Skip to main content

Moi



Minulla on Telialta 25.11.2020 hankittu HP PAVILION X360 14-DW0007NO ja se hävittää äänet joka käynnistyksen jälkeen,olen tarkistanut päivitykset HP:n ja Windowsin puolelta,mikään ei auta,kuuluuko takuun piiriin vai mitä teen?



 



Muokkaus SannaMKoo: täsmennetty hieman otsikkoa 

Takuuaika kyseisellä laitteella on 24kk, ja ainakin omiin korviin kuulostaisi että kyseinen häiriö kuuluisi takuun piiriin. Onko tuota jatkunut jo pidempäänkin? Koitin myös itse täältä googlailla mikä tuossa voisi olla taustalla, mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt ratkaisua!  



 



HP:n takuuasioissa sinun kannattaa olla suoraan yhteydessä heidän tuotetukeensa joko soittamalla numeroon 09 81 710 005, tai sitten vaihtoehtoisesti tavoitat heidät myös HP:n tukisivujen kautta. Pääsetkö näillä ohjein eteenpäin? 



 



 


Voisin kuvitella, että ongelma voisi olla ajurissa tai sen asetuksissa.

 

Ääniongelmien korjaaminen:

https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/%C3%A4%C3%A4niongelmien-korjaaminen-windowsissa-73025246-b61c-40fb-671a-2535c7cd56c8


HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n  ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?



 



 



 



 



---



Muokkaus Se_Jesse: lisätty tägäys


Koneen sarjanumero on: XXXXX



 



 



 



---



Muokkaus Se_Jesse: muokattu tunnistetietona sarjanumero pois näkyvistä



@Parvima73  kirjoitti:


HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n  ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?






Sitten tietty yksi mahdollisuus on laittaa kone takuun ulkopuoliseen huoltoon, kun HP:n asiakastuesta vastattiin takuun olevan ummessa ja oletkin jo @Sekunti:n ohjeistuksen mukaisesti tarkistanut ajurit ja niiden asetukset.


Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?



@Parvima73  kirjoitti:


Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?






Osa laitteista voidaan viedä huoltoon Telia Kaupan kautta, mutta HP:n laitteet toimitetaan huoltoon HP:n asiakastuesta saatavien ohjeiden avulla. Asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa pystymme toki tarkistamaan laitteen ostopäivän ja takuuajan tarvittaessa, mutta huolto hoituu suoraan HP:n kautta. @SannaMKoo laittoikin tuossa aiemmin sinulle yhteystiedot asiakastukeen.


Vastaa