Onko kenelläkään antaa vinkkiä e-simmillä varustetun Apple watchin+iPhone 8+Jabran BT kuulokkeen yhdistelmälle? Saapuvien puheluiden kohdalla puhelu tuntuu menevän sekä puhelimeen että kelloon joka johtaa heikkoon äänenlaatuun ja puheluiden katkeamiseen. Lähtevien puheluiden kohdalla moista ongelmaa ei ole.
Sivu 1 / 1
Moi @Omenamies ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Tässä tuli ensimmäisenä mieleen kokeilla käynnistää ja yhdistää laitteita uudelleen sekä varmistaa, että on uusimmat ohjelmistopäivitykset tehtynä. Tuolla lähtisin liikkeelle, mutta jos ei muutosta näy näillä toimenpiteillä niin hommaa voidaan selvitellä tarkemmin meidän asiakaspalvelusta esimerkiksi chat-palvelun kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.