Hei ksami12!
Ei ole itsellä kokemusta tuosta Philipsin tv:stä, mutta voiko siitä jotenkin nollata asetukset esim. painamalla n. 5s sammutusnappia tai muulla tavoin? Vaikuttaisi siltä että televisio on kadottanut wlan yhteyden. Kokeile hakea siihen wlan yhteys uusiksi nollaamalla laite eli tv ensin tehdasasetuksille.
Kannattaa myös katsoa olisiko laitteisiin olemassa uusia päivityksiä.
Hei kiisseli67 ja kiitos vinkistä!
Tämä Android philips on siitä veikeä, ettei siinä edes ole sammutusnappia joten sen pohjassa pitäminen ei ollut mahdollista. Ainoa tapa saada virta siitä kokonaan pois, siis ei pelkästään virransäästötilaan on töpselin irroittaminen.
Mutta asiaan. Nollasin television kuten neuvoit, eli poistin kaikki internetyhteydet sekä historian että reitittimen koodin. Kirjoittelin uudelleen (pitäs tehdä puhelimesta kaukosäädin että olis nopeampaa, tai hommata säädin jossa on mikrofoni), kas kummaa langaton yhteys palautui televisioon!!!
Kiitän kovasti jälleen kerran loistavasta avusta kiisseli67, ilman apua olisin räpellellyt viikkoja kenties mitä vain muita vaihtoehtoja tuloksetta. Siis tv:n langaton netti toimii oikein hyvin, testasin sen Areenalla ja Katsomolla. Täältä yhteisöstä olen aina saanut avun, hieno paikka kerta kaikkiaan. Kiitos vielä kerran!!!
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei ksami12!
Ei ole itsellä kokemusta tuosta Philipsin tv:stä, mutta voiko siitä jotenkin nollata asetukset esim. painamalla n. 5s sammutusnappia tai muulla tavoin? Vaikuttaisi siltä että televisio on kadottanut wlan yhteyden. Kokeile hakea siihen wlan yhteys uusiksi nollaamalla laite eli tv ensin tehdasasetuksille.
Kannattaa myös katsoa olisiko laitteisiin olemassa uusia päivityksiä.
@ksami12 kirjoitti:
Hei kiisseli67 ja kiitos vinkistä!
Tämä Android philips on siitä veikeä, ettei siinä edes ole sammutusnappia joten sen pohjassa pitäminen ei ollut mahdollista. Ainoa tapa saada virta siitä kokonaan pois, siis ei pelkästään virransäästötilaan on töpselin irroittaminen.
Mutta asiaan. Nollasin television kuten neuvoit, eli poistin kaikki internetyhteydet sekä historian että reitittimen koodin. Kirjoittelin uudelleen (pitäs tehdä puhelimesta kaukosäädin että olis nopeampaa, tai hommata säädin jossa on mikrofoni), kas kummaa langaton yhteys palautui televisioon!!!
Kiitän kovasti jälleen kerran loistavasta avusta kiisseli67, ilman apua olisin räpellellyt viikkoja kenties mitä vain muita vaihtoehtoja tuloksetta. Siis tv:n langaton netti toimii oikein hyvin, testasin sen Areenalla ja Katsomolla. Täältä yhteisöstä olen aina saanut avun, hieno paikka kerta kaikkiaan. Kiitos vielä kerran!!!
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei ksami12!
Ei ole itsellä kokemusta tuosta Philipsin tv:stä, mutta voiko siitä jotenkin nollata asetukset esim. painamalla n. 5s sammutusnappia tai muulla tavoin? Vaikuttaisi siltä että televisio on kadottanut wlan yhteyden. Kokeile hakea siihen wlan yhteys uusiksi nollaamalla laite eli tv ensin tehdasasetuksille.
Kannattaa myös katsoa olisiko laitteisiin olemassa uusia päivityksiä.
Luultavammin tuo ongelma juontuu aiemmista laitteeseen tulleista "Over The Air" (OTA) päivityksistä. Se sekoittaa aika usein pakkaa, joten palauttaminen tehdasasetuksiin auttaa useimmissa tapauksissa. Viimeksi tein älytelevisiolle ja puhelimelle resetoinnin. Vika voi olla välillä monisyinen, mutta itselläni toinen jumittui välillä ja toinen taas ylikuumentui käytössä eikä ohjelmistojen poistaminen ja laitteiden uudelleen käynnistäminen auttanut. Laitteita mielestäni tulisi resetoida vuoden välein :smileyhappy:
Kerran resetoin kaukosäätimen painelemalla kaikkia mahdollisia näppäimiä jonkin aikaa, ainut mitä tapahtui oli se, että kaukosäädin meni aivan sekaisin. Sain tämän neuvon jostain, en muista mistä, luultavasti Philipsiltä. En resetoi mielelläni enään, enkä suosittele. Mutta tv:n ja puhelimen resetointi kannattaa pitää mielessä. Täytyypä kokeilla tätä, sanoit siis vuosittain. Joo, painan mieleen tämän kun näyttää siltä että nämä nykylaitteet tarvii resetoida säännöllisesti. Hyvä neuvo!