Skip to main content

Minulla on äitini nimissä kännykkänä Honor 7 lite, joka on kertaalleen huollettu takuuhuollossa kuuluvuusongelmien takia, kun soitan sillä puheluita, niin puhelun vastaanottaja välillä kuulee hyvinkin ja välillä puhelu katoaa ja täten äänestäni ei saa mitään selkoa. Edellisessä kerralla kännykästä vaihdettiin muun muassa mikrofoni. Pitääkö minun aloittaa jälleen uusi takuuhuoltorumba täsmälleen saman vian takia vai onko mahdollista, kun takuuta on kerta voimassa niin puhelin vaihdettaisiin kokonaan uuteen vastaavaan? Puhelin on muuten toiminut moitteita.

Heippa @Viveka1994!

 

Onpas harmillisen kuuloista, että vika ei ole korjaantunut ensimmäisellä huoltokäynnillä. Puhelin tulisi toimittaa uudelleen huoltoon, jotta voivat tutkia uudelleen mikä tuon vian ns. "juurisyy" on kun ensimmäinen ratkaisu ei haluttua tulosta tuonut.

 

Tarkempia tietoja takuusta ja huollosta löydät täältä.


Ettei tää olisi HD Voicesta johtuvaa? Ellulla asiakkaat valittavat katoilevasta äänestä 3G -verkossa. Kokeile soittamista 2G GSM verkossa, ei HD Voice ole siellä käytössä.



@Purnipsi kirjoitti:

Ettei tää olisi HD Voicesta johtuvaa? Ellulla asiakkaat valittavat katoilevasta äänestä 3G -verkossa. Kokeile soittamista 2G GSM verkossa, ei HD Voice ole siellä käytössä.


Mikäli sinulla on Telian liittymä ja tätä ilmenee Telia<->Telia välisissä puheluissa niin voi olla kyse tästäkin.

 

Nopea googlaus tosin paljasti ettet ole yksin tämän ongelman kanssa, mitä nopsaan ulkomaisia foorumeita lueskelin. Takuuhuollosta olivat saaneet apua tuohon ongelmaan.


Vastaa