Kävin Telia kaupassa maanantaina 26.11 ja heillä ei ollut puhelinta saatavilla, joten tehtiin siellä tilaus maanantaina illalla. Tilauksen seuranta kertoo seuraavaa:
26.11.2018 klo 18:59 | Tilaus on käsittelyssä |
26.11.2018 klo 18:57 | Tilaus on vastaanotettu |
Tilausvahvistuksen mukaan tuosta pitäisi tulla sähköpostia missä on Postin seurantanumero. Yllättäen sitäpä ei ole näkynyt eikä tuo tilaus tuolla seurantasivulla ole edennyt mihinkään. Kun tiistaina illalla chattäsin aspan kanssa, tieto oli se että oli lähtenyt postiin aamulla ja pitäisi kuulemma pian tulla seurantanumerokin. Tänään soitin ja kysyin sitä niin vastaus oli sama että on toimitettu. No, eipä tuota seurantanumeroa vieläkään ole ja pikaisesti postin chätistä kysyessä ei heilläkään mitään tietoa ole paketista joka olisi minulle tulossa. Yleensä postilta tulee samantien tieto kun minulle osoitettu paketti on rekisteröitynyt postille eikä sitäkään ole näkynyt. Edellinen tilaus meni mallikkaasti ja seurannat näyttivät oikean tilanteen. Nyt ei siis tuon Telian oman seurannan mukaan laitetta ole toimitettu vaikka asiakaspalvelu muuta väittääkin? Luvattu 1-2 arkipäivää ei tässä tapauksessa taida kovin hyvin toteutua.