Skip to main content
Ratkaisu

Miten vaihdan Telian sähköpostin salasanan?

  • March 7, 2023
  • 2 kommenttia
  • 179 katselukertaa

Forum|alt.badge.img

Olen jo 85 vuotias, ja sain netistä ohjeen  s postin salasanan vaihtoon, kun oli ongelmia eli soveluksessa oli vika. Sain uuden salasanan, mutta en saa sitä vaihdettua. Selain posti toimii uudella, mutta  ohjelma ei, eiä myöskään puhelimessa. Voiko apua hakea myymälästä. Täälläkin niitä on kaksi.

 

----

Muokkaus HannaMarikaL: muokattu hieman otsikkoa

Ratkaisu jäseneltä HannaMarikaL

Olen jo 85 vuotias, ja sain netistä ohjeen  s postin salasanan vaihtoon, kun oli ongelmia eli soveluksessa oli vika. Sain uuden salasanan, mutta en saa sitä vaihdettua. Selain posti toimii uudella, mutta  ohjelma ei, eiä myöskään puhelimessa. Voiko apua hakea myymälästä. Täälläkin niitä on kaksi.

Jotta voit vaihtaa sähköpostisi salasanan, tulee sinun kirjautua Minun Teliaan Telia Internet -tunnuksellasi (esim. testee-1). Minun Telian kirjautumissivulta sinun tulee valita Kirjaudu liittymän käyttäjänä ja puhelinnumero-kenttään kirjoita Telia internet -tunnuksesi ja Salasana-kenttään kyseisen Telia Internet -tunnuksen salasana. Kun olet kirjautunut, paina laajakaistatilauksen kohdalla olevaa Hallinnoi tilausta -nappia ja sieltä pääset vaihtamaan salasanan. Tässä vielä asiakastuen ohjeet salasanan vaihtoon.

 

Jos salasanan vaihtaminen Minun Telian kautta ei onnistu, olisitko yhteydessä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi puhelimitse tai chatin kautta, jolloin voimme vaihtaa salasanan sinulle sieltä.

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img
  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • March 7, 2023

Jatkoa edlliseen . minulla menee sekaisin Soneran termit Omat sivut, telia tunnus, laajakaista jne. Ne kaiki kysy tunnuksia. Omilla sivuilla toimi vanha, mutta  miten tuon sähköpostin salasan voi vaihtaa.En (pääse hallinoi liittymääsi), siitä etenpäin.


HannaMarikaL
Telialainen
  • Telialainen
  • Ratkaisu
  • March 7, 2023

Olen jo 85 vuotias, ja sain netistä ohjeen  s postin salasanan vaihtoon, kun oli ongelmia eli soveluksessa oli vika. Sain uuden salasanan, mutta en saa sitä vaihdettua. Selain posti toimii uudella, mutta  ohjelma ei, eiä myöskään puhelimessa. Voiko apua hakea myymälästä. Täälläkin niitä on kaksi.

Jotta voit vaihtaa sähköpostisi salasanan, tulee sinun kirjautua Minun Teliaan Telia Internet -tunnuksellasi (esim. testee-1). Minun Telian kirjautumissivulta sinun tulee valita Kirjaudu liittymän käyttäjänä ja puhelinnumero-kenttään kirjoita Telia internet -tunnuksesi ja Salasana-kenttään kyseisen Telia Internet -tunnuksen salasana. Kun olet kirjautunut, paina laajakaistatilauksen kohdalla olevaa Hallinnoi tilausta -nappia ja sieltä pääset vaihtamaan salasanan. Tässä vielä asiakastuen ohjeet salasanan vaihtoon.

 

Jos salasanan vaihtaminen Minun Telian kautta ei onnistu, olisitko yhteydessä meidän asiakaspalveluun esimerkiksi puhelimitse tai chatin kautta, jolloin voimme vaihtaa salasanan sinulle sieltä.