Tervetuloa Yhteisöön @pasisakari
Telian laskut siis ovat kadonneet sähköpostista ja muut postit ovat säilyneet? Merkillistä. Käytätkö Telian sähköpostilaatikkoa vai jonkun toisen palveluntarjoajan sähköpostia?
Näet kaikki laskut myös kirjautumalla telia.fi -sivustolle tästä.
Laskuarkistoon pääset näillä ohjeilla.
1. Kirjaudu sisään linkin kautta.
2. Klikkaa omaa nimeäsi
3. Valitse "Laskut ja viestit"
4. Klikkaa "Laskut", jolloin näet kaikki avoimet laskut.
5. Jos haluat katsoa jo maksettuja laskuja, paina "Arkisto"
Toivottavasti näistä vinkeistä on apua :smileyhappy:
Moikka @pasisakari! :smileyhappy:
Näiden lisäksi suosittelen samalla sinua tarkistamaan liittymiesi laskutustiedot Omilla Sivuilla ja suora linkki siihen:
https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=BILLING (tai Omat tietoni ja asetukset > Laskutustiedot)
Siellä voit tarkastella, että laskutustapa ja sähköpostiosoite on oikein.
Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/asiakas-ja-laskutustietojen-muutos