Takuuaika kyseisellä laitteella on 24kk, ja ainakin omiin korviin kuulostaisi että kyseinen häiriö kuuluisi takuun piiriin. Onko tuota jatkunut jo pidempäänkin? Koitin myös itse täältä googlailla mikä tuossa voisi olla taustalla, mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt ratkaisua!
HP:n takuuasioissa sinun kannattaa olla suoraan yhteydessä heidän tuotetukeensa joko soittamalla numeroon 09 81 710 005, tai sitten vaihtoehtoisesti tavoitat heidät myös HP:n tukisivujen kautta. Pääsetkö näillä ohjein eteenpäin?
HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?
---
Muokkaus Se_Jesse: lisätty tägäys
Koneen sarjanumero on: XXXXX
---
Muokkaus Se_Jesse: muokattu tunnistetietona sarjanumero pois näkyvistä
@Parvima73 kirjoitti:
HP:n asiakastuen mukaan valmistajan takuu on päättynyt, @Sekunti:n ohjeiden mukaiset jutut on tehty.Mitä teen?
Sitten tietty yksi mahdollisuus on laittaa kone takuun ulkopuoliseen huoltoon, kun HP:n asiakastuesta vastattiin takuun olevan ummessa ja oletkin jo @Sekunti:n ohjeistuksen mukaisesti tarkistanut ajurit ja niiden asetukset.
Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?
@Parvima73 kirjoitti:
Voinko viedä koneen Telialle ja kertoa tämän stoorin ja kysyä,mitä tehdään?
Osa laitteista voidaan viedä huoltoon Telia Kaupan kautta, mutta HP:n laitteet toimitetaan huoltoon HP:n asiakastuesta saatavien ohjeiden avulla. Asiakaspalvelussa tai Telia Kaupassa pystymme toki tarkistamaan laitteen ostopäivän ja takuuajan tarvittaessa, mutta huolto hoituu suoraan HP:n kautta. @SannaMKoo laittoikin tuossa aiemmin sinulle yhteystiedot asiakastukeen.