Ostin toissapäivänä 15.4 Lenovo Legion y920 läppärin, josta sainkin tilausvahvistuksen.
Kävi kuitenkin niin, että Telia lähetti minulle Lenovon Yoga 920- mallin koneen, joka nyt oleskelee Postin pakettiautomaatissa. Onhan niillä molemmilla "920"-mallinumero, joten miksipäs ei...
Telian chatissa asiakaspalvelija ystävällisesti kehotti palauttamaan koneen takaisin ja erikseen tilaamaan uuden koneen (Legion y920 -konetta ei enää ole Telian sivuilla myynnissä). --> Ulkoistetaan Telian moka asiakkaan hoidettavaksi.
Lisäksi uutta konetta ei asiakaspalvelijan mukaan voi kuitenkaan saada ennen kuin vanha on perillä Telialla, koska kone on ostettu kuukausimaksulla. Asiakaspalvelija lupasi, että Telialta soitellaan minulle ja asia koitetaan ratkaista. Yksi työpäivä ei näköjään riittänyt puhelun tekemiseen, mutta pidetään peukkuja pystyssä, että kuullaan huomenna jotain (tuskin).
Kiitos Telia.