Skip to main content

Täällä  tampereella  koskikeskuksessa  telian liikkeessä myytiin   samsung  galaxy s8+  

599  euroon      tarjouksessa lapussa  luki  että   tuotteita  rajoitetusti siihen saakka asia on ok

 mutta  kun kysyin tuotteesta  niin sanottiin että on loppunu

 niin   otin  mainoksen pois     myyjä sano että ei saa ottaa  ja laitto takas 

 et näinkö telia toimii että    tarkkotuksella  harhaan johtaa asiakkaita  ja laittaa luuleen että   tuotteita on vaikka ei olekkaan 

aswia olis  ollu ok   että   mainos olis otettu pois  samantien mutta  kun ei otettu  

tuun   pyytään soittopyynnön telialle 

ja tarvittaessa  kysyn  kuluttajaneuvonnastakin onko toimittu ihan oikein 

KOROSTAN VIELÄ ETTÄ ASIA OLIS OLLU OK  JOS   TARJOUS KYLTTI OLIS  OTETTU POIS 

Luonnollisestikaan tarkoituksemme ei koskaan ole johtaa asiakkaitamme harhaan. 

Asiasta tarkemmin tietämättä on vaikea kommentoida mistä tuossa on ollut kysymys.



Olisiko kyseisessä mainoksessa ollut muitakin tuotteita? 
Lähetän palautteesi toki tiedoksi eteenpäin ja tiedustelen samalla Koskikeskuksen liikkeeltä tarkentavia tietoja asiasta. 



@RaMaria kirjoitti:

Luonnollisestikaan tarkoituksemme ei koskaan ole johtaa asiakkaitamme harhaan. 

Asiasta tarkemmin tietämättä on vaikea kommentoida mistä tuossa on ollut kysymys.

Olisiko kyseisessä mainoksessa ollut muitakin tuotteita? 
Lähetän palautteesi toki tiedoksi eteenpäin ja tiedustelen samalla Koskikeskuksen liikkeeltä tarkentavia tietoja asiasta. 


Ei ollu muita tuotteita mainoksessa 

   kirjotan tätä siksi että   arvostan  hyvää asiakaspalvelua se on mulle kaikkein tärkeintä   osto tilanteessa  ja muutenkin 


Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti. 
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous. 
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan. 



@RaMaria kirjoitti:


Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti. 
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous. 
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan. 






Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.



@PasiS kirjoitti:

@RaMaria kirjoitti:

Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti. 
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous. 
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan. 


Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.


   tilasin  puhelimen nyt   netinkautta  jotenkin luulin että olis  ollu loppuun myyty sielläkin mutta ei ollutkaan hyvä niin 



@PasiS kirjoitti:

@RaMaria kirjoitti:

Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti. 
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous. 
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan. 


Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.


Samaa mieltä



@MMALINEN kirjoitti:



@PasiS kirjoitti:



@RaMaria kirjoitti:


Sain tarkennuksen asiaan varsin nopeasti. 
Eli, puhelimen mainos on esillä siitä huolimatta, että tuote onkin liikkeestä loppu, sillä tätä myydään tällä kyseisellä hinnalla myös etäkaupassa. Kyseessä ei siis ole pelkästään Koskikeskuksen tarjous. 
Rajoitettu erä on tarjolla tuolla hinnalla ja luonnollisesti kun tämä kyseinen laite on varmistetusti loppuunmyyty niin mainoskin poistetaan. 






Mainoksen voisi tietenkin päivittää siinä vaiheessa, kun laitteet loppuvat myymälästä. On aika huonoa asiakaspalvelua laittaa asiakkaat jonottamaan ja kertoa sitten, että laitteet on loppu myymälästä.






   tilasin  puhelimen nyt   netinkautta  jotenkin luulin että olis  ollu loppuun myyty sielläkin mutta ei ollutkaan hyvä niin 






Kiva juttu että sait nyt puhelimen tilattua! Palaute mainoksesta ja koko tilanteesta meni tosiaan eteenpäin tiedoksi ja opiksi. :) 


Vielä se että varmaan  jokainen     tuotteita  ostava  olettaa että  sitä on myös  saatavissa  jos sitä ei erikseen olla mainonnassa ilmotettu tai tuotteen kohdalla  ja jos kyseessä ei  ole yleisesti   tunnettu  tilaustuote  mikä sekin kuuluu ilmottaa 

että siksikin   pitäisi  aina ilmottaa selkeesti että tuote on loppunut   tässä tapauksessa liikkestä 


Ei voi käsittää Koskikeskuksen 

Asiakaspalvelua

Kävin tänään kysymässä onko myymäläpäälikkö paikalla halusin jutella hänen kanssaan et asiat oikeesti muuttuis

Sano et asia on jo sovittu et päällikköä ei tarvita ja alko samalla mussuttaan

Siittä et yritin ottaa eilen sen tarjouslapun pois

Sano myös kun kysyin myyjän  nimee

Et ei tarvi sanoa

Et

Näinkö Telia palvelee asiakkaitaan?


Kiitos MMALINEN palautteista. Näin emme palvele asiakkaitamme. Maria laittoi jo aikaisemmin viestiä eteenpäin ja minä varmistan, että palaute menee eteenpäin myös myyjän asenteesta. Olen samanlainen kuin sinä, arvostan hyvää asiakaspalvelua. En lähde selittelemään kun en tiedä mitä siellä on tapahtunut mutta tutkimme asian, sen lupaan.



 



Edit: ja myyjän on kerrottava nimensä jos asiakas sitä kysyy.



 



Tuli muuten mieleeni tuosta puhelimesta, en ole nyt täysin varma mutta mielestäni myymälät voivat myydä laitteita myös siten, että niiden toimitus on postitse. Jos muistan oikein, näin on nimittäin ainakin iPhone 8:n kohdalla, niin tuo tarjouspuhelin ja sen mainos oli todennäköisesti siksi esillä, että asiakas voi ostaa sen myymälästä ja toimitus tosiaan sitten postitse.


Kuka tän laitto ratkaistuksi  mielestäni tää ei ole ratkaistu kun asiaa ei ole mulle kokonaan selvitetty

Odotan Telian yhteydenottoa vielä



@MMALINEN kirjoitti:


Kuka tän laitto ratkaistuksi  mielestäni tää ei ole ratkaistu kun asiaa ei ole mulle kokonaan selvitetty



Odotan Telian yhteydenottoa vielä






Ainoastaan keskustelun aloittaja tai Yhteisön ylläpito voi merkitä viestejä ratkaisuksi. Tätä ei mielestäni ole meiltä merkitty ratkaisuksi, jos ei sitten joku ole vahingossa painanut väärästä napista. Merkintä on nyt poistettu.



 



Olemme toimittaneet keskustelun tiedoksi kyseisen myymälän myymäläpäällikölle. Yhteisön periaatteiden mukaisesti emme välitä tapauksesta yhteydenottopyyntöä mutta jos haluat, niin voit jutella ko. myymäläpäällikön kanssa silloin, kun sinulla on kulkua siellä päin.



@TeroRe kirjoitti:

@MMALINEN kirjoitti:

Kuka tän laitto ratkaistuksi  mielestäni tää ei ole ratkaistu kun asiaa ei ole mulle kokonaan selvitetty

Odotan Telian yhteydenottoa vielä


Ainoastaan keskustelun aloittaja tai Yhteisön ylläpito voi merkitä viestejä ratkaisuksi. Tätä ei mielestäni ole meiltä merkitty ratkaisuksi, jos ei sitten joku ole vahingossa painanut väärästä napista. Merkintä on nyt poistettu.

 

Olemme toimittaneet keskustelun tiedoksi kyseisen myymälän myymäläpäällikölle. Yhteisön periaatteiden mukaisesti emme välitä tapauksesta yhteydenottopyyntöä mutta jos haluat, niin voit jutella ko. myymäläpäällikön kanssa silloin, kun sinulla on kulkua siellä päin.


Siis lähetit omien sivujen kautta  yhteydenottopyynnön 

Ja haluan siksi että palstalla asia  laitetaan loppuunkäsitelltksi kun se on keskusteltu

Siksi haluan asian keskustella ettei vastaavaa tapahtuisi

Juttelen varmaan jossain vaiheessa myymäläpäälikönkin kanssa kun kerkeen ja on paikalla


Sentakia  haluan keskustella asiasta  koska   nimimerkin takana  on helpompi  aina sanoa mitä sattuu  kun ei tarvitse kohdata  kyseistä henkilöä naamatusten tai  puhelimella 

ja sen takia     yleensä asia menee paremmin perille   kun keskustelee  asiasta  naamatusten  tai puhelimitse  mieluiten naamatusten 

tässä en syyttele ketään totean vaan  sen tosiseikan että nimimerkin takan   voi sanoa helpommin mitä sattuu


Päätin nyt että teen telialle kirjallisen reklamaation 

 kun  myymäläpäälikköä ei saa kuin aamupäivällä  kinni ja myymälässä  ihmiset ei tiedä koska  on paikalla muutoin kun huomenna aamupäivällä

  mymäläpäälikön soitto  on hyvin epävarmaa

 tekis mieli siirtää liittymät   muualle ja perua   toi  s8+ tilaus  mutta en tee sitä ainakaan vielä  on tässä kuitenkin parisen viikkoo vielä aikaa

 sen verran alaarvosta  palvelu on tällähetkellä



@MMALINEN kirjoitti:


Päätin nyt että teen telialle kirjallisen reklamaation 



 kun  myymäläpäälikköä ei saa kuin aamupäivällä  kinni ja myymälässä  ihmiset ei tiedä koska  on paikalla muutoin kun huomenna aamupäivällä



  mymäläpäälikön soitto  on hyvin epävarmaa



 tekis mieli siirtää liittymät   muualle ja perua   toi  s8+ tilaus  mutta en tee sitä ainakaan vielä  on tässä kuitenkin parisen viikkoo vielä aikaa



 sen verran alaarvosta  palvelu on tällähetkellä






Hyvä, kirjallinen reklamaatio on hyvä koska tosiaan Yhteisön kautta laitamme kyllä palautteet ja kehityskohteet eteenpäin mitä täällä tulee vastaan, mutta niihin ei koskaan palata henkilökohtaisesti koska täällä käsittelemme asioita yleisellä tasolla, ilman asiakastietoja.


Juttelin tänään    myymäläpäälikön kanssa  aika kauan 

 sain nyt selvyyden  kysymyksiini  vaikkakaan kaikkia en ihan ymmärrä miksi on näin 

 eli laitan tän nyt ratkastuksi 

 mietin  vielä teenkö kirjallisen reklamaation vaiko en 

mutta asoa on täällä palstalla lopuunkäsitelty ainakin .


Ihan normaalia Telian käyttäytymistä. Asiakasta viilataan linssiin joka käänteessä ja kaikki arvostelu väistyy kuin vesi hanhen selästä.  

 

Suosikaa yhtiöitä joissa on kotimainen johto, jolle voi laittaa postia ihan suomeksi. Tämäkin asia ratkeaa, kun pistät siitä englanniksi herra isolle tirehtöörille. 

 

Telia on esimerkki siitä, kun annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa. 

 

PS. CI+ linkitys hiiteen ja kaikki vapaat HD-kanavat näkyviin ilman kortteja ja lukijalaitteisiin liittyviä pelleilyjä! 


Vastaa