Skip to main content
Ratkaisu

Philipsin televisiossa kuva pätkäisee ja piippaa?

  • November 21, 2022
  • 2 kommenttia
  • 534 katselukertaa

Hei,

 

Laite on muutaman vuoden vanha Philipsin televisio (malli 55PUS7803/12). Nyt kanavasta riippumatta kuva pätkäisee ja televisio pitää sekunnin parin mittaisen piippauksen. Äkkiseltään voisin veikata, että signaali katkeaa? Tämä ongelma toistuu säännöllisen epäsäännöllisesti, kuitenkin niin usein että ärsyttää. Toinen on suoratoistopalveluissa, etenkin Netflixin kanssa. Yhtä säännöllisen epäsäännöllisesti kuva ja ääni pätkii ja rahisee.

 

Toista antennikaapelia on testattu, televisio ja kanavat päivitetty, uudelleenasennus suoritettu. Philipsin ns. One Button Recoveryä ei ole vielä tehty. TV-tasolla on pari pelikonsolia ja soundbar+basso.

 

Tietoa ongelmasta vai hajoaako laite juuri tarjouksille?

 

--

Muokkaaja katjane: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Ratkaisu jäseneltä Jenas

Ongelma ratkesi parillakin tavalla. Ensimmäiseksi tuli hommattua kokonaan uusi televisio. Toiseksi vanhan television ongelmaksi selvisi SkyShowtime sovellus. Kyseinen sovellus jostain syystä aiheuttaa signaalikatkoksilta vaikuttavia vikoja.

Tämä aihe on suljettu kommenteilta.

Käytä hakua löytääksesi muita kirjoituksia tästä aiheesta, tai aloita uusi aihe.

2 kommenttia

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • January 17, 2023

Hei @Jenas ja pahoittelut että viestisi oli jäänyt ilman vastausta. Jostain syystä se on lipunut useammankin silmäparin ohitse. Mikäs on tilanne telkkarin kanssa tällä hetkellä? 


  • Aloittaja
  • Ratkaisu
  • January 22, 2023

Ongelma ratkesi parillakin tavalla. Ensimmäiseksi tuli hommattua kokonaan uusi televisio. Toiseksi vanhan television ongelmaksi selvisi SkyShowtime sovellus. Kyseinen sovellus jostain syystä aiheuttaa signaalikatkoksilta vaikuttavia vikoja.