Skip to main content

Olen ollut jo pitkään huolissani Soneran laskujen suuruudesta suhteessa puhelimeni käyttöön ja verrattuna vaimon puhelinlaskuihin (hänellä oli myös Soneran liittymä, jonka hän irtisanoi ja vaihtoi kilpailijan liittymään. Seurauksena laskut pienenivät n. Neljäsosaan!) Nyt minäkin olen vakavissani harkinnut puhelinliittymäni vaihtamista (eläkeläisen maksukyky on rajallinen!)  Eikä pelota yhtään, että palvelu heikkenisi.

Moi @JORMAK2109 ja tervetuloa Klaaniin!

Ihan aluksi kannattaisi katsoa että sinulla on varmasti paras mahdollinen paketti käytössäsi tarpeisiisi nähden. Näin Klaaniin kautta emme harmi kyllä pysty käsittelemään tarkempia asiakastietoja, joten voisitko ottaa meihin yhteyttä esimerkiksi Omien Sivujen chatin kautta tai pirauttamalla asiakaspalveluumme 0200 17000. Voit myös halutessasi laittaa yksityisviestiä Facebookin tai Twitterin kautta :)


Vastaa