Odotan vastaustanne kahden viikon kuluessa. Sen jälkeen minulla on mahdollisuus ottaa yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Edit RaMaria: Muokattu otsikkoa ja poistettu tunnistetiedot.
Reklamaatio
Tuote ja vastapuoli
Tuote tai asia: känykkä
Tuotemerkki: iphon
Tuotteen malli: 6s plus
Vastapuoli: Telia Finland Oyj
Ostopaikka: mylly
Tavaran virheet
Tavara ei ole sellainen kuin luvattiin
Tietoja valituksen kohteesta
Tuotteen kauppahinta: 954,04
Virheen havaitsemispäivä: 3.10.2017
Tuotteen takuu: Voimassa
Maksutapa: pankikorti
Vaatimus
Haluan, että tavara korjataan tai vaihdetaan virheettömään
Vaaditut vahingonkorvaukset
Postikulut: 35
Muut kulut: 50
Kuvaus
Tapauksen kuvaus: Minä ostin puhelin ja se kaiutin meni muutama kuukauden kuluttua meni vähemmäks mutta ei se ollut kokonaan rikki ja eikä tippunut. minä kävin telialle ja kysyin että onko siinä viellä taku? ja hän sanoi että "juu kyllä on" ja minä lähetin sen korjaukseen ja melkein neljän päivän päästä sieltä tuli viesti että " jos haluut että me korjataan sen, niin teillä pitää maksaa 407e ja jos et halua niin teillä pitää maksaa 35e että se puhelin palautetaan" . minä kävin ja kysyin telialta että "miksi minun täytyy maksa 407e" !? ja hän sanoi että "me ei tiedetään miksi se maksaa 407e" ja minä sanoin että "ok! en minä halua että korjataan ja haluan se vaan takas" . kaksi päivän päästä tuli viesti että " tulee hakemaan sinun puhelimesi" ja minä kävin otta se puhelin ja siellä sanottiin että " jos haluat sinun puhelimesi niin sinulla täytyy maksa 35e " ja minä maksoin 35e ja kysyin että "miksi minun täytyy maksa 407e että te korjatte vaikka siinä on taku viellä" ? ja sillon kun sain puhelin käynnistin sitä ja silloin olin oven lähellä ja näin että se näytön puoli puhelin oli musta. olin ihan ihmeessä ja paloin taas telialle ja kysyin että " onko tämä minun puhelin, koska ei se ollut tällainen" ?! ja hän sanoi että "kyllä se on sinun" ja minä sanoin heille että " tämä ei ole minun puhelin ja en ota sitä" ja hän kävii tarkistaa paperiin ja hän näkii että sinne on kirjoitettu "on pelkästään äänessä on ongelma" mutta hän yritti että minä ottan puhelin mukaan ja plalaan huomenna takaisin, mutta minä en ottanut sitä puhelin vastuun, koska olin ihan varman että se on mennyt rikki heidän luona. sanoin että haluan jutella esimiesten kanssa ja kävin 3 kertaa sinne ja joka kertaa he sanoivat että " hän ei ole ja tulee huomenna" ja toinen kerta hän sanoi että esimies on sanonut että "se on teidän ongelma, emme voidaan tehdä mitään" .
Sivu 1 / 1
Sun täytyy toimittaa reklamaatio ihan kirjallisesti Telialle. Esim kirjeessä. Täältä palstalla ei virallinen reklamaatio etene.
@tilasto kirjoitti:
Sun täytyy toimittaa reklamaatio ihan kirjallisesti Telialle. Esim kirjeessä. Täältä palstalla ei virallinen reklamaatio etene.
Reklamaatiot
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA
Voit tehdä reklamaation myös Telia.fi:ssä.
Lähde: https://www.telia.fi/yritystiedot
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.