Skip to main content

Voiko Huawei E3372 nettitikun päivittää jostain, löytyykö jotain Download osiota Soneralta? Vauhdit olleet pari kuukautta tasolla 1-2 viivaa aiemman 4-5 sijasta...


@hondaman kirjoitti:


Voiko Huawei E3372 nettitikun päivittää jostain, löytyykö jotain Download osiota Soneralta? Vauhdit olleet pari kuukautta tasolla 1-2 viivaa aiemman 4-5 sijasta...






Moi  @hondaman ja tervetuloa foorumille!



 



Ilmeisesti kuuluvuus on heikentynyt 4G-verkossa? Ovatko nopeudet myös? Oletko kokeillut käyttää tikun pois ja takaisin? Oletko katsonnut viimeisimmät vika- ja häiriötiedotteet? Ainakin pääkaupunkiseudulla kuuluvuus on tilapäisesti heikentynyt.



 



Voit jättää ilmoituksen asiasta Omilta Sivuilta "Kuuluvuuspalaute"-lomaketta käyttämällä etusivun vasemman puolen alareunasta :)



 



PS. hallintasivu näyttäisi olevan http://192.168.8.1 ja olethan muistanut tehdä tuon verkkolukituksen?



 



Lisätietoa: https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Huawei-E3372S?id=1338


Käytän tikkua töissä nettiyhteyteen ja laitan tikun koneeseen joka aamu ja iltapäivällä otan pois. Tikku on lukittu 4G yhteyttä käyttäväksi ja etsitään verkkoa kohdassa on Auto. Tikkua käytän Hämeenlinnassa keskustassa ja täällä ei mitään vikaviestejä ole näyttänyt olevan.



@hondaman kirjoitti:


Käytän tikkua töissä nettiyhteyteen ja laitan tikun koneeseen joka aamu ja iltapäivällä otan pois. Tikku on lukittu 4G yhteyttä käyttäväksi ja etsitään verkkoa kohdassa on Auto. Tikkua käytän Hämeenlinnassa keskustassa ja täällä ei mitään vikaviestejä ole näyttänyt olevan.






Kuuluvuuden heikentymisestä voit soittaa tänne:



Vikapalvelu


0206 9 0101 (mpm/pvm, myös jonotusajalta)


ma–pe 8–20, la 9–16.30



 



Soneran Vikapalvelun asiakaspalvelija osaa varmasti auttaa ja hoitaa asiaa eteenpäin :)


Vastaa