Skip to main content

Puhelimen takuukuitti

  • September 6, 2018
  • 5 kommenttia
  • 256 katselukertaa

Hei, vuonna 2016.01.01 ostin teiltä iPhone 6s. Minulla oli ongelmia sen kanssa, kun laiteohjelmisto päivitettiin. Voisitko lähettää minulle kuitin, jotta voisin vahvistaa teknisen tuen hankkimisen Apple.
Tässä IMEI-numero: ******************
puhelimen tekniset tiedot: IPHONE 6S NB30 64 GB GRAY

Ostopäivä 2016 1.1

jos tarvitsen voin kirjoittaa sinulle toisen sarjanumeron. Tämä puhelin on erittäin rakas minulle auttaa. Kiitos etukäteen

 

Edit: JoonasLam yksilöintitiedot poistettu sekä otsikkoa muokattu osuvammaksi

5 kommenttia

JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • September 6, 2018

Hei @QoutaQG ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sinulla ei ole meiltä ostetun puhelimen takuukuittia tallessa, voidaan lähettää sinulle uusi asiakaspalvelustamme :smileyhappy: Voit tilata uuden takuukuitin esimerkiksi chat-palvelustamme kirjautumalla sisään Omille sivuille. Tarvittaessa voit toimittaa laitteen yhteistyökumppanimme Mobylifen huoltoon Telia Kaupan kautta ja tällöin et tarvitse takuukuittia mukaasi, sillä se löytyy Telia Kaupasta valmiina.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • September 6, 2018

Jos ymmärrän sinulle oikein, voin vastaanottaa tarkistuksen vain, jos olen tilaaja
Telia. Nyt en käytä teliapalveluja. Kirjoita lisää yksityiskohtaisesti. Olin Suomessa vain kerran, enkä tunne suomen kieltä. Jos voit käyttää englantia, mutta et voi käyttää Google-kääntäjää ymmärtämään sinua.
Haluan luoda Telia-tunnuksen?


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • September 7, 2018

Have you buyed You phone from Telia Store? Do You remember what store it was and where? If You have buyed the phone from the shop, You can get the warranty certificate only from that same store. All stores and contact informations You'll find from here.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • September 7, 2018

Unfortunately now I can not go to Finland to get a check from the store, is it possible to get it remotely via the Internet? I would gladly contact the store


JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • September 7, 2018

For new warranty receipt we need to indentify you. Can you log in Omat Sivut and use our chat service so that we can send you a new warranty receipt with email? You should log in with banking authentication or Telia-tunnus.
If you can't log in Omat sivut you can contact our customer care by phone 020 690 400 mon - fri between 8-18 and on saturdays 9 - 16.30.