Skip to main content

Selailin Telian nettikauppaa, ja päätin tilata yhden puhelimen sieltä 12kk:n osamaksulla. Aikansa sivuja selailtuani olin epähuomiossa painanut saman tuotteen ostoskoriin kaksi kertaa, jonka huomasin vasta katsoessani tilausvahvistusta sähköpostista. Miten voin perua tuon toisen laitteen tilauksen, ja miten muutetaan laskutus vain tuolle yhdelle tilaamalleni tuotteelle? Voinko viedä avaamattoman laitepaketin Telia myymälään ja siellä hoitaa tilauksen ajan tasalle?


  kirjoitti:


Selailin Telian nettikauppaa, ja päätin tilata yhden puhelimen sieltä 12kk:n osamaksulla. Aikansa sivuja selailtuani olin epähuomiossa painanut saman tuotteen ostoskoriin kaksi kertaa, jonka huomasin vasta katsoessani tilausvahvistusta sähköpostista. Miten voin perua tuon toisen laitteen tilauksen, ja miten muutetaan laskutus vain tuolle yhdelle tilaamalleni tuotteelle? Voinko viedä avaamattoman laitepaketin Telia myymälään ja siellä hoitaa tilauksen ajan tasalle?






Moikka  ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂> 

Saat laitetoimituksen mukana palautuslomakkeen, jossa ohjeistetaan miten voit toisen tuotteen palautuksen tehdä. Palautus tulee tehdä 14vrk sisällä paketin vastaanottamisesta. Kaupat tai pisteet eivät ota verkkokaupan palautuksia vastaan, vaan palautus tulee aina tehdä postitse. Kun paketti palautuu meille, teemme hyvityksen Rahoituksen tilille. Jos ensimmäinen lasku tästä ostosta ehtii saapua sinulle ja laskulla on molemmat tuotteet laskutettuna, sinun ei tarvitse maksaa laskua, vaan sinulle lähetetään seuraavassa kuussa korjattu, ja ensimmäinen varsinainen maksettava lasku. 


Vastaa