Skip to main content
Iihmettelen kuinka hitaasti Soneran tukipalvelut toimivat?
Soneran asiakkaillanne varmaa ei ole kiire kellään.
Soittelin tänään numeroon 0200 17000 ja sain lupauksen että minulle lähetetään ohjeet kuinka toimin rikkoutuneen tietokoneeni huoltoon lähettämisen kanssa.
Ei vaan ole tullut vastausta sähköpostiin tänään vielä?
 
Noo odottelin iltapäivän ja sitten avasin Soneran Omat sivut minne minulta löytyi vanha tunnus.
Yritin löytää sieltä konettani mutta sitä ei ollut siellä.
Lähetin sinne Palvelupyyynnön missä ihmettelin tätä asiaa ja pyysin että he joko kertovat miten tietokoneen huoltoon lähetys toimii tai sitten että he lähettävät viestini eteenpäin sinne missä asia osataan kertoa (Omilta sivuilta ei löydy kuin mobillipalveluja joten arvelin olevani väärässä paikassa utelemassa).
Sain sieltä email vastauksen "Käsittelemme palvelupyyntösi mahdollisimman pian ja olemme sinuun yhteydessä."
Ei vaan ohjeita tai vastausta vielä?
Voisiko joku ystävällisemmin kertoa mistä Soneralta saan tietoa takuuhuollosta. Miten toimia ja lähettää kone huoltoon täältä maalta missä kauppoja ei ole nurkan takana.

Moi @PappaItse ja tervetuloa Klaaniin! Tätä kautta en valitettavasti pääse asiakastietoihin käsiksi, joten joudun vastaamaan yleisellä tasolla. Tietokoneiden osalta huoltoprosessi riippuu oikeastaan laitteen merkistä. Meidän sivuilta löytyy tarkemmat ohjeet. Omilta Sivuilta laitteen tiedot löytyvät ainoastaan silloin, jos se on hankittu Sonera Rahoituksen kautta osamaksulla. Tällöin Omilla Sivuilla on kohta "Rahoitus", kun kirjaudut palveluun Sonera Tunnuksella. Toivottavasti tästä vastauksesta on apua ja saat vastauksen asiakaspalvelusta mahdollisimman pian.


Vastaa