Skip to main content

Sähköposti lähetyksessä ongelmia

  • January 14, 2019
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Lähetin aamulla 14.1. sähköpostia vastaamalla vastaanottajan viestiin, ei mitään virhe ilmoituksia ja viesti näkyy lähetetyissä. Sain illalla tietää ettei posti ole mennyt perille! Vastaanottajan sähköposti oli myös pp.inet.fi pääteinen kuten omanikin.

Viime keväänä oli vastaavanlainen tapaus! Onko tämä vika vai ominaisuus?

3 kommenttia

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • January 15, 2019

@juveju@  kirjoitti:

Lähetin aamulla 14.1. sähköpostia vastaamalla vastaanottajan viestiin, ei mitään virhe ilmoituksia ja viesti näkyy lähetetyissä. Sain illalla tietää ettei posti ole mennyt perille! Vastaanottajan sähköposti oli myös pp.inet.fi pääteinen kuten omanikin.

Viime keväänä oli vastaavanlainen tapaus! Onko tämä vika vai ominaisuus?


Lähetitkö webmail.inet.fi:n kautta vai käytitkö jotain sähköpostiohjelmaa? Sähköpostien toimivuudessa ei ole havaittu vastaavanlaista häiriötilannetta. 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • January 15, 2019

Moi

 

Lähetin viestin webmail.inet.fi kautta.

 


  • Ex-telialainen
  • January 15, 2019

@juveju@  kirjoitti:

Moi

 

Lähetin viestin webmail.inet.fi kautta.

 


Jos viestin toimitus webmail-palvelusta viivästyy tai sitä ei saada toimitettua vastaanottajan postipalvelimelle niin sinulle tulisi saapua ns. bounce-viesti että lähetys viivästyy tai viestiä ei voitu toimittaa. Tämä on normaali automatiikka mail.inet.fi postipalvelimella. Tilanne voidaan tutkia tarkemmin ilman muuta jos sinulla on sähköpostin vastaanottajan osoite sekä lähetysaika (päivä ja kloaika) tiedossa tästä omasta osoitteestasi. Itse äkkiseltään epäilisin että viesti on mennyt vastaanottajalla esim. roskapostikansioon tai takertunut johonkin muuhun filtteriin.

Tiedot / ilmoituksen voi jättää helpoiten Omat Sivut -palvelusta häiriöilmoituksena.