Skip to main content

pp2.inet.fi- tunnussanojen kalastelua

  • March 13, 2020
  • 3 kommenttia
  • 20 katselukertaa

Hei , aamulla oli ilmestynyt sähköpostin tunnussanan kalastusviesti.

"

Hei,



Tietokantamme tilien hallintatoimenpiteen aikana huomasimme, että

tiliäsi ei ole vahvistettu. Tekninen valvontamme sulkee kaikki

vahvistamattomat tilit, joten estääksesi tilisi sulkeutumisen sinun

täytyy klikata 'vastaa'-painiketta vastataksesi tähän viestiin sek=E4

sy=F6tt=E4=E4 alla olevat puuttuvat tiedot uudistaaksesi tilisi.



S=E4hk=F6posti:...........................@pp2.inet.fi

Salasana:..................................

Syntymäpäivä:........................

Maa/alue:.................................

"   Varokaa vastailemasta....

3 kommenttia

  • Telialainen
  • March 13, 2020

Emme pyydä koskaan salasanaa tällä tavalla asiakkaalta. Näihin ei kannata vastata. Ottaisitko yhteyttä vielä meille niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • March 13, 2020

 

Eli painoin tuota alleviivattua , mutta sehän ei vienyt minnekkään kuin etusivulle?  Laitoin yhteystietojen osoitteeseen kopioni kyseisen viestin "ominaisuudet" osiosta.  Koittakaapa selvitellä mitä nyt on menossa hakkeroinnissa.

 


AaTanja
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • March 14, 2020

Tuolla linkissä pääset kirjautumaan meidän sivuilla ja sitä kautta chat-asiakaspalveluumme. Tässä vielä kirjautumisosioon suora linkki. Voit kirjautua joko Telia-tunnuksella (sama kuin tänne Yhteisöön), pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella