Hei,
Huomasin kummallisen vikatilanteen, kun olin vaihtanut puhelimeni liittymän 5G. Muutamien päivien aikana, jos soitan puhelimella pankkiin ja yritän tunnistautua mobiilisovelluksen kautta niin nettiyhteys puhelimessa katkeaa ja tunnistautuminen ei onnistu. Tämä sama ongelma koskee myös Telian asiakaspalvelua, jos sen puhelun aikana yritin käyttää puhelimen nettiä ja verkkoyhteyttä ei ollut. Heti kun lopetin puhelin soitot niin verkkoyhteys palautui. ja tätä vikatilannetta ei ollut kesäkuussa kun käytin puhelimessa oli 4G liittymä.
Itse ajattelen, että vika voisi olla 5G liittymässä, sim kortissa tai sitten puhelimessa, mutta nyt en tiedä miten pitäisi toimia. Jos jollakin on ollut samoja ongelmia tai ratkaisuehdotuksia kuulisin niistä mielelläni. Puhelin on 1 vanha Nokian 5G puhelin.
--
Muokkaus /SonjaMelina: Muokattu aloitusviesti kysymyksestä keskusteluksi.
