Skip to main content

Olipa yhden lisäpostilaatikon salasana hukassa. Sitä ei saanut uusittua puhelimella, koska postilaatikkoon ei ole liitetty puhelinnumeroa.

 

Onneksi salasana kuitenkin löytyi. Kun kirjauduin omille sivuille postilaatikon tunnuksella, en löytänyt mistään kohtaa, jossa siihen voisi liittää puhelinnumeron.

 

Onko tämä mahdollista. Jos on, niin miten? Jos ei, niin sellainen olisi hyvä ominaisuus.

 

Myöskään sähköpostin puolelta ei löytynyt mahdollisuutta vaihtaa salanaa helpommin muistettavaksi.


@Zachris kirjoitti:


Olipa yhden lisäpostilaatikon salasana hukassa. Sitä ei saanut uusittua puhelimella, koska postilaatikkoon ei ole liitetty puhelinnumeroa.



 



Onneksi salasana kuitenkin löytyi. Kun kirjauduin omille sivuille postilaatikon tunnuksella, en löytänyt mistään kohtaa, jossa siihen voisi liittää puhelinnumeron.



 



Onko tämä mahdollista. Jos on, niin miten? Jos ei, niin sellainen olisi hyvä ominaisuus.



 



Myöskään sähköpostin puolelta ei löytynyt mahdollisuutta vaihtaa salanaa helpommin muistettavaksi.






Aiemmin puhelinnumeron lisäys on onnistunut omien sivujen kautta, mutta tällä hetkellä sieltä löytyy ainoastaan asiakaskohtainen puhelinnumero. Sen muuttaminen onnistuu vain jos asiakas kirjautuu sivuille Telia tunnuksella (entinen Sonera tunnus) tai pankkitunnuksella. Eli jos haluat lisätä käyttäjätunnuskohtaisen numeron, hoituu se vain Asiakaspalvelun kautta.

Kun numero löytyy tiedoista, voi asiakas tilata lisäpostilaatikon salasanan itse kirjautumalla käyttäjätunnuksella ja klikkaamalla "unohtuiko tunnus". Salasanan voi myös halutessaan vaihtaa kun kirjautuu tuolla liittymäkohtaisella tunnuksella. Ohjeet sähköpostin hallintaan voit kurkata vielä täältä.

Mutta tuosta puhelinnumeron lisäyksestä on nyt laitettu viestiä eteenpäin sivustosta vastaaville jotta päivittävät ominaisuuden takaisin. Helpottaisi huomattavasti niin meitä kuin asiakkaitakin. Kiitos sinulle että "otit asian puheeksi" :)


Vastaa