Ostin 20 tuntia sitten Airpodit Telian liikkeestä, ja tajusin että en ole tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen (kuulokkeita pitää ohjeen mukaan ladata usein). Paketti on 100% käyttämätön, ainoastaan rasian ulkopuolella oleva ohut pakkausmuovi on avattu. Pystynkö palauttamaan tuotteen, varsinkin kun en ole edes käyttänyt kuulokkeita korvissa, ja kaupasta on niin vähän aikaa?
Hei @ap239 ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Liikkeistä ostetuilla tuotteilla ei ole 14 vrk:n palautusoikeutta kuten verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on.
Tässä asiassa kehotan kumminkin kääntymään liikkeen puoleen, josta ostit airpodit kysymään kävisikö vaihto/palautus kyseeseen.
Muuten jäljelle jää airpodien jälleenmyyminen itse.
Mitä tuohon usein lataamiseen tulee, niin itselläni ainakin itse podit kestävät useamman tunnin kuuntelua ja lisäksi kotelossa 15min latauksella niihin saa taas lisää jatkoaikaa muutamaksi tunniksi. Sillä kotelon yhdellä täydellä latauksella lataa siis useamman kerran täyteen nuo podit ja sen varaustason näkee kätevästi iphonen näytöltä (kuten myös podien) niin on helppo himaan tullessa heittää lataukseen. :)
Jos ei tykkää latauksesta, suosittelen ostamaan langalliset kuulokkeet sillä se on valitetteva tosiasia että kaikkia laitteita jotka sisältää akun on jossain vaiheessa ladattava. Ja myös se akku joskus kuluu loppuun kun latauskertoja ja purkukertoja on tarpeeksi, silloin se ei enään pidä virtaa yhtähyvin kuin uutena. Applen Airpodit ovat kuitenkin parhaita langattomia kuulokkeita mitä rahalla saa :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.