Hei! Olen tilannut teiltä 2 viikkoa sitten iphone 11 pro max puhelimen, jota en ole vielä saanut. Minulla on nyt kuitenkin mahdollisuus saada kyseinen puhelin muualta ja haluaisin peruuttaa telialta tekemän tilaukseni. Olen kuitenkin maksanut koko puhelimen summan verkkopankissa, kun tein tilauksen. Onko minun mahdollista peruuttaa kyseinen tilaus ja saada tilauksen koko summa takaisin, vaikka puhelinta ei ole minulle vielä tullut? Vai pitääkö minun odottaa niin kauan, että kyseinen puhelin tulee minulle ja vasta sitten lähettää puhelin takaisin ja peruuttaa ja palauttaa tilaus?
Sivu 1 / 1
Hei @Surppa123 ja tervetuloa Yhteisöön! Lyhyt ja ytimekäs vastaus, kyllä :smileyhappy: Tilaus on mahdollista peruuttaa ja saat maksamasi summan takaisin. Jos laitetta ei ole vielä lähetetty, peruutus onnistuu Asiakaspalvelumme kautta. Jos olet asiakkaamme, voit olla yhteydessä telia.fi -sivuilta löytyvän chatin kautta. Muussa tapauksessa homma hoituu nopeimmin soittamalla 020 690 400 ma-pe klo 8-18 välisenä aikana.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.