Skip to main content
Hei! Olen ostanut n vuosi sitten TeliaSonera Rahoituksen kautta IPhone 5s 64 Gb:n. kädessäni on tällä hetkellä puhelin nro 3, puhelin on jouduttu viemään ensimmäisen vuoden sisällä huoltoon 3 krt, aina sain 'uuden' puhelimen tilalle kun ei voitu korjata. Nyt tämäkin yksilö hajosi. Kyseessä on suht kallis puhelin, yli 700e. Kuinka paljon tarvitaan että asiakas saa vaihtaa koko puhelimen?? Oikeasti en halua tätä enää jos pitää vuoden sisällä neljä kertaa korjata ja vaihtaa? Silloin kun puhelimeni vaihdettiin sain ilmeisesti molemmilla kerroilla jonkun 'korjatun' yksilön joka ei mieleStäni varaa sitä uutta josta koko ajan maksan. Onko minulla oikeus vaihtaa koko luuri johonkin toiseen malliin?

Nyt on kyllä ollut enemmän kuin huonoa tuuria puhelimen kanssa! Nyt kannattaa tehdä niin, että vie tämä numero kolmonen vielä huoltoon, ja jos huollon jälkeen tilanne ei parane, ota yhteyttä meille päin.


Vastaa