Olen jo 85 vuotias, ja sain netistä ohjeen s postin salasanan vaihtoon, kun oli ongelmia eli soveluksessa oli vika. Sain uuden salasanan, mutta en saa sitä vaihdettua. Selain posti toimii uudella, mutta ohjelma ei, eiä myöskään puhelimessa. Voiko apua hakea myymälästä. Täälläkin niitä on kaksi.
----
Muokkaus HannaMarikaL: muokattu hieman otsikkoa
Ratkaisu jäseneltä HannaMarikaL
Olen jo 85 vuotias, ja sain netistä ohjeen s postin salasanan vaihtoon, kun oli ongelmia eli soveluksessa oli vika. Sain uuden salasanan, mutta en saa sitä vaihdettua. Selain posti toimii uudella, mutta ohjelma ei, eiä myöskään puhelimessa. Voiko apua hakea myymälästä. Täälläkin niitä on kaksi.
Jotta voit vaihtaa sähköpostisi salasanan, tulee sinun kirjautua Minun Teliaan Telia Internet -tunnuksellasi (esim. testee-1). Minun Telian kirjautumissivulta sinun tulee valita Kirjaudu liittymän käyttäjänä ja puhelinnumero-kenttään kirjoita Telia internet -tunnuksesi ja Salasana-kenttään kyseisen Telia Internet -tunnuksen salasana. Kun olet kirjautunut, paina laajakaistatilauksen kohdalla olevaa Hallinnoi tilausta -nappia ja sieltä pääset vaihtamaan salasanan. Tässä vielä asiakastuen ohjeet salasanan vaihtoon.
Jos salasanan vaihtaminen Minun Telian kautta ei onnistu, olisitko yhteydessä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi puhelimitse tai chatin kautta, jolloin voimme vaihtaa salasanan sinulle sieltä.
Tämä aihe on suljettu kommenteilta.
Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.
Jatkoa edlliseen . minulla menee sekaisin Soneran termit Omat sivut, telia tunnus, laajakaista jne. Ne kaiki kysy tunnuksia. Omilla sivuilla toimi vanha, mutta miten tuon sähköpostin salasan voi vaihtaa.En (pääse hallinoi liittymääsi), siitä etenpäin.
Olen jo 85 vuotias, ja sain netistä ohjeen s postin salasanan vaihtoon, kun oli ongelmia eli soveluksessa oli vika. Sain uuden salasanan, mutta en saa sitä vaihdettua. Selain posti toimii uudella, mutta ohjelma ei, eiä myöskään puhelimessa. Voiko apua hakea myymälästä. Täälläkin niitä on kaksi.
Jotta voit vaihtaa sähköpostisi salasanan, tulee sinun kirjautua Minun Teliaan Telia Internet -tunnuksellasi (esim. testee-1). Minun Telian kirjautumissivulta sinun tulee valita Kirjaudu liittymän käyttäjänä ja puhelinnumero-kenttään kirjoita Telia internet -tunnuksesi ja Salasana-kenttään kyseisen Telia Internet -tunnuksen salasana. Kun olet kirjautunut, paina laajakaistatilauksen kohdalla olevaa Hallinnoi tilausta -nappia ja sieltä pääset vaihtamaan salasanan. Tässä vielä asiakastuen ohjeet salasanan vaihtoon.
Jos salasanan vaihtaminen Minun Telian kautta ei onnistu, olisitko yhteydessä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi puhelimitse tai chatin kautta, jolloin voimme vaihtaa salasanan sinulle sieltä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.