Morjens,
Irtisanoin laajakaistasopimukseni loppukesästä/alkusyksystä ja viimeisimmän laskun päiväys oli 16.10.2014 (ajalta 1.8.2014-24.9.2014). Lisäpalveluna minulla on ollut siinä Soneran tietoturva (lisenssi kolmelle koneelle).
Käsittääkseni tietoturvan ja muiden lisäpalveluiden pitäisi irtisanoutua samalla kertaa kun laajakaistan sanoo irti? Kuitenkin kun tarkistan tietoturvaohjelmiston asetuksista tilausten tilan, se on edelleenkin voimassa ja tietoturvaohjelmisto toimii entiseen tapaan. Tosin ei siitä ole tullut laskuakaan sitten tuon 16.10 jälkeen. Mutta mistä näen milloin tietoturva-ohjelmiston lisenssi umpeutuu ja lakkaa toimimasta lopullisesti?
Sivu 1 / 1
Morjens petech !
Tietoturva on irtisanottu samaan aikaan kuin liittymäkin, eli se ei ole enää voimassa ja laskutuskin on päättynyt. Onkohan sinulla nyt varmasti tuo meidän Virusturva koneella asennettuna? Tarkistathan lisenssikoodin, joka ohjelmassa näkyy ja kerro siitä neljä ensimmäistä ja neljä viimeistä numeroa/kirjainta (tietoturvasyistä älä ilmoita tätä kautta koko koodia).
Tietoturva on irtisanottu samaan aikaan kuin liittymäkin, eli se ei ole enää voimassa ja laskutuskin on päättynyt. Onkohan sinulla nyt varmasti tuo meidän Virusturva koneella asennettuna? Tarkistathan lisenssikoodin, joka ohjelmassa näkyy ja kerro siitä neljä ensimmäistä ja neljä viimeistä numeroa/kirjainta (tietoturvasyistä älä ilmoita tätä kautta koko koodia).
Terve,
Kyllä tämä on Soneran Tietoturva (versio 1.71 build 340). Tässä lisenssikoodin neljä ensimmäistä ja viimeistä numeroa:
4733-xxxx-xxxx-xxxx-8426
Kyllä tämä on Soneran Tietoturva (versio 1.71 build 340). Tässä lisenssikoodin neljä ensimmäistä ja viimeistä numeroa:
4733-xxxx-xxxx-xxxx-8426
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.