Skip to main content

Ostin joulukuussa Samsungin S8+ luurin ja onnistuin sen sitten rikkomaan. Oli onneksi Telian laitevakuutus ja uusi luuri tuotiin nopeasti kuriirilla kotipihaan asti. Samamanlainen laite ja saman värinen. Ei moitteen sijaa siis palvelussa. Mutta: uuden korvaavan puhelimen akku (?) kolisee puhelimen sisällä. 

En tiedä onko uusi puhelin tehdaskunnostettu vai ei mutta ilmeisesti puhelimen kokoonpanossa on mennyt joku vinksalleen.  Joulukuussa ostettaessa puhelimen hinta oli euroa vaille 800 euroa joten luulisi että tämän hintaisessa laitteessa ei tämmöistä ominaisuutta tarvitsisi sietää? 

 

Perisuomalaiseen tapaan heitänkin kysymyksen: kelle voi valittaa? 

 

 


@  kirjoitti:


Ostin joulukuussa Samsungin S8+ luurin ja onnistuin sen sitten rikkomaan. Oli onneksi Telian laitevakuutus ja uusi luuri tuotiin nopeasti kuriirilla kotipihaan asti. Samamanlainen laite ja saman värinen. Ei moitteen sijaa siis palvelussa. Mutta: uuden korvaavan puhelimen akku (?) kolisee puhelimen sisällä. 



En tiedä onko uusi puhelin tehdaskunnostettu vai ei mutta ilmeisesti puhelimen kokoonpanossa on mennyt joku vinksalleen.  Joulukuussa ostettaessa puhelimen hinta oli euroa vaille 800 euroa joten luulisi että tämän hintaisessa laitteessa ei tämmöistä ominaisuutta tarvitsisi sietää? 



 



Perisuomalaiseen tapaan heitänkin kysymyksen: kelle voi valittaa? 



 



 






Moi! Oletko varma, että kyseessä on akku? Ainakin minulla S6 ja S7 puhelimissa kamerasensorissa kuuluu kolinaa, kun kamera ei ole päällä.



 



Uskoisin, että Telia aspasta osataan kertoa, miten laitteen huollatuksen osalta kannattaa toimia, uskoisin, että takuu jatkuu tolla samalla tavalla kuin millä tahansa laitteella. 


Moi ! Ei tuo äkkiseltään ihan normaalilta kuulosta. Tästä kannattaa ottaa suoraan yhteyttä AIG:hen, joka vastaa Telia Laitevakuutuksesta. Yhteystiedot löydät täältä.


Vastaa