Skip to main content

Tarvitsisin apua pikaisesti, tyttäreni lähdössä ulkomaille huomenna. Honor 8 ilmoittaa otsikon mukaisen tekstin ja alla... The update package does not exist. Please download the package again. Mitä ihmettä on tapahtunut?

 


@Liisabet kirjoitti:


Tarvitsisin apua pikaisesti, tyttäreni lähdössä ulkomaille huomenna. Honor 8 ilmoittaa otsikon mukaisen tekstin ja alla... The update package does not exist. Please download the package again. Mitä ihmettä on tapahtunut?



 






Missäs tilanteessa noin käy? Kun puhelinta käynnistetään, puhelin on vain valmiustilassa vai mitä? Käynnistyykö puhelin ollenkaan normaalisti, vai meneekö käynnistysvalikkoon (bootloader). Saatko otettua kuvaa ruudusta? Mitä on yritetty tehdä?



 



Kuullostaa tarkempia asioita tietämättä siltä, että laite yrittää tehdä ohjelmistopäivitystä, mutta jostain syystä päivityspakettia ei löydy. Toivon mukaan oli otettu talteen mm. valokuvat yms. tärkeä henkilökohtainen sisältö, sillä epäilen, ettei oikein muuta ole tehtävissä kuin ohjelmiston palautus Huawei HiSuite -sovelluksella. Muistaakseni tuolta pitää valita jokin hätäpalautus tjsp, niin pitäisi saada palautettua melkein missä tilassa vain oleva puhelin.



 



Tuolta kun rullaa hieman alaspäin, niin löytyy kohta "Tuki". http://consumer.huawei.com/fi/support/phones/honor-8/  Kantsii varmaan vielä kysäistä Huawein tuesta.



Puhelin oli normaalisti laukussa. Kuvassa oleva teksti oli ilmestynyt puhelimeen.
@Liisabet kirjoitti:

Tarvitsisin apua pikaisesti, tyttäreni lähdössä ulkomaille huomenna. Honor 8 ilmoittaa otsikon mukaisen tekstin ja alla... The update package does not exist. Please download the package again. Mitä ihmettä on tapahtunut?

 


 



@Liisabet kirjoitti:



Puhelin oli normaalisti laukussa. Kuvassa oleva teksti oli ilmestynyt puhelimeen.
@Liisabet kirjoitti:


Tarvitsisin apua pikaisesti, tyttäreni lähdössä ulkomaille huomenna. Honor 8 ilmoittaa otsikon mukaisen tekstin ja alla... The update package does not exist. Please download the package again. Mitä ihmettä on tapahtunut?



 






 






Paina tuo reboot system now. Käynnistyykö normaalisti Androidiin?



 



Jos ei, niin kokeilisin ohjelmiston palautusta tolla PC:lle saatavalla HiSuite -ohjelmalla.
 


hei!

mullekki kävi samalla tavalla tänään, tukisivusto ei toimi, pc hisuite recovery ei toiminut, eikä system reboot.

en tiedä mitä pitäisi tehdä.



@omppupmppuu kirjoitti:


hei!



mullekki kävi samalla tavalla tänään, tukisivusto ei toimi, pc hisuite recovery ei toiminut, eikä system reboot.



en tiedä mitä pitäisi tehdä.






Ei muuta kuin tehdasasetuksiin palautus tuolloin:



http://www.hardreset.info/devices/huawei/huawei-honor-8/



 



Virtanäppäin ja + äänevoimakkuuden näppäin pohjaan kuten kyseisessä kuvassa. Logon ilmestymisen jälkeen vapautetaan. Sen jälkeen valitaan "Wipe data/factory reset" ja varmistuksen jälkeen toisen kerran.



 



Toivottavasti kaikki tärkeät tiedostot on varmuuskopioitu säännöllisesti esim. pilvipalveluun tai tietokoneelle, koska puhelimessa olevia tiedostoja ei voi enää palauttaa muutoin. Suosittelen aina ottamaan automaattisen päivityksen pois päältä. Honor-puhelimissa se löytyy menemällä:



 



_______________________________________________



Asetukset > Järjestelmäpäivitys > : (oikea yläkulma) > Päivitysasetukset



_______________________________________________



 



Näin ollen voidaan välttää virheitä sisältävät OTA-päivitykset esim. aurinkoloman aikana Hymiö Onnellinen


Jos ei millään herää, niin ei auta kuin huoltoon toimittaa. Laitteen voi myyjäliikkeen kautta toimittaa huoltoon, mutta voi asioida suoraan huollon kanssa. Huaweit huoltaa ainakin Mobylife,



http://mobylife.com/fi/ ja näyttää ainakin Helsingissä Kaivokatu 10 olevan ihan Huawein oma huoltokeskus. Itse tykkään asioida suoraan huoltoliikkeen kanssa, sillä myyjä yleensä on vain ylimääräinen välikäsi.


Huawei HiSuite -ohjelmisto ei toimi, koska vaatisi usb vianetsimisen asetuksen kytkemisen päälle laitteen kehittäjäasetuksista :)



@Purnipsi kirjoitti:


Jos ei millään herää, niin ei auta kuin huoltoon toimittaa. Laitteen voi myyjäliikkeen kautta toimittaa huoltoon, mutta voi asioida suoraan huollon kanssa. Huaweit huoltaa ainakin Mobylife,



http://mobylife.com/fi/ ja näyttää ainakin Helsingissä Kaivokatu 10 olevan ihan Huawein oma huoltokeskus. Itse tykkään asioida suoraan huoltoliikkeen kanssa, sillä myyjä yleensä on vain ylimääräinen välikäsi.






Sen voi myös lähettää postimaksuitta ohjeiden mukaisesti sivulla. Laitteen lisäksi mukaan liitetään osto- tai takuukuitti sekä Mobylife huoltosaatepohja (vikaseloste). Huawein-laitteilla on yleensä 2 vuoden takuu.


Vastaa