Merkillistä markkinointia - reitittimen sijaan tarjotaan modeemia

  • 5 December 2020
  • 28 kommenttia
  • 4823 katselukertaa


Näytä ensimmäinen kirjoitus

28 kommenttia

Käyttäjätaso 7

@Purnipsi@  kirjoitti:


Hauska homma on se, että monen puhelin on kehittyneempi kuin operaattoreiden myymät mobiililaajakaistareitittimet. Jos pakko saada yhteys käyttöön, niin sitten vaikka puhelimen kautta vaikkakin ei portinsiirrot oikein Androidissa luonnistu ja pidempi käyttö voi olla akun turmio. Onpa luuria tullut käytettyä wifi-tikkunakin pöytäkoneelle, kun muutakaan ei ollut saatavilla. Moni puhelin kyllä peittoaa parin euron wifitikut laadultaan.

Niinpä.

 

Toki mobiilireitittimien asetukset on kehittyneempiä , mutta maailmalla niitä käytetään vähemmän kuin Suomessa.  Suomi on suurille kansainvälisille valmistajille liian pieni markkina-alue , jotta niihin todella panostettaisiin.

 

Minä en 5G:llä puhelimessa tee yhtään mitään , ainakaan toistaiseksi , mutta mobiilireitittimessä se kyllä olisi poikaa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Yhteisesti koskien koko tätä ketjua halusin tulla kertomaan, että olemme vieneet tätä selkeästi teitä puhututtavaa asiaa tietoisuuteen ja eteenpäin pohdittavaksi meidän liiketoimintapäällikkölle. Hän tulee käymään asiaa läpi ja tekemään mahdollisia muutoksia sen pohjalta.


 


Myös kaikki muu palaute ja toiveet liittyen Yhteisössä viestimiseemme on otettu huomioon ja tulemme vielä käymään sitä lävitse. Pyrimme koko ajan herkällä korvalla kuulemaan asiakkaiden äänet ja niiden sävyt, ja saavuttamaan niiden kanssa yhteisen sävelen. 


 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

@AaTanja@  kirjoitti:

Yhteisesti koskien koko tätä ketjua halusin tulla kertomaan, että olemme vieneet tätä selkeästi teitä puhututtavaa asiaa tietoisuuteen ja eteenpäin pohdittavaksi meidän liiketoimintapäällikkölle. Hän tulee käymään asiaa läpi ja tekemään mahdollisia muutoksia sen pohjalta.

 

Myös kaikki muu palaute ja toiveet liittyen Yhteisössä viestimiseemme on otettu huomioon ja tulemme vielä käymään sitä lävitse. Pyrimme koko ajan herkällä korvalla kuulemaan asiakkaiden äänet ja niiden sävyt, ja saavuttamaan niiden kanssa yhteisen sävelen. 

 


Kiitoksia.

 

Ja kiitos kaikille että keskustelu pysyi asiassa.

Vastaa