Mulla on toinenkin sähköpostiosoite johon alkoi tulla kovasti roskapostia mutta sinne menee myös joitakin ehkä tärkeitäkin viestejä. soitin silloin soneran asiakaspalveluun ja mulle tehtiin toinen tili joka on nyt päätili ja asikaspalvelija sanoi että sitä alkuperäistä ei voi poistaa. no käyn silloin tällöin tyhjentämässä sieltä roskat ja tsekkaan samalla muut. no nyt en voi kirjautua koska herjaa että salari tai tunnus väärä.
Sivu 1 / 1
Moi @Jukkis5807 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Oletko koittanut tilata uuden salasanan? Jos et, niin kokeile sitä näin aluksi. Yhteisö on julkinen keskustelupalsta, joten emme pääse tätä kautta asiakastietoihin käsiksi. Mikäli uuden salasanan tilaus ei auta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan tilannetta tarkemmin :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.