Skip to main content

Hei!



 



1. Missä kohdassa pp.inet.fi webmailssä voi vaihtaa salasanan?



2. Saapuvan postin palvelin?



 



Olen sisällä Chrome-selaimella omassa pp.inet.fi -meilissäni.



Päällä ei ole AdBlockPlussaa tms.



En löydä miltään välilehdeltä kohtaa, jossa voisin vaihtaa sähköpostini salasanan.



Minne salasananvaihto on sijoitettu?



 



Ps. jonotin ja keskusteli jo Telian Minun Telia -applikaation chätissä yli puoli tuntia.



Lopputulos "asiakaspalvelusta" oli: "En valitettavasti osaa sanoa!" 😮>



 



Ehdotti, että soittaisin kalliiseen 0600-numeroon, jonne omasta puhelimestani ei edes voi soittaa!



 



Täällä yhteisössä on yleensä ollut todella tietäväistä porukkaa, toivottavasti joku teistä on paikalla! 🙂>



Pitäisi nimittäin saada Outlookiin tehtyä tili, jolla saisin Telian meilit varmuuskopioitua, mutta nyt tilin luonti tyssää toistuvasti herjaan: 



 



"Lähetä testiviesti:



Outlook ei voi muodostaa yhteyttä lähtevän postin palvelimeen (SMTP).



Jos saat tämän sanoman uudelleen,



ota yhteys palvelimen järjestelmänvalvojaan tai



Internet-palveluntarjoajaan (ISP)."



 



Kiitos!



 



 



Edit AaTanja: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.

@mitenmodeemiauki olethan kirjautunut laajakaistan käyttäjätunnuksella Minun Teliaan? Silloin salasanan vaihdon tulisi onnistua Hallinnoi liittymääsi -kohdasta. Tässä vielä ohjeistusta meidän asiakastuen sivuilta.


Vastaa