Skip to main content
Kahteen vuorokauteen en ole päässyt lukemaan saapuneita viestejä webmailissä, yritys tuo viestin Sisältöä ei voi näyttää tai se voi olla POP3 –istunnon lukitsema. Tätä on tapahtunut viime aikoina usein, muttei vielä näin kauan. Sähköpostin lähettäminen onnistuu ja muut kansiot aukeavat.

Käytätkö siis yhteyttä mail.inet.fi-sivuston kautta? Käytätkö lisäksi jotain sähköpostiohjelmaa, esimerkiksi Outlookia tms? Kannattaa melkein olla yhteydessä meihin, voit jättää esimerkiksi Omien Sivujen kautta chatin kautta, tai voit jättää meille vikailmoitusta, niin tutkitaan totta kai mistä tuo johtuu :)


Suoraan sivuston kautta, en nyt pysty vielä muutamaan viikkoon lukemaan mitenkään muuten. Kolmen päivän päästä pääsin lukemaan viestit, mutta nyt kansio on taas lukossa.


Hei @gnomadman ja tervetuloa Yhteisöön!

Tämä kannattaa tosiaan tutkia tarkemmin ja sen takia pyydänkin sua joko tekemään vikailmoituksen kirjautumalla sisään meidän sivuille , josta pääset omiin liittymätietoihisi tai sisään kirjautumisen jälkeen ottamaan yhteyden chatin kautta. Chat löytyy nettiselaimessa meidän sivuilla sisäänkirjautumisen jälkeen alhaalta oikealta. Teknisiin ongelmatilanteisiin chatista saa apuja aina tuonne klo 18 asti. Muutenhan chatin kautta saa apuja 24/7.

Aurinkoista viikon jatkoa!


Vastaa