Skip to main content

Laite kadottaa KAIKKI äänet. Syyskuusta asti käynyt huollossa kolmeen kertaan. Viimeisen käynnin jälkeen toimi noin neljä viikkoa, kunnes tänään taas vika päälle. Äänet palautuvat virran sammuttamisen jälkeen, mutta se ei tietenkään auta, kun vahinko on jo tapahtunut. Nyt alkaa riittää tätä lajia. Takuu umpeutui joulukuun lopussa. Sillä ei tässä tapauksessa voi olla merkitystä, koska laitetta ei missään vaiheessa saatu kuntoon muutamaa viikkoa pidemmäksi aikaa.  Kysymys siis kuuluu: Keneen olen yhteydessä kaupan purkamiseksi?? Laite ostettu nettikaupasta...siis Soneralta tietenkin! 

Jopa on harmillinen tilanne. :manfrustrated: Suosittelen kuitenkin että viet laitteen huollettavaksi niin monta kertaa että saat toimivan luurin takaisin. Työstähän tuo käy, sitä en kiellä. Huolto toimii kuitenkin laitevalmistajan ohjeiden mukaan ja varmasti heidänkin ohjeissaan on joku määrä sille kuinka monta kertaa puhelin voidaan huoltaa ennenkuin asiakkaalle tarjotaan korvaavaa laitetta. Kolme huoltokertaa kuulostaa jo aika isolta määrältä kun kyse on samasta viasta. Toki voit tehdä reklamaationkin Omien Sivujen kautta ja vaatia kaupan purkamista mutta uskon että huoltoa sitäkin kautta ehdotetaan.


Vastaa