Skip to main content
Eli herjaa saapuvan postin (pop3) aikakatkaisua. Lähetys onnistuu, mutta mitään ei tule.
Imappina toimii kännykässä, myös webmail toimii. Outlook saapuvan osalta mykkä.
Asetukset ok. mikä neuvoksi?
Hei jannmann!

Kokeile asentaa outlook uudestaan imap tilinä.
Imappina toimii, mutta haluan että toimii poppina, kuten toimi vielä viimeviikolla.

Saapuvan postin palvelimina kokeilta viimeviikolla vielä toiminutta mbox.inet.fi ja mail.inet.fi.
Kumpikaan ei pelitä poppina.
Moi jannmann,

Koititko jo lisätä tilin uudestaan Outlookiin POP3:na? Oletko testannut toimivuutta jossain toisessa sähköpostiohjelmassa?
Koitin lisätä tilin uudestaan, ei apua.
En ole kokeillut vielä toisella ohjelmalla.
Viikko sitten toimi vielä hyvin, nyt ei. Koneessa ei ole mitään päivityksiäkään siltä ajalta.
Moi jannmann,

Onko sähköpostilaatikko käytössä jossain muussa laitteessa? Jos toinen laite on kirjautunut sähköpostiin poppina niin muut ohjelmat eivät välttämättä saa samaan aikaan yhteyttä muodostettua.
Kalle- kirjoitti:
Moi jannmann,

Onko sähköpostilaatikko käytössä jossain muussa laitteessa? Jos toinen laite on kirjautunut sähköpostiin poppina niin muut ohjelmat eivät välttämättä saa samaan aikaan yhteyttä muodostettua.


On käytössä vain yhdessä koneessa.
Samaa vikaa herjaa myös outlook expressillä kun kokeilin.
Hei jannmann,

Voisit kokeilla asentaa koneellesi sähköpostiohjelmaksi vaikka hieman uudemman Mozilla Thunderbirdin.

Löydät sivuiltamme kuvalliset ohjeet sähköpostitilin lisäämiseen.

Suosittelemme käyttämään IMAP tiliä, jolloin sähköpostia voi käyttää samanaikaisesti myös muillakin laitteilla.

Kerrotko vielä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on tällä hetkellä käytössä?
Marko- kirjoitti:
Hei jannmann,

Voisit kokeilla asentaa koneellesi sähköpostiohjelmaksi vaikka hieman uudemman Mozilla Thunderbirdin.

Löydät sivuiltamme kuvalliset ohjeet sähköpostitilin lisäämiseen.

Suosittelemme käyttämään IMAP tiliä, jolloin sähköpostia voi käyttää samanaikaisesti myös muillakin laitteilla.

Kerrotko vielä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on tällä hetkellä käytössä?



Ei toimi mozillan kanssakaan poppina.
Windows 8.1 pro on käyttis.

En vain ymmärrä miks yhtä-äkkiä lakkas toimimasta.
Sama juttu täälläkin en saa POP3:na toimimaan enemmän käytettävällä pp.inet.fi emaililla
välillä se toimi tässä tällä viikolla, Sonera avustaja ei saa korjattua.
Toinen pp.inet.fi osoitteeni toimii samoilla asetuksilla Outlook 2007:ssä.

Vika on ollut jo pitempään, en muista tarkaan, mutta syksyllä se alkoi.
Webmail toimii.
Haluan noutaa postini pääkoneelleni, ettei ne postit näy monella koneella turhaan.
Ennen on toiminut, en tiedä mitä olette muuttaneet.

Ja olen kokeillut myös Outlook 2013 ohjelmassa sama vika tässä pääemailissani.

"Kirjaudu saapuvan postin palvelimeen (POP3): Palvelinyhteys keskeytettiin. Jos ongelma ei poistu, ota yhteys palvelimen järjestelmänvalvojaan tai Internet-palveluntarjoajaan (ISP)."
Ninulla myös sama ongelma POP-tilin kanssa OUTLOOK 2007 -ohjelmassa, eli saapuvan postin palvelin ei toimi, mutta lähtevä toimii.
Ongelma alkoi kesällä, jolloin teitte ilmeisesti jonkin päivityksen sähköpostiohjelmistoonne. ???

Tilapäisratkaisuna asensin imap-tilin POP-tilin lisäksi ja nyt toimii myös lähetys. Huono juttu on vaan nyt se, että poistetut postit (roskakorin tyhjennys) pitää hoitaa web-mailin kautta, mitä en muuten käytä.
OUTLOOK 2007 on käytössä pääkoneella ja kannettavalla.
erkkipj kirjoitti:
Ninulla myös sama ongelma POP-tilin kanssa OUTLOOK 2007 -ohjelmassa, eli saapuvan postin palvelin ei toimi, mutta lähtevä toimii.
Ongelma alkoi kesällä, jolloin teitte ilmeisesti jonkin päivityksen sähköpostiohjelmistoonne. ???

Tilapäisratkaisuna asensin imap-tilin POP-tilin lisäksi ja nyt toimii myös lähetys. Huono juttu on vaan nyt se, että poistetut postit (roskakorin tyhjennys) pitää hoitaa web-mailin kautta, mitä en muuten käytä.
OUTLOOK 2007 on käytössä pääkoneella ja kannettavalla.


Joo tein viasta vikailmoituksen, vastauksena tuli vaan, että "sähköposteissa ei ole mitään yleistä vikaa, kokeile Thunderbirdiä". Kiitos kun otit yhteyttä! Heh sehän mieltä lämmitti.
Kokeilin Thunderbirdiä, sama vika siinäkin. Semmoisen havaitsin Outlookissa, että se toimi pari kertaa tässä, jonkun vajaan vrk:den. Mutta vika palasi takaisin. Sen huomais, siitä kun olen laittanut edelleen lähetyksen tästä toimimattomasta postista pääpostiosoitteesee, niin postit tulivatkin tuplana.
Marko- kirjoitti:
Hei jannmann,

Voisit kokeilla asentaa koneellesi sähköpostiohjelmaksi vaikka hieman uudemman Mozilla Thunderbirdin.

Löydät sivuiltamme kuvalliset ohjeet sähköpostitilin lisäämiseen.

Suosittelemme käyttämään IMAP tiliä, jolloin sähköpostia voi käyttää samanaikaisesti myös muillakin laitteilla.

Kerrotko vielä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on tällä hetkellä käytössä?


Miksi koko ajan suoitellaan ongelmaan ratkaisua muuta tili IMAP:ksi?
Jos haluan käyttää POP3:sta niin haluan, haluan pääkoneellani kerätä postit pois palvelimelta, ettei postilaatikko täyty ja en halua nähdä toisilla laitteilla jo kerran katsomiani posteja, se toisella pääosoitteellani toimii samassa ohjelmassa!
Jos poistan tämän ongelma osoitteeni, voinko saman luoda uudestaan hetken päästä?

Niin itsellä on Win 7 Ultimate
Niin, onko Soneralla testattu POP3-tilin toimintaa OUTLOOKin kanssa? Asensin OUTLOOK 2007 tilalle ohjelman 2013 -version ja ongelma ei poistunut, joten jotain häikkää Soneran saapuvan postin palvelinohjelmistossa nyt on.

Oletkin erkkipj tutkinut tätä ongelmaa jo jonkin verran. Suosittelisin kuitenkin vielä tarkistamaan sähköpostitilin asetukset sieltä käytettävästä ohjelmasta. Täällä löydät oikeat asetukset jokaiseen sovellukseen http://goo.gl/DTvCMF Voisit luoda myös sähköpostitilin uudelleen ja kokeilla, onko sillä vaikutusta asiaan.

Oma suosikkini on tuo Thunderbird sovellus, jolla sähköposti on omassa käytössäni toiminut kivasti. Toki itse olen käyttänyt juurikin IMAP protokollaa.



@NikoNo kirjoitti:

Oletkin erkkipj tutkinut tätä ongelmaa jo jonkin verran. Suosittelisin kuitenkin vielä tarkistamaan sähköpostitilin asetukset sieltä käytettävästä ohjelmasta. Täällä löydät oikeat asetukset jokaiseen sovellukseen http://goo.gl/DTvCMF Voisit luoda myös sähköpostitilin uudelleen ja kokeilla, onko sillä vaikutusta asiaan.

Oma suosikkini on tuo Thunderbird sovellus, jolla sähköposti on omassa käytössäni toiminut kivasti. Toki itse olen käyttänyt juurikin IMAP protokollaa.


OULOOKin asetukset olen nyt tarkistanut ja ne ovat ohjeen mukaiset. Asensin myös Thunderbirdin ja siinä sama ongelma POP3-tilin kanssa. IMAP toimii hyvin Thunderbirdissa kuten myös OUTLOOKeissa.

Toistan kysymykseni: Oletteko Soneralla testannut POP-vastaanoton toimintaa kesän jälkeen?


En osaa sanoa, onko tuosta POP3 asiasta tullut meidän vikapalveluun jonkinlaisia vikailmoituksia. Tottakai korjaustoimenpiteitä ja testejä tehdään aina, jos asiakas tekee vikailmoituksen jostakin toimimattomasta palvelusta. Voisin oikeastaan itsekkin testailla tuota POP3 toimivuutta omilla tunnuksillani.


Itsekin käytän IMAP:ia joten minullakaan ei ole kokemusta POP3:n tilanteesta tällä hetkellä. Vika & häiriö-tiedotteista en löytänyt aiheeseen liittyen mitään. Pystytkö erkkipj odottamaan maanantaille, silloin koittaa arki ja täällä pörrää meidän vikapuolen Asiantuntijoita ja he tietävät kertoa yleisen tilanteen POP-palvelimen osalta.

@TeroRe kirjoitti:
Itsekin käytän IMAP:ia joten minullakaan ei ole kokemusta POP3:n tilanteesta tällä hetkellä. Vika & häiriö-tiedotteista en löytänyt aiheeseen liittyen mitään. Pystytkö erkkipj odottamaan maanantaille, silloin koittaa arki ja täällä pörrää meidän vikapuolen Asiantuntijoita ja he tietävät kertoa yleisen tilanteen POP-palvelimen osalta.

Ok, kesällä tapahtui jotain siellä teillä, minkä jälkeen ainakin minulla siihen asti hyvin toiminut POP-palvelin lopetti yhteistyön.



@erkkipj kirjoitti:



@TeroRe kirjoitti:
Itsekin käytän IMAP:ia joten minullakaan ei ole kokemusta POP3:n tilanteesta tällä hetkellä. Vika & häiriö-tiedotteista en löytänyt aiheeseen liittyen mitään. Pystytkö erkkipj odottamaan maanantaille, silloin koittaa arki ja täällä pörrää meidän vikapuolen Asiantuntijoita ja he tietävät kertoa yleisen tilanteen POP-palvelimen osalta.


Ok, kesällä tapahtui jotain siellä teillä, minkä jälkeen ainakin minulla siihen asti hyvin toiminut POP-palvelin lopetti yhteistyön.






Tervehdys @erkkipj 



 



Jäi niin paljon häiritsemään tämä POP-palvelin ongelma, että oli pakko testailla omilla tunnuksilla. Asensin uusimpaan Thunderbird ohjelmaan tuon minun oman pp.inet.fi osoitteen POP3 protokollalla ja hyvin lähti toimimaan. Aluksi se ei tietenkään poistanut viestejä Soneran palvelimelta, mutta kun kävin asetuksista ottamassa täpän pois kohdasta "Jätä viestit palvelimelle", niin tämän jälkeen hävisivät latauksen jälkeen myös palvelimelta.



 



Uskoisin siis, että vika on siellä sinun sähköpostiohjelman asetuksissa tai tietokoneen muissa asetuksissa. Toki jos vaikuttaisi siltä, että asetukset ovat kohdillaan, niin vikailmoituksen tuosta voi tietysti tehdä.



 



Tässä vielä kuva minun omista asetuksista, joilla homma toimii:


Samaa sähköpostitiliä ei pidä lukea POP3:lla ja IMAPilla (eri tai samassa laitteista), se on vaikeuksien kerjäämistä kun käsittelymääreet ovat ristiriidassa.  Kokemukseni on että mobiililaitteiden sähköpostiohjelmissa on paljon postilaatikon sotkijoita kun halutaan käyttää samaa postia monilta laitteilta ja siihen tarvitaan IMAP että posti näkyy samana eri laitteille.  POP3:llakin pystyy määrittämään viestien jättämisen palvelimelle (esim. pariksi viikoksi) että samat tulleet viestit saa toisillekin laitteille, mutta lähetettyjen viestien synkronointia en ole pop3:n kanssa saanut tehtyä. Haasteellista se on IMAPillakin Soneran sähköposteissa.

 

Minun käsitykseni on, että Soneran webbimaililla näkee viestit, jotka ovat Soneralla sähköpostipalvelimella. Ja se on se postilaatikko roskakoreineen jonka koko tulee täyteen. POP3 protokollalla erillisessä sähköpostiohjelmassa luetaan tulleet viestit, mutta sähköpostiohjelmassa lähetetyt viestit eivät talletu palvelimen postilaatikkoon. Sähköpostiohjelmissa tavallisesti oletuksena on, että POP3 poistaa luetut viestit sähköpostipalvelimelta käyttäjän laitteelle lukiessaan ja palvelimelta poiston jälkeen ei viestiä saada toisille laitteille. POP3:lla voidaan käskeä sähköpostiohjelmassa jättämään viestit palvelimelle pysyvästi tai niin että poistetaan määräajan kuluttua (ko. sähköpostiasennuksella yhteyttä otettaessa). Esimerkiksi Thunderbird on ilmainen kelvollinen sähköpostiohjelma Windowsiin ja Linuxiin.

 

IMAPilla ajatus taas on että virallinen sähköpostisäilö on sähköpstipalvelimella, jonne myös lähetetyt viestit säilötään. Eri laitteille toimitetaan tämän säilön tilanteesta IMAPilla kopio. Kun jollain laitteella poistetaan viesti, poisto tehdään myös sähköpostipalvelimella ja tulee poistetuksi myös muilla laitteilla jotka IMAPilla lukevat samaa sähköpostilaatikkoa.

 

 

Jos sähköspostiohjelma ei saa sähköpostipalvelimeen yhteyttä vaan ajautuu aikakatkaisuun niin ohjelma ja palvelin eivät ole yhteensopivat. Usein on kyse, että palvelin ei hallitse kaikkia sähköpostiohjelman asetusmahdollisuuksia. Sähköpostin tarjoaja kertoo, millä asetuksilla sähköpostia voi käyttää. Valitettavasti nimitykset eivät ole kovin yhdenmukaisia ja sähköpostinsa virittelijä joutuu paljon kokeilemaan toimivan ja mahdollisimman turvallisen asetusyhdistelmän löytämiseksi. Kelvollisimpia neuvoja on kertoa millaisilla  ympäristöillä (ohjelma, käyttöjärjestelmä, yhteys) ja sähköpostiohjelman asetuksilla vastaava on saatu toimimaan.

 

 

Sikäli kuin pikaisella silmäyksellä ymmärsin Soneran vastaus Outlook 2007 -ongelmiin oli, että Sonera ei tiedä eikä se kykene neuvomaan miten Soneran sähköposteja käytetään Outlook 2007:llä ja uudemmilla.

 

 

Kokaisinpa juuri yhden inet-osoitteeni määrittelyä MS Outlook 2010:een käyttöjärjestelmänä Windows 7. POP3-testiyhteys Soneran mail.inet.fi palvelimelle ei useillakaan yrityksillä onnistunut. "Log to incoming mail server (POP3): The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider. (ISP)." Pop3 portti on 110. Asetettavissa "This server requires an encrypted connection (SSL)"; myös sillä (portti 995) tuli välitön epäonnistumisilmoitus. IMAP-testiyhteys onnistui. Osoite on toisaalla määriteltynä IMAP-protokollaan.  Outlookin yhteysyrityksistä sain tilille seitsemän ilmoitusviestiä.

 

Microsoftin Outlook on laajalti käytetty kaupallinen sähköpostiohjelma.


Minulla oli viime kesään saakka mielestäni toimiva järjestely, kun kiinteän PC:n OUTLOOK 2007 -sähköpostiohjelma toimi vielä POPilla Soneran sähköpostin kanssa. Asetuksena oli "Poista palvelimelta, kun poistetaan (PC:n) roskakorista", eli PC:stä pystyi tyhjentämään roskakorin. Näin ei ollut tarvetta käydä Sonera webmailissa kertaakaan! Tabletti ja kännykkä toimi IMAPilla.

 

Nyt kun en saa POPpia toimimaan enää PC:ssä, joudun vähän väliä käymään webmailissa tyhjentämässä roskakorin, jotta yliviivatut eli poistetut viestit PC:stä häipyvät.

 

Gmailin POP OUTLOOK 2007:ssa toimii hyvin edelleen ja kerää postit outlook.pst -tiedostoon.

Ihanne olisikin että saisin tähän samaan outlook.pst:hen myös Soneran postit, mutta IMAPpi on perustanut oman xxxxxoutlook11.pst:n, eikä sitä voi muuttaa (en ole keksinut miten).

 

Odotan vielä kun siellä Soneralla joku testaa myös OUTLOOKilla nykyisen POP-tilin!


 

Jos IMAP-yhteyttä ei ole ohjelmassa määrätty tekemään toisin, viestin poiston IMAP-yhteyttä tiliin käyttävässä  sähköpostiohjelmassa (vaikka siinä tabletissa) pitäisi ymmärtääkseni poistaman viestin kaikkialta missä tiliä käsitellään IMAP:illa.

 

Outlook 2010:lla kokeillessani POP3-määrityksellä oletuksena oli viestin jättäminen palvelimelle 14 vuorokaudeksi. Mutta siis yhteyttä saapuvan postin palvelimeen mail.inet.fi Outlook ei POP3:lla saanut.

Nyt olisin utelias kuulemaan jos jollain toimii saapuva posti POP3:lla mail.inet.fi:ltä Outlookilla. Thunderbirdilla sain kyllä määritettyä POP3-yhteyden tiliin, jolla samassa thunderbird-instanssissa on tili myös IMAPina ja viestit kulkevat. Poistan pop3-määrityksen kuitenkin sotkemasta; pop3-määrityksellä lähetetty viesti ei tullut näkyviin saman osoitteen IMAP-määrityksen lähetetyissä.

 

--

Heh, tätä lähettäessä sain ilmoituksen "Kirjoitustasi on muutettu, koska viestin tekstissä oli viallinen HTML. Viallinen HTML on poistettu. Lue viestisi uudestaan ja lähetä se jos olet tyytyväinen." Ei, en ollut käynyt käsin kopeloimassa HTML-koodausta.



kirjoitti:

Miksi koko ajan suoitellaan ongelmaan ratkaisua muuta tili IMAP:ksi?
Jos haluan käyttää POP3:sta niin haluan, haluan pääkoneellani kerätä postit pois palvelimelta, ettei postilaatikko täyty ja en halua nähdä toisilla laitteilla jo kerran katsomiani posteja, se toisella pääosoitteellani toimii samassa ohjelmassa!
Jos poistan tämän ongelma osoitteeni, voinko saman luoda uudestaan hetken päästä?

Niin itsellä on Win 7 Ultimate
Tuollaiseen käyttöön POP3 sopii. IMAPilla sinun on kopioitava omassa koneessasi viestit toiseen paikkaan jos haluat säilyttää ne ja vasta sitten poistaa siitä kansioista johon postipalvelimelta viestit tulevat. Poistamalla poistuvat postipalvelimen vastinkansiosta eivätkä tule enää toisille laitteille.
Sonera ei tainnut vastata, mutta olen käsityksessä, että poistettu sähköpostiosoite on karanteenissa Soneralla jotain puoli vuotta sekaannusten estämiseksi. Joku taitava soneralainen saattaa tuon säännön osata ylittää.
Mutta miksi poistaa ja perustaa sama sähköpostiosoite uudelleen? Voit mennä webbimailiin https://webmail.inet.fi/ ja siivoilla siellä postilaatikon sisällön mihin kuntoon haluat, esimerkiksi tyhjäksi (tyhjenevät myös paikat, joissa laatikkoa luetaan IMAPilla!).
Sähköpostiohjelmassa jos poistat tilin määrityksen, se ei tyhjennä viestejä palvelimelta, mutta varmaan koneeltasi siinä ohjelmassa. En muista että olisin kokeillut vaihtaa jossain sähköpostiohjelmassa tilin määrityksen POP3:sta IMAPiksi tai päinvastoin. Mutta olen kyllä temppuillut rinnakkaisia määrityksiä samaankin sähköpostiasennukseen hoitaen ettei niihin haeta viestejä palvelimelta samanaikaisesti (vaikka muuttaen tunnustiedot tilapäisesti vääriksi) mistä ei hyvä seuraisi. Tilien vaihteluissa saa tietty tehdä varmistuksia, jos haluaa olla varma ettei hukkaa jotain tallessa pitämisen arvoista.

 



@aina kirjoitti:



kirjoitti:



Miksi koko ajan suoitellaan ongelmaan ratkaisua muuta tili IMAP:ksi?
Jos haluan käyttää POP3:sta niin haluan, haluan pääkoneellani kerätä postit pois palvelimelta, ettei postilaatikko täyty ja en halua nähdä toisilla laitteilla jo kerran katsomiani posteja, se toisella pääosoitteellani toimii samassa ohjelmassa!
Jos poistan tämän ongelma osoitteeni, voinko saman luoda uudestaan hetken päästä?

Niin itsellä on Win 7 Ultimate


Sonera ei tainnut vastata, mutta olen käsityksessä, että poistettu sähköpostiosoite on karanteenissa Soneralla jotain puoli vuotta sekaannusten estämiseksi. Joku taitava soneralainen saattaa tuon säännön osata ylittää.


Mutta miksi poistaa ja perustaa sama sähköpostiosoite uudelleen? Voit mennä webbimailiin https://webmail.inet.fi/ ja siivoilla siellä postilaatikon sisällön mihin kuntoon haluat, esimerkiksi tyhjäksi (tyhjenevät myös paikat, joissa laatikkoa luetaan IMAPilla!).







Juuri näin. Mikäli sähköpostilaatikon poistaa omilta sivuilta, niin osoite menee karanteeniin. Asiakas ei itse sitä saa uudelleen aktivoitua, vaan sieltä tulee väkisin erilainen osoite. Tämä pystyttäisiin Soneran toimesta pienen säätämisen tuotoksena palauttamaan käyttöön (tyhjänä laatikkona). Tätä on turha lähteä tekemään, koska se ei sinällään ratkaise alkuperäistä ongelmaa.



 



POP3 protokollassa ei Soneran päässä voi olla vikaa, kun se selvästi useammalla ihmisellä on toiminut Thunderbird ohjelmistossa moitteettomasti. Näin itsekkin asian totesin kun sitä aiemmin testailin. Voin tässä illan mittaan testailla vielä tuolla koneeltani löytyvällä Outlook 2010 versiolla, että mitä se sanoo asiasta. Uskoisin, että sen saa Outlookkiin toimimaan asetuksia säätämällä. Palaan tähän vielä!



aina kirjoitti: 

 



Nyt olisin utelias kuulemaan jos jollain toimii saapuva posti POP3:lla mail.inet.fi:ltä Outlookilla. Thunderbirdilla sain kyllä määritettyä POP3-yhteyden tiliin, jolla samassa thunderbird-instanssissa on tili myös IMAPina ja viestit kulkevat. Poistan pop3-määrityksen kuitenkin sotkemasta; pop3-määrityksellä lähetetty viesti ei tullut näkyviin saman osoitteen IMAP-määrityksen lähetetyissä.



 






Sain lisättyä Soneran @pp.inet.fi sähköpostitilin Outlook 2010 ohjelmaan ilman ongelmia. Viestien lähetys ja vastaanotto toimi ihan normaalisti POP3 protokollaa käyttäen. Viestien saapuminen kesti oletusasetuksilla noin 10minuuttia, mutta painamalla F9 sai päivitettyä saapuneet kansion heti. Asetuksista voi myös vaihtaa, että saapuneet kansio päivittyy automaattisesti minuutin välein. Tästä voidaan siis päätellä, että Soneran sähköpostissa ei ole POP3 protokollan kanssa ongelmia. Olen nyt tämän testin tehnyt Outlookin lisäksi myös Thunderbirdillä. Uskoisin ongelmien liittyvän sähköpostitilin asetuksiin. Täällä vielä ohje, jonka mukaan asensin Outlookkiin sähköpostitilin.



 



Toki on mahdollista, että yksittäisissä osoitteissa on sähköpostilaatikon osalta Soneran päässä jotakin ongelmia, jonka vikapalvelu pystyy kyllä tutkimaan. Näistä kannattaa tehdä vikailmoitus omien sivujen kautta. Silti ensisijaisesti hyvä tarkistaa nuo sähköpostitilin asetukset ja vaikka tehdä koko tili uudelleen sinne sähköpostiohjelmaan. Väärillä asetuksilla kun sähköposti ei tietenkään voi toimia :)


Vastaa