Skip to main content

 Laitetaan nyt kysymystä tännekin. 

 

Tapaus seuraavanlainen:

Ostin syksyllä älykellon Soneran verkkokaupasta, joulukuun alussa ranneke hajosi, ja valmistajan ohjeistuksen mukaan vein kellon lähimpään Sonera pisteeseen huoltoon toimitettavaksi 8.12. Joulukuun lopussa tarkastelin huoltotyötä huollon sivuilta, mutta laite oli lähetetty takaisin pisteeseen, koska eivät olleet laittaneet takuu kuittia kyselyistä huolimatta huoltoon. Tästä ilmeisesti yritettiin minulle ilmoittaa yhdellä puhelulla johon en päässyt vastaamaan..

 

No kyseltyäni tästä erikseen sitten liikkeestä kertoivat että nyt kello on lähetetty uudestaan huoltoon takuukuitin kanssa. Huollon mukaan kello on saapunut sinne 3.1. 

Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään. Kaksi kertaa olen laittanut annettuun huoltosähköpostiosoitteeseen kyselyä huollon tilasta, kumpaankaan ei ole vastattu yli viikon jälkeen mitään. Seuraavaksi ajattelin kysyä Facebookin chatistä, jonne ei myöskään kokonaisen arkipäiväään kuluessa vastattu.

 

Haluaisin nyt jotain ilmaista kautta tiedustella mistä voin vaatia esim. kaupan purkua, kun ei tästä näytä tulevan mitään. Lain mukaan huolto pitäisi tapahtua kohtuullisessa ajassa (2 vko), ja toki tässä on kyseessä ei niin tärkeä älykellon joten pieni viivästys ei haittaisi. 

Nyt on kuitenkin kulunut 8vkoa  eikä viesteihin vastata ja puolet tästä ajasta kului vain typerien Sonera-pisteläisten takia.

 

Kertokaa joku mitä voi tehdä.

Hei Miikamus ja tervetuloa Klaaniin!



 



Sinun pitää ottaa yhteyttä Soneran Asiakaspalveluun tuossa asiassa, täällä Klaanissa ei voida hoitaa asiakkaan tunnistautumista vaativia tehtäviä. https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta



Voit laittaa myös Facebookissa/Twitterissä yksityisviestiä Soneralle asiasta.



Toivottavasti asia ratkeaa pian. Itse pyytäisin mahdollista hyvitystä viivästyksestä johtuen :smileywink:


Kuulostaa siltä, että tässä tapauksessa huolto ei ole kyllä sujunut niinkuin olisi pitänyt. Tämän perusteella on vaikea sanoa, että miksi kellon huolto jumittaa, mutta huollon pitäisi kyllä vastailla sähköposteihin koska heillä on toki paras tieto huollon tilanteesta. Olitkin ilmeisesti laittanut jo viestiä meidän Facebook sivun kautta, joten saat kyllä viestiin vastauksen. Tällä hetkellä siellä on ihan pientä ruuhkaa, mutta tämäkin tilanne saadaan varmasti tänään purettua.


Vastaa