa silloin, kun sinulla on kulkua siellä päin.
@TeroRe kirjoitti:
@MMALINEN kirjoitti:
Kuka tän laitto ratkaistuksi mielestäni tää ei ole ratkaistu kun asiaa ei ole mulle kokonaan selvitetty
Odotan Telian yhteydenottoa vielä
Ainoastaan keskustelun aloittaja tai Yhteisön ylläpito voi merkitä viestejä ratkaisuksi. Tätä ei mielestäni ole meiltä merkitty ratkaisuksi, jos ei sitten joku ole vahingossa painanut väärästä napista. Merkintä on nyt poistettu.
Olemme toimittaneet keskustelun tiedoksi kyseisen myymälän myymäläpäällikölle. Yhteisön periaatteiden mukaisesti emme välitä tapauksesta yhteydenottopyyntöä mutta jos haluat, niin voit jutella ko. myymäläpäällikön kanssa silloin, kun sinulla on kulkua siellä päin.
Siis lähetit omien sivujen kautta yhteydenottopyynnön
Ja haluan siksi että palstalla asia laitetaan loppuunkäsitelltksi kun se on keskusteltu
Siksi haluan asian keskustella ettei vastaavaa tapahtuisi
Juttelen varmaan jossain vaiheessa myymäläpäälikönkin kanssa kun kerkeen ja on paikalla
Sentakia haluan keskustella asiasta koska nimimerkin takana on helpompi aina sanoa mitä sattuu kun ei tarvitse kohdata kyseistä henkilöä naamatusten tai puhelimella
ja sen takia yleensä asia menee paremmin perille kun keskustelee asiasta naamatusten tai puhelimitse mieluiten naamatusten
tässä en syyttele ketään totean vaan sen tosiseikan että nimimerkin takan voi sanoa helpommin mitä sattuu
Päätin nyt että teen telialle kirjallisen reklamaation
kun myymäläpäälikköä ei saa kuin aamupäivällä kinni ja myymälässä ihmiset ei tiedä koska on paikalla muutoin kun huomenna aamupäivällä
mymäläpäälikön soitto on hyvin epävarmaa
tekis mieli siirtää liittymät muualle ja perua toi s8+ tilaus mutta en tee sitä ainakaan vielä on tässä kuitenkin parisen viikkoo vielä aikaa
sen verran alaarvosta palvelu on tällähetkellä
@MMALINEN kirjoitti:
Päätin nyt että teen telialle kirjallisen reklamaation
kun myymäläpäälikköä ei saa kuin aamupäivällä kinni ja myymälässä ihmiset ei tiedä koska on paikalla muutoin kun huomenna aamupäivällä
mymäläpäälikön soitto on hyvin epävarmaa
tekis mieli siirtää liittymät muualle ja perua toi s8+ tilaus mutta en tee sitä ainakaan vielä on tässä kuitenkin parisen viikkoo vielä aikaa
sen verran alaarvosta palvelu on tällähetkellä
Hyvä, kirjallinen reklamaatio on hyvä koska tosiaan Yhteisön kautta laitamme kyllä palautteet ja kehityskohteet eteenpäin mitä täällä tulee vastaan, mutta niihin ei koskaan palata henkilökohtaisesti koska täällä käsittelemme asioita yleisellä tasolla, ilman asiakastietoja.
Juttelin tänään myymäläpäälikön kanssa aika kauan
sain nyt selvyyden kysymyksiini vaikkakaan kaikkia en ihan ymmärrä miksi on näin
eli laitan tän nyt ratkastuksi
mietin vielä teenkö kirjallisen reklamaation vaiko en
mutta asoa on täällä palstalla lopuunkäsitelty ainakin .
Ihan normaalia Telian käyttäytymistä. Asiakasta viilataan linssiin joka käänteessä ja kaikki arvostelu väistyy kuin vesi hanhen selästä.
Suosikaa yhtiöitä joissa on kotimainen johto, jolle voi laittaa postia ihan suomeksi. Tämäkin asia ratkeaa, kun pistät siitä englanniksi herra isolle tirehtöörille.
Telia on esimerkki siitä, kun annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa.
PS. CI+ linkitys hiiteen ja kaikki vapaat HD-kanavat näkyviin ilman kortteja ja lukijalaitteisiin liittyviä pelleilyjä!