Elikkäs olin tänään telian liikkeessä ideaparkissa ja kattelin kuoria puhelimelleni (Oneplus 6). Siinä oli hyllyllä 13€ kuoret ja kysyin vielä niistä, että voiko testata ei mitään mainintaa, että hinta väärä. Kassalla ei mitään mainintaa otti vaan rahat ja mietin, että miksi tuli niin vähän rahaa takaisin. Kuitissa luki sittenkin 27€ missään vaiheessa ei tästä oltu ilmoitettu. No mainitsin siitä myyjälle ja hän naureskeli, että en ollut ainoa joka oli yllättynyt. Tyhmänä sitten menin avaamaan kuoret, mutta pian tulin toisiin aatoksiin ja menin kysymään samalta myyjältä voisiko saada palauttaa tai edes jotain hyvitystä. Ei tullut mitään. Voiko tässä nyt jotain tehdä kun myytiin ihan väärällä hinnalla kuoret.
Hei @Lartsaa ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön! :smileyhappy:
Nyt kun liikkeessä ostotapahtuma on tehty ja hinta siellä hyväksytty + pakkaus avattu niin paljoa tässä ei harmi kyllä taida olla tehtävissä. Vääriä hintoja ei tietenkään hyllyssä pitäisi olla, ja kuulostaa erikoiselta jos tämä on huomattu ja asialle ei ole vielä tehty mitään.
Voin laittaa täältä vielä Ideaparkkiin viestiä ja palautetta että tilanne katsotaan läpi ja hinta korjataan pikimiten! Onhan kuoret kuitenkin oikeanlaiset ja sopivat puhelimeesi?
Asia hoidettu sain rahat mitä maksoin "ylimääräistä" takaisin.
Hyvä juttu, tuo oli reilu menettely jos hinta on hyllyssä väärin!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.