Hei!
1. Missä kohdassa pp.inet.fi webmailssä voi vaihtaa salasanan?
2. Saapuvan postin palvelin?
Olen sisällä Chrome-selaimella omassa pp.inet.fi -meilissäni.
Päällä ei ole AdBlockPlussaa tms.
En löydä miltään välilehdeltä kohtaa, jossa voisin vaihtaa sähköpostini salasanan.
Minne salasananvaihto on sijoitettu?
Ps. jonotin ja keskusteli jo Telian Minun Telia -applikaation chätissä yli puoli tuntia.
Lopputulos "asiakaspalvelusta" oli: "En valitettavasti osaa sanoa!" 😮>
Ehdotti, että soittaisin kalliiseen 0600-numeroon, jonne omasta puhelimestani ei edes voi soittaa!
Täällä yhteisössä on yleensä ollut todella tietäväistä porukkaa, toivottavasti joku teistä on paikalla! 🙂>
Pitäisi nimittäin saada Outlookiin tehtyä tili, jolla saisin Telian meilit varmuuskopioitua, mutta nyt tilin luonti tyssää toistuvasti herjaan:
"Lähetä testiviesti:
Outlook ei voi muodostaa yhteyttä lähtevän postin palvelimeen (SMTP).
Jos saat tämän sanoman uudelleen,
ota yhteys palvelimen järjestelmänvalvojaan tai
Internet-palveluntarjoajaan (ISP)."
Kiitos!
Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.