Skip to main content

 

Olen soittanut useamman kerran Soneran asiakaspalveluun saadakseni tietää totuuden sähhköpostilaatikkojen jatkosta, kun kiinteä netti suljetaan.

 

Soneran asiakaspalvelusta olen saanut kolme aivan erilaista "täysin varmaa" tietoa:

 

1) Postilaatikot voi pitää jatkossakin, mutta jokaisesta on maksettava 2,08€ / kpl.

 

2) Postilaatikot voi pitää jatkossakin, mutta jokaisesta on maksettava 2,08€ / kpl JA

sen lisäksi on oltava vähintään 2,90€/kk maksava Soneran puhelinliittymä.

 

3) Postilaatikot voi pitää jatkossakin, mutta jokaisesta on maksettava 2,08€ / kpl JA

niiden lisäksi on oltava jonkin dataliittymä, vähintään hitain liikkuva laajakaista, muistaakseni 14,95€/kk.

 

Kaikki ovat olleet yhtä varmoja omasta kannastaan!

 

Yksi suoraan sanoi, että postilaatikot ovat täysin itsenäinen palvelu,

joka ei vaadi mitään muuta liittymää tilalle,

jos kiinteän netin sulkee! 

 

Monilla hänen mukaansa myös on jäljellä vain erillismaksulliset postilaatikot!

 

Tahdon noin tilanteen myös omalle kohdalleni.

 

 

Muistelen jonkun sellaisesta talvella kertoneen!

 

Kiitos, jos voit kertoa,

jos sinulla on vain postilaatikot jäljellä!

 

 

 

 

 

 

 

 

Jääkö sinulle soneran liittymää käyttöön vaikka suljet kiinteän laajakaistan?
Jos on esimerkiksi liikkuvalaajakaista käytössä niin sähköpostilaatikon kuukausimaksu on tosiaan 2.08€/kk.
Tahdon asiakaspalvelija nro 1:n kertoman vaihtoehdon eli vain postilaatikot. En tarvitse mitään liittymiä, en puhw- enkä nettiliittymiä. Yli 7 vuotta vanhat såhköpostilaatikot tahdon pitää jäljellä 2.08e/kpl/kk maksusta.

Hämmentää että sittwn seuraavalla kerralla vastasikin Asiakaspalvelija , joka väitti, että olisi pakko avata vaikka turhaksi jäävä puheliittymä.

Mikä on totuus? Miksi yksi pakotti ottamaan turhan puheliittymän lisäksi? Ja kolmas oli pakottamssa ottamaan turhan mobiilinetin kiinteän sijalle, jotta erillismaksuiset såhköpostilaatikot voisi pitää!

Käsittämätöntä touhua! 3 eri vastausta samasta firmasta! Asiakaspalvelijat ilmeisesti sooloilevat ja yrittävät saada itselleen jotain myyntiprovikkaa sen sijaan että palvelisivat asiakasta. Sen sijaan että he vastaavat asiakkaan tarpeeseen, he pakkomyyvät jotain mitä asiakas ei edes tarvitse eikä tahdo ostaa!

Onko jollakulla teistä jäljellä nettiliittymän sulkemisen vain postilaatikko tai postilaatikot erillismaksusta?

Kiitos!




Sähköpostiosoitteen saa säilytettyä, jos sinulla löytyy vain jokin mobiilituote. Palvelun hinta:
Sähköpostilaatikot 2,08 €/kk (alv 24%) per kappale.


@kenuu90 kirjoitti:
Sähköpostiosoitteen saa säilytettyä, jos sinulla löytyy vain jokin mobiilituote. Palvelun hinta:
Sähköpostilaatikot 2,08 €/kk (alv 24%) per kappale.



Itse olen myös kuullut AP:n kertomat variantit postilaatikoiden säilyttämisestä. Kaipa se on kiinni siitä, millä päällä aspa kulloinkin on...


Jopas on monenmoista tietoa ollut liikenteessä. Ilmeisesti palvelu ei ole ihan ollut hanskassa kaikilla asiakasneuvojilla. Sähköpostiosoitteen voi säilyttää VAIN jos asiakas irtisanoo laajakaistan ja jatkaa jonkun muun Soneran dataliittymän käyttäjänä. Jos asiakkaalla on Yhdessä -liittymän nettikortti, voi tuon Mail -palvelun siihenkin liittää. Normaalin matkapuhelinliittymän kylkeen sitä ei kuitenkaan saa.

Eli tuo saamasi ohje numero 3 oli oikein. Sähköpostilaatikon hinta on 2,08 eur/kpl ja Liikkuva Netti liittymien hinnat ovat 8,90 eur/kk ylöspäin riippuen liittymätyypistä. Hinnasto ja vaihtoehdot löytyy täältä.


Sähköpostiosoitteen vaihtumisesta on omat vaivansa, mutta ei mitään ylipääsemätöntä. Viimeistään nyt kannattaa ottaa joku operaattorivapaa ilmainen sähköposti käyttöön, esim. gmail.


Vastaa