Skip to main content

HP PAVILION X360 14-DW0007NO takuuhuolto

  • June 7, 2022
  • 7 kommenttia
  • 43 katselukertaa

Moi

Minulla on Telialta 25.11.2020 hankittu HP PAVILION X360 14-DW0007NO ja se hävittää äänet joka käynnistyksen jälkeen,olen tarkistanut päivitykset HP:n ja Windowsin puolelta,mikään ei auta,kuuluuko takuun piiriin vai mitä teen?

 

Muokkaus SannaMKoo: täsmennetty hieman otsikkoa 

7 kommenttia

SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • June 8, 2022

Takuuaika kyseisellä laitteella on 24kk, ja ainakin omiin korviin kuulostaisi että kyseinen häiriö kuuluisi takuun piiriin. Onko tuota jatkunut jo pidempäänkin? Koitin myös itse täältä googlailla mikä tuossa voisi olla taustalla, mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt ratkaisua!  

 

HP:n takuuasioissa sinun kannattaa olla suoraan yhteydessä heidän tuotetukeensa joko soittamalla numeroon 09 81 710 005, tai sitten vaihtoehtoisesti tavoitat heidät myös HP:n tukisivujen kautta. Pääsetkö näillä ohjein eteenpäin? 

 

 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • June 8, 2022

Voisin kuvitella, että ongelma voisi olla ajurissa tai sen asetuksissa.

 

Ääniongelmien korjaaminen:

https://support.microsoft.com/fi-fi/windows/%C3%A4%C3%A4niongelmien-korjaaminen-windowsissa-73025246-b61c-40fb-671a-2535c7cd56c8


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • June 8, 2022

HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n  ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?

 

 

 

 

---

Muokkaus Se_Jesse: lisätty tägäys


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • June 8, 2022

Koneen sarjanumero on: XXXXX

 

 

 

---

Muokkaus Se_Jesse: muokattu tunnistetietona sarjanumero pois näkyvistä


Se_Jesse
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • June 9, 2022

@Parvima73  kirjoitti:

HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n  ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?


Sitten tietty yksi mahdollisuus on laittaa kone takuun ulkopuoliseen huoltoon, kun HP:n asiakastuesta vastattiin takuun olevan ummessa ja oletkin jo @Sekunti:n ohjeistuksen mukaisesti tarkistanut ajurit ja niiden asetukset.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • June 9, 2022

Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?


SaJoonas
Ex-telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Ex-telialainen
  • June 10, 2022

@Parvima73  kirjoitti:

Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?


Osa laitteista voidaan viedä huoltoon Telia Kaupan kautta, mutta HP:n laitteet toimitetaan huoltoon HP:n asiakastuesta saatavien ohjeiden avulla. Asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa pystymme toki tarkistamaan laitteen ostopäivän ja takuuajan tarvittaessa, mutta huolto hoituu suoraan HP:n kautta. @SannaMKoo laittoikin tuossa aiemmin sinulle yhteystiedot asiakastukeen.